"אני חייל שלכם": הזמר חנן בן ארי מפרדס חנה-כרכור מרגש ויוצא לעודד אחרים

הזמר והיוצר חנן בן ארי לא מפסיק לרגש: ביממה האחרונה פרסם בן ארי, מהזמרים והיוצרים האהובים בישראל, תושב פרדס חנה-כרכור, פוסט מרגש בו הוא מציע להתנדב למען עם ישראל.

"אני שובר את הראש כל הלילה מה אני יכול לעשות? שוחררתי ממילואים, ובכל מקרה אף פעם לא הייתי הלוחם הכי יעיל בעולם, אני לא פוליטיקאי ולא עיתונאי ולא דובר שפות כדי להסביר אותנו בעולם. אין זמן עכשיו לוועדות חקירה, להאשמות ואפילו לא להתאבל. אנחנו במלחמה על הבית. חטפנו תבוסה קשה, כזאת שלא ידענו. אבל הנוולים האלה לא יודעים עם מי הם בחרו להתעסק.

"אני יודע שזה מרגיש כמעט בלתי אפשרי לצאת מהכאב הנוראי הזה, אבל חייבים לקום, להתאפס על עצמנו, להתעודד, לזכור שעם ישראל חי וחזק ואחד. לתת כח לצבא שלנו, לילדים שלנו, לשכנים שלנו. לעצמנו…".

חנן בן ארי. צילום: יח"צ

בהמשך כתב: "אם ידוע לכם על חופות שהתבטלו או הצטמצמו ומחפשים מישהו שישיר להם בחופה, על פצועים שיעשה להם טוב לשמוע אותי, ילדים במקלט שזקוקים לסרטון עידוד – אני פה. תכתבו לי הודעות בפרטי. אני חייל שלכם. עם ישראל חי ובועט".

מביש: צעירה עלתה על אוטובוס באור עקיבא, תיעדה את עצמה בטיקטוק ולעגה לנהג; "סע לעזה" (וידאו)

"תביא מחבלים, תביא מאבטחים, תביא משטרה", נשמעת הצעירה אומרת לנהג. "תיקח את הערביה המסכנה הזו. לאן אמרת, לחיפה או לעזה? לעזור לחטופים שלנו, המסכנים שלנו, אוי", והחלה לצחוק | הנהג מצדו נותר מאופק

קרא עוד »
עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

"מי ביוב הגיעו לנחל בשכונה": תושבי שכונת אור ים באור עקיבא מתריעים, בעירייה מרגיעים

תושבים פנו למשרד להגנת הסביבה ולעירייה והתריעו כי מי ביוב נוקזו לנחל החדש בשכונה – דבר שהביא למפגע של חרקים, מעופפים וחרקים | בנוסף, מתריעים בשכונה על מטרד חרקים מזה תקופה ארוכה | העירייה: "מדובר במי גשמים עומדים ולא במי ביוב משוחות-ביוב" | המשרד להגנת הסביבה: "שלחנו צוות לבדיקת האתר"

קרא עוד »
דילוג לתוכן