Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

חנוכה או עצמאות? ערן גרבלר מפרדס חנה חנך מחדש את בית הסביבון המיתולוגי בקיסריה

כמעט מידי יום יוצר גרבלר, תושב פרדס חנה-כרכור, סביבון חדש. לקראת יום העצמאות יצר 'סביבון חומוס', המאכל המזוהה עם החג, 'סביבון מטוס' כמחווה למטס חיל האויר, ו'סביבון 74' מתנה ליום ההולדת של המדינה

גלריית בית הסביבון נפתחה  במתחם ‘קיסריה הקטנה’: עם פתיחת המתחם החדש ‘קיסריה הקטנה’, ממש ממול הכניסה לאמפי קיסריה, פתח הסביביונר ערן גרבלר את גלריית בית הסביבון החדשה. עד לאחרונה הייתה הגלריה בתל אביב, אבל גרבלר תושב פרדס חנה, החליט לחזור צפונה.

גרבלר נחשב לאמן היחיד בארץ, ואולי בעולם כולו, המתפרנס מסביבונים לאורך כל השנה. כמעט מידי יום הוא יוצר סביבון חדש, לרוב הסביבון מחוייך, ולעיתים אפילו קשור לאקטואליה. כך למשל, במקום להיעצר על נס / גדול / היה /  פה, סביבון הקורונה עוצר על חיובי או שלילי, או על מנה טבעונית מומלצת, על תירוץ לאישה נשואה המתחמקת מבעלה, על מסלול מומלץ לרוכב אופניים או על תירוץ מקורי לשוטר.

ויש גם סביבון חתול ועכבר, סביבון דיאטה, סביבון עם משפטים שנשים אוהבות לשמוע, סביבונים ליום הולדת לבני 90 ו-100, סביבון לייק ועוד ועוד ועוד.  בגלריה של גרבלר יש 800 מינים של סביבונים, כולם עשויים קרמיקה בעבודת יד, רובם מעוטרים בזהב. גרבלר, אגב, מחזיק בשיא גינס, אחרי שבנה את הסביבון הגדול בעולם, המוצב מחוץ לתחנת הרכבת באיזה”ת של קיסריה.  מחירי הסביבונים נעים בין 50-320 שקלים.

המתחם החדש, (בבעלות קבוץ שדות ים) כרגע בחיתוליו, בקרוב תפתח שם חנות נוחות שתהייה פתוחה 24 שעות, חנות יין, חנות מזכרות ואיך לא, גם גלידת גולדה.

ומה לגבי יום העצמאות ה-74? כמעט מידי יום יוצר גרבלר סביבון חדש, לרוב הסביבון מחוייך, ולפעמים גם קשור לאקטואליה. כך למשל, לקראת יום העצמאות יצר גרבלר ‘סביבון חומוס’ המאכל המזוהה עם החג, ‘סביבון מטוס’ כמחווה למטס חיל האויר, ו’סביבון 74′ מתנה ליום ההולדת של המדינה.

// סביבון אווירון (למעלה), ערן גרבלר וסביבון החומוס. צילומים: בית הסביבון, יח”צ

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן