מגדלור ניוז

בעיריית חדרה מקדמים הצעה להקים חנייה למשאיות זעירות ליד האנרבוקס במרכז העיר (סמוך לאיצטדיון הכדורגל). את הבשורה הביא יו"ר מועצת העיר בנצי נורדמן באחת מישיבות המועצה האחרונות.

נזכיר כי חניון משאיות כבר הוקם ב-2021 ליד רחוב צה"ל ודרך יוליאנה – אך הוא מיועד לכלי רכב כבדים, שעד אז היו חונים בכל רחבי העיר ומפריעים לסדר הציבורי.

ואולם, תקופה קצרה לאחר פתיחת החניון הוא עורר מהומה סביב המחירים שלו. אחד התושבים אמר אז כי “החשיבה בהחלט נכונה אבל הביצוע כושל. חייבים להקצות מקומות חניה למשאיות בכמה אזורים בעיר ובחינם. שימו לב מה העירייה עושה – נותנת תו חניה אבל כל הזמן מגדילה את שטח המוגדר ״מרכז העיר״ כדי שנפעיל פנגו”.

// צילום ארכיון: מגדלור ניוז, לתמונה אין קשר לכתבה

מעיריית חדרה נמסר אז כי “במשך עשרות שנים המשאיות הנכנסות לתוך העיר, בדגש על שכונות מגורים, היוו מפגע תחבורתי קשה וגם פגישה קשה בתושבים, מבחינת רעש וזיהום אוויר. החניון שהוקם למיטב ידיעתנו סגור ומאובטח. אנו לא מחייבים נהגי משאיות להחנות שם, הם לא חייבים להגיע לעיר עם המשאית. הדבר מקובל ברשויות נוספות שחלקן הגיעו לאחרונה לחדרה ללמוד מהמהלך שנעשה בעיר. אם נציל חיים של ילד אחד מדריסה על ידי משאית, או נמנע תאונת דרכים קשה במעורבות של משאית ברחובות העיר, דיינו”.

.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן