Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

רה”מ נתניהו ורעייתו שרה התארחו במימונה בחדרה; תושבים טענו: “מצביעי מפלגות שאינן ליכוד נותרו בחוץ” (וידאו)

החג של יוצאי יהדות מרוקו – שהפך לחג ישראלי לכל דבר, המימונה, נפתח עם צאת שביעי של פסח (12.4).

במרכז הפנאי בית אליעזר בחדרה התארחו ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, במימונה שקיימו סגן ראש העיר שלמה בוזגלו, ראש העיר בפועל ניר בן חיים, חברי מועצת העיר, חברי כנסת ועוד – אירוע שככל שנקפו השעות ממנו – גרר אחריו סערה.

זה התחיל טוב באופן יחסי. “כבוד הרב הראשי לחדרה, ריגשת אותי מאוד. אני שמח להיות איתכם כאן יחד עם רעייתי שרה. בדרך כלל אנחנו הולכים לעיר היקרה אור עקיבא בכל מימונה, עיר שגדלה והתפתחה. אמרנו נבוא לעוד עיר יקרה, לחדרה. גם חדרה גדלה והתפתחה”, אמר ראש הממשלה.

// נתניהו בחדרה, הערב. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של בנימין נתניהו 

“זה חג של אמונה במסורת ישראל, חג של אמונה בעתיד ישראל. יש לי אמונה עצומה בכוחות המצויים בתוך העם שלנו, בכל אחד ואחת מכם, מול אלה החושבים לכלות אותנו בכל דור ודור. אנחנו יכולים להם. כשאנחנו מאוחדים, אין כוח בעולם שיכול לנו”.

הוא הוסיף: “אנחנו נאבקים בהם גם בימים הקשים האלה, ימים של פיגועים ואסונות. אנחנו משיבים מלחמה – מול האיראנים, מול סוריה, מול לבנון ומול עזה. אני מסיר את הכובע בפני חיילי צה”ל שסיכלו אתמול מחבלים ביהודה ושומרון.

“נבוא חשבון עם כל אחד מהמרצחים האלה. אני מאמין אמונה עמוקה בכוחות העצומים הטמונים בעם ישראל. נגבור על כל המחלוקות, כולנו יודעים מה היה כשהיו ממלכות ישראל ויהודה. אני מאמין באחדות ישראל ובנצח ישראל. תרבחו ותסעדו”.

ואולם, כשמחוץ למרכז הפנאי היו המחאות של הדגלים השחורים (עם דגלי ישראל), כתבת כאן חדשות, אורלי אלקלעי, דיווחה כי תושבים שביקשו להיכנס למימונה נשאלו האם הם תומכי ליכוד – ובמידה ואינם כאלה, לא הורשו להיכנס למימונה בהשתתפות ראש הממשלה.

 

הבוקר (13.4) כבר החלו לצוץ ביקורות קשות יותר על המימונה שאירחה את נתניהו. “כך נראית שחיתות שלטונית”, פסק חבר מועצת העיר יניב דרי. “לקחת 50 אלף ש”ח מכספי משלם המיסים החדרתי, שיועדו להפקת מימונה קהילתית במתנ”ס בית אליעזר, ולהפוך את הארוע לכזה המיועד רק לחברי מרכז ליכוד.
מוציאים את תושבי השכונה מהמתנ”ס רק בגלל שאינם חברי מרכז ליכוד? בכוונתי למצות את הדין בעניין הזה של שימוש בכספי ציבור למטרה פוליטית אישית. תלונות יוגשו למשטרת ישראל, למבקר המדינה, לועדה לחיוב אישי. לחדרתיים מגיע הרבה יותר”.
יש לציין כי נתניהו התארח בשנים הקודמות באור עקיבא, העיר השכנה למקום מגוריו קיסריה, אך כאמור בחר השנה לחגוג בחדרה, במתנ”ס שבשכונת בית אליעזר. מפגינים נגד המהפכה המשפטית הגיעו אל מחוץ למקום ומחו, ומולם מחו מפגינים פעילי ימין. מוחים חסמו את הכביש ברחוב השיזף הסמוך למתנ”ס, אחד מהם עוכב לחקירה. פרשים משטרתיים נוכחים במקום.

/// עדכון ראשון: 12.4.23, 22:38
דילוג לתוכן