Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אישום: בן 54 מחדרה תקף את בנותיו, איים להרוג אותן בסכין וניסה לפרוץ את דלת השירותים שם שהתה אשתו

אישום: בן 54 מחדרה תקף את בנותיו, איים להרוג אותן בסכין וניסה לפרוץ את דלת השירותים שם שהתה אשתו

תושבת חדרה נכנסה לשירותים בגלל כאבי בטן, בעלה איים: "תצאי בטוב, או שזה לא יגמר בטוב" - ומשם הסיפור הלך והתדרדר לכדי כתב אישום קשה הכולל עבירות איומים, תקיפה של אשתו ובנותיו ונזק לרכוש

איומים, תקיפת בת זוג, תקיפת הילדים ונזק שנגרם לרכוש בבית: אלה העבירות בהן הואשם לאחרונה תושב חדרה כבן 54, הנשוי לאשתו, המתלוננת בתיק מזה 24 שנים ולהם שלושה ילדים. 

על פי כתב האישום, לפני כשבועיים בדירת המגורים של בני הזוג, התעורר הנאשם משנתו בסלון לאחר ששתה אלכוהול, והחל לטרוק דלתות בדירה. המתלוננת שהתה בחדר השינה בדירה, והנאשם נכנס לחדר, התפשט ונכנס להתקלח.

המתלוננת התעוררה בעקבות התנהלותו של הנאשם וניגשה לחדר השירותים שם נעלה את עצמה. הנאשם יצא מהמקלחת והחל לחפש את המתלוננת, תוך שהוא קורא לעברה. המתלוננת אמרה לו כי היא בשירותים. הנאשם בתגובה שבר כוס זכוכית על הרצפה.

בהמשך, המשיכה המתלוננת להסתגר בשירותים תוך שהיא אוחזת בדלת על מנת שהנאשם לא ייכנס פנימה. הנאשם ניסה להיכנס תוך שהוא דופק על הדלת עם ידיו ורגליו ודרש ממנה לצאת. המתלוננת המשיכה לא לפתוח את הדלת ובתגובה אמר הנאשם: “תצאי בטוב או שזה לא יגמר בטוב”. 

המתלוננת אמרה לבעלה כי כואבת לה הבטן וכאשר היא רועדת בגופה ובוכה, המשיכה להסתגר בשירותים. הנאשם איים עליה שוב ואמר לה כי בכוונתו להביא סכין ולחתוך אותה ואת כל המשפחה שלה, שלא אכפת לו משום דבר ושהוא יחתוך את כולם, יגמור איתה ועם הבנות שלה.

אחת הבנות של בני הזוג ניסתה להרגיע את האב, אולם זה אמר לה: “אל תתערבי, את רוצה לכי תהיי גם איתה”. בת אחרת, קטינה, יצאה באותה עת מהמקלחת וצעקה אל עבר אביה: “די, מספיק נמאס לי”. האב התקרב לבתו, ניסה לתקוף אותה והקים יד לכיוונה תוך שהאחות הגדולה נעמדת חוצץ ביניהם על מנת להגן על אחותה.

למרות הכל, תקף האב את הבנות – דחף אותן, היכה בפניה של בתו הקטינה ומשך בשערות ראשה. הבנות ברחו לחדר השינה שלהן, הנאשם ניגש למטבח הבית ונטל לידיו סכין מטבח. בעודו אוחז בסכין, איים האב על בנותיו, נכנס לחדר השינה שלהם ושאל אותן: “להרוג אתכן?”, בתגובה השיבה האחות הגדולה: “אבא, מה יש לך, אנחנו הילדים שלך”. הנאשם חדל ויצא מהחדר.

הנאשם חזר אל השירותים בו נמצאת אשתו, נעץ את הסכין בדלת השירותים, וכאשר האישה מצלצלת למשטרה ונאבקת כדי להשאיר את הדלת סגורה. היא הזעיקה משטרה, וכשזו הגיעה לדירה הודיעו לה השוטרים כי הנאשם נעצר.

עוד מתואר בכתב האישום כי כחצי שנה קודם לכן, הנאשם סטר לאישה 3 סטירות על רקע החשד כי היא צוחקת עליו. כתב האישום ומעצרו עד תום ההליכים מתבררים בימים אלה בבית המשפט.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

אלי יצפאן מגיע עם מופע חדש לאור עקיבא: ״בידור ותרבות הם מפלט מדהים במדינה כמו שלנו״ (וידאו)

בראיון שנתן לפני מספר שבועות ציין יצפאן לקראת עליית המופע החדש שלו, כי עכשיו הזמן לתת לקהל חומרים חדשים, גם לגעת בנוסטלגיה, לחבק את מה שיש ולחגוג ביחד את מה שנשאר באקטואליה בידורית עכשווית

קרא עוד »

קרב קרקעות בחדרה: בעלי אדמות עתרו לבג”ץ נגד הרחבת מסילת רכבת ישראל

מאבק משפטי בין בעלי קרקעות בחדרה לבין הממשלה ורכבת ישראל עוצר תוכנית להפקיע שטח לטובת הרחבת מסילת חיפה-תל אביב | בעלי הקרקעות מבקשים פתרון חלופי, בית המשפט העליון ידון בעתירה | גורל הפרויקט ייקבע בהתאם להחלטת בית המשפט והסכמות בין הצדדים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן