Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

לקראת ט”ו באב: דייט זוגי בחדר המיון של ‘הלל יפה’

היא - אחות בחדר המיון. הוא – עובד בחברת סטרט-אפ, ומתנדב בארגון 'איחוד הצלה' מזה 3 שנים, שנתיים מתוכם בחדר המיון של 'הלל יפה'. השבוע יצא לתאיר ואמיר בידני לעבוד יחד

הנה לכם הגדרה חדשה לרומנטיות בזוגיות: האישה, אחות בחדר מיון של המרכז הרפואי הלל יפה עובדת משמרת ערב. הבעל, מתנדב ב’איחוד הצלה’, מגיע לסייע בחדר המיון במקום להישאר ולנוח בבית. נשמע חריג? – לא אצל תאיר ואמיר בידני מהיישוב חריש, שהחליטו שהדרך הטובה ביותר לנצל את הזמן ששלושת ילדיהם אצל הסבתא, היא ‘לבלות’ יחד בחדר מיון ולטפל בחולים.

תאיר ואמיר בידני נשואים כבר 13 שנה ולזוג, תושבי חריש 3 ילדים. היא – משמשת בתפקידה כאחות מזה חודשיים בחדר המיון של המרכז הרפואי הלל יפה, אחרי שסיימה לימודי הסבת אקדמאים לסיעוד בבי”ס לסיעוד של הלל יפה. הוא – עובד בחברת סטרט-אפ, ומתנדב בארגון ‘איחוד הצלה’ מזה 3 שנים, שנתיים מתוכם בחדר המיון של ‘הלל יפה’.

// תאיר ויאיר. סוף סוף עובדים יחד בהלל יפה. צילומים: דוברות המרכז הרפואי  

“לרוב, כשאני במשמרת בבית חולים הוא בעבודה או בבית עם הילדים ולהיפך”, מספרת תאיר בידני, “לא יוצא לנו להיפגש בחדר מיון”. השבוע, הילדים עברו קצת “לקייטנת סבתא”, לי הייתה משמרת ערב, והוא החליט שבמקום להישאר בבית, הוא יבוא למשמרת לסייע במיון. מזל שבא, הייתה משמרת עמוסה במיוחד, וכל זוג ידיים נוסף, היה חיוני”, היא מחייכת.

למרות העומס הרב, היו במיון מי ששם לב, שסוף סוף יוצא לזוג להיפגש ב”הלל יפה”, דבר נדיר כשלעצמו, והם צולמו עובדים זה לצד זה. אז אומנם זה לא היה בדיוק “דייט” רגיל או מרגיע במיוחד, אבל השניים מספרים שמבחינתם היה מצוין לעבוד ביחד, ואפילו ברור מאליו, שבמקום להישאר בבית אמיר יגיע להתנדב: “העובדה שאנחנו מכירים זה את זו היטב, עזרה להשלים זה את זה בזמן טיפול, אז זה היה נחמד, במיוחד שעד היום לא יצא לנו אפילו פעם אחד לעבוד ביחד במיון, כי תמיד מישהו נשאר עם הילדים”, מציינים שניהם. ושיהיה חג אהבה שמח!

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

סיכום מתקפת הלילה האיראנית: ישראל יירטה מאות כטב”מים וטילים, חלק מהירוטים נצפו באזור חדרה

לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה באמצעות מערכת “חץ” ויחד עם המדינות השותפות האסטרטגיות את מרבית השיגורים טרם חצו לשטח הארץ | זוהו פגיעות בודדות, ביניהן בבסיס צבאי בדרום הארץ עם נזק קל לתשתית

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן