Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מחלוקת בליכוד באור עקיבא: פתיתו הגיש עתירה למחוזי; התנועה עורכת סקר


בחירות 2018

[ujicountdown id=”בחירות 2018 ” expire=”2018/10/30 08:00″ hide=”true” url=”” subscr=”” recurring=”” rectype=”second” repeats=””]


המועמד לראשות העיר אור עקיבא, איציק פתיתו, הגיש היום עתירה לבית המשפט המחוזי בחיפה כנגד תנועת הליכוד בדרישה לקיים פריימריז במפלגה שיכריעו את מועמד התנועה בבחירות לראשות העיר.

כזכור, התנועה בחרה בראש העיר לשעבר שמחה יוסיפוב לעמוד בראשה בבחירות הקרובות ואולם אמש, החליט ראש הנוכחי יעקב אדרי להתמודד שוב בבחירות הקרובות. אדרי, אף הוא, חבר מפלגת הליכוד.

אלא שמאתמול הרוחות סוערות בעיר – ומקורבים למפלגה הודיעו כי יערך סקר אשר לפיו תכריע התנועה ותבחר את המועמד שלה לראשות העיר.

Θ  תושבי אור עקיבא: כבר נרשמתם למלגת העירייה 2018? [פרסומת]

העתירה שהגיש פתיתו, היום

פתיתו הגיש את העתירה בין היתר כשהוא מסתמך על פסיקה לפיה לא מדובר בנסיבות מיוחדות המצדיקות את בחירתו “האוטומטית” של יוסיפוב כמועמד הליכוד, וכי יש לקיים פריימריז המבטאות נכונה את רצון חברי התנועה.

ביום שני כתב יוסיפוב בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא לא שולל את האפשרות שיתמודד במסגרת רשימה עצמאית: “במשך חודשים ארוכים הצהיר יעקב אדרי כי אין בכוונתו להתמודד לקדנציה נוספת. יתכן כי קרא את המפה הפוליטית וחש את האכזבה ממנו ואת הסקרים שהעידו שזכה בתוצאה נמוכה יחסית לראש עיר מכהן.

“גם לתנועת הליכוד ולנבחריה הודיע אדרי כי הוא לא מתמודד לקדנציה נוספת. ועדה עליונה של התנועה קיבלה החלטה לתמוך במועמדותי לראשות עיריית אור עקיבא. הליכוד אף הבטיח לי בכתב לסייע ואף העמיד לרשותי תקציב ראשוני לקמפיין. יעקב אדרי עצמו נפגש עימי, הביע תמיכה במועמדותי, לחץ יד והבטיח לעזור.
“עתה, באופן תמוה, הוא משתמש בכל התכסיסים על מנת לאלץ את הליכוד לתמוך בו ולמנוע ממני להתמודד מולו תוך שהוא משתמש בסקר ישן המעיד על פער זניח בינינו.

“אני לא פוסל אפשרות להתמודד על ראשות העיר במסגרת רשימה עצמאית או אחרת. זה לא ימנע מאיתנו לנצח הפעם”, הוסיף יוסיפוב.

יש לכם סיפור מעניין שתרצו שיתפרסם? שתפו אותנו במסר האדום.


[fbcomments]

 [blog_news title=”עוד חדשות” style=”” count=”3″ category=”” category_multi=”” excerpt=”0″ link=”” link_title=””]

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן