Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מפגשי דיירים לפרויקט פינוי-בינוי גבעת חן התקיים: “המטרה להעביר להם מידע ממקור ראשון”

מפגש התושבים גבעת חן. צילום: דוברות המועצה בנימינה

עם הפקדת תוכנית התחדשות עירונית לשכונת גבעת חן בבנימינה על ידי הועדה המחוזית לתכנון ובנייה, נערכו בשבוע החולף במועצה מפגשים עם בעלי הדירות בשכונה כדי לעדכן על התקדמות התוכנית ועל השלבים הבאים הצפויים.

 

“המטרה שלנו היא להעביר לדיירים באופן ישיר את מירב האינפורמציה כדי לסייע להם לצלוח את התהליך בצורה הטובה ביותר”, הסביר ראש המועצה המקומית בנימינה – גבעת עדה, איתי ויסברג.

הוסבר לתושבים על התהליך הסטוטורי לוחות הזמנים וציון מועדם של המפגשים הבאים המתוכננים תוך הסבר ממוקד וישיר לתושבים על הליך ההתנגדות החוקי לתכנית

במסגרת פעילות המועצה בקידום פרויקט פינוי בינוי בגבעת חן, התקיימו השבוע מפגשים עם התושבים. עשרות מבעלי הדירות הגיעו ושמעו על סטטוס התוכנית, על התהליך ועל השלב הנוכחי של הפקדת התוכנית והגשת התנגדויות.

מהנדסת המועצה, שרון פישמן: “במפגש הוסבר לתושבים על החשיבות הגדולה שהמועצה רואה בתכנית ועל ההישג התכנוני של התכנית שרואה את איכות המגורים והסביבה במרכז. בנוסף הוסבר לתושבים על התהליך הסטוטורי לוחות הזמנים וציון מועדם של המפגשים הבאים המתוכננים תוך הסבר ממוקד וישיר לתושבים על הליך ההתנגדות החוקי לתכנית”.

כזכור לאחר שנים ארוכות של דיונים תכנוניים וחברתיים, עשרות חוגי בית, מפגשים ויכוחים פוליטיים ותהליכים סטטוריים הושלם לאחרונה שלב הפקדת תוכנית התחדשות עירונית לגבעת חן על ידי הועדה המחוזית לתכנון ובניה חיפה.

בנוסף, כינסה השבוע הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית שולחן עגול בנושא ישובים קטנים, במטרה לבחון מהם המאפיינים הייחודיים לישובים מיוחדים דוגמת בנימינה גבעת עדה.  ראש המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה, איתי ויסברג, מנכלית המועצה, ניצן מחנאי גרמן ומהנדסת המועצה, שרון פישמן וראשי מועצות מקומיות נוספים מרחבי הארץ ואנשי מקצוע השתתפו בשולחן העגול שיתפו בתובנותיהם, אשר יסייעו לרשות לקדם ביתר קלות את ההתחדשות העירונית בישובים קטנים. אחת מתוכניות הדגל שהיוותה מודל ארצי בדיון זה היתה תוכנית ההתחדשות העירונית בשכונת גבעת חן.

ויסברג הוסיף: “העבודה שאנו עושים לאורך שנים על מנת לקדם את ההתחדשות העירונית בשכונה הן אל מול התושבים והן אל מול היזמים והמשרדים הממשלתיים יכולה להוות מודל לכל הרשויות בארץ ואף זכתה לפרסים. אני וחברי להנהלת המועצה נמשיך לעשות הכל עד שנראה את תושבי השכונה בבתים ראויים עם שכנים חדשים בשכונת גבעת חן המתחדשת כחלק חיוני מבנימינה”.

[blog_news title=”חם באתר” style=”” count=”5″ category=”קראו-עוד” category_multi=”” excerpt=”0″ link=”” link_title=””]

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן