Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

לקראת תשפ”ג: הכירו את 8 המנהלים והמנהלות החדשים במערכת החינוך בחדרה

חלקם צמחו מתוך המערכת וחלקם הגיעו מבחוץ * ניר בן חיים: "מצטרפים לשדרה של נבחרת איכותית של מנהלים ומנהלות, שמובילים את מערכת החינוך בעיר. אני מצדיע להם"

בשנת הלימודים הקרובה יצטרפו למערכת החינוך בחדרה 8 מנהלות ומנהלים חדשים – ארבעה מהם בבתי הספר היסודיים וארבעה בחטיבות הביניים והתיכונים. חלק מהמנהלים ממשיכים את הדרך הטבעית במערכת החינוך המקומית ומגיעים לתפקידי ניהול לאחר שביצעו שלל תפקידים אחרים במוסדות החינוך בחדרה, וחלקם מגיעים מבחוץ לאחר שנבחרו בקפידה.

מ”מ ראש העיר בפועל, ניר בן חיים: “מערכת החינוך בחדרה מתחדשת. המנהלים החדשים מצטרפים לנבחרת איכותית של מנהלים ומנהלות שמובילים את החינוך בעיר. אני מצדיע לאנשי ונשות החינוך המצוינים שפועלים במקצועיות ומסירות ואני סמוך כי עבודתם החינוכית תיתן פירותיה דורות קדימה. אני מאחל למנהלים החדשים הצלחה רבה בתפקיד המנהיגים של הדור הבא של העיר שלנו.”

מנהל אגף החינוך, שלומי דהן: “מערכת החינוך בחדרה יכולה להתגאות במתן המשכיות למנהלים שצמחו בה ומגיעים לתפקידי ניהול. זו הוכחה למערכת בריאה שיודעת להצמיח מנהיגות מתוכה, מה שמאפשר אופק עבור כל צוותי החינוך בעיר. המנהלים החדשים נבחרו באופן קפדני ולאחר תהליך סינון מתוך רשימה ארוכה של מועמדים ראויים, ואני בטוח שיביאו את תלמידי חדרה להצלחות והישגים חדשים”.

רחל סבח, מנהלת בית ספר הרב תחומי למדעים ואומנויות
נשואה ואם לשני ילדים, ילידת העיר אילת ומתגוררת בחדרה 27 שנים. בעלת תואר ראשון בחינוך ומקרא, תואר שני במחשבת ישראל ובוגרת התוכנית להכשרת מנהלים באוניברסיטת תל אביב.

נבחרה למנהלת הכללית של בית הספר הרב תחומי, לאחר שכיהנה במגוון תפקידים בבית הספר: מחנכת, רכזת מקצוע, רכזת שכבה, רכזת פדגוגית, סגנית מנהל וב-14 השנים האחרונות ניהלה את חטיבת הביניים.

העשייה של סבח לאורך שנים מבוססת על הכרות מעמיקה עם כל התלמידים תוך טיפוח הקשר האישי, קיום דיאלוג מקדם ומכבד עם התלמידים והוריהם, הובלה ובניית מגוון רחב של מענים לימודיים, חברתיים ורגשיים המותאמים לכל ילד, פיתוח תוכניות חדשניות ופורצות דרך והעצמת היכולות והחוסן האישי של כל באי בית הספר. בהובלתה של רחל הפכה חטיבת הביניים לחטיבה מובילה בעיר ובמחוז ובית הספר זכה בפרס החינוך הארצי.

בנימה אישית: “העשייה החינוכית שלי מונעת מאהבת האדם ומהאמונה בזכותם של כל תלמידה ותלמיד לחינוך והשכלה איכותיים. אני מאמינה שכל ילד הוא תיבת אוצרות יקרה, מלאה בחוזקות וכישרונות ובטוחה ויודעת שכל ילד יכול וזכאי להצליח. כדי שזה יקרה קהילת בית הספר צריכה להוות מרחב המסייע לילד לפתח אופק אופטימי, להאמין שביכולתו להיות אדם פרודוקטיבי ומשמעותי ולהרגיש אהוב, שייך ובעל ערך. באחריותנו, אנשי החינוך, להכיר בזכותו של הפרט לייחודיות ולכבוד, לעודד למצוינות ולמיצוי הכישורים, לחשוף את הילדים לכלים ולמיומנויות מוטי עתיד בד בבד עם חינוך לסולידריות חברתית, אחריות אישית וערבות הדדית״.

איילת כהן, מנהלת חטיבת הביניים בבית הספר הרב תחומי
נשואה ואם לשלושה ילדים, נולדה וגדלה בעיר חדרה והתחנכה במוסדות החינוך בעיר. במסגרת שירותה הצבאי שירתה בתפקיד מורה חיילת וכבר אז עסקה בחינוך פורמלי ובלתי פורמלי עבור אוכלוסיות ייחודיות. בוגרת תואר ראשון באוניברסיטת חיפה, מורה למתמטיקה לגילאי על יסודי ובוגרת תואר שני בפיתוח פדגוגי. תיכנס לתפקידה החדש בתחילת שנת הלימודים לאחר כ-23 שנים בהן כיהנה במגוון תפקידים בבית הספר: מחנכת כיתה, מורה למתמטיקה, רכזת שכבה, רכזת פדגוגית וסגנית מנהלת.

במסגרת תפקידיה בבית הספר, הובילה תהליכים לימודיים, תכניות חינוכיות ובית ספריות, יוזמות פדגוגיות מגוונות ופעלה רבות לטיפוח המנהיגות בקרב התלמידים וליצירת אקלים מיטבי בבית הספר.

בנימה אישית: “כל ילד הוא עולם ומלואו. בכל תפקידי החינוך התמקדתי בדאגה לפרט והייתי מחויבת להצלחתם של תלמידיי, הן בתחום הלימודי והן בתחום האישי-חברתי-רגשי. אני מאמינה בכוח ובעוצמה של מערכת החינוך לגעת בנפשם ובנשמתם של הילדים ולעצב את עתידם”.

אלי עמיר, מנהל קריית החינוך “נבון” במערב חדרה
תושב חדרה, נשוי ואב לשניים. בעל תואר ראשון בחינוך גופני ותואר שני בתולדות עם ישראל בעת החדשה. לאחר שסיים שירות צבאי בצנחנים, החל לעבוד כמורה לחינוך גופני וצמח דרך כל התפקידים במערכת החינוך. מחנך, רכז שכבה, סגן מנהלת ולאחר מכן ניהל את החטיבה העליונה בתיכון בית אליעזר וגם את חטיבת הביניים בבית הספר. עמיר נחשב למנהל מקצועי, מסור, ערכי, בעל ניסיון רב בניהול. הוביל ביד רמה את תיכון בית אליעזר – כמנהל חטיבה עליונה וכמנהל חטיבת הביניים.

בנימה אישית: “אני יוצא בהתרגשות רבה לדרך חדשה וקסומה, להקים יחד עם צוות מופלא, את קריית החינוך ע”ש יצחק נבון בשכונת עין הים גבעת אולגה, במערב העיר ולהצמיח אותה לחטיבה מצוינת ומובילה. הצוות ואנוכי נערכים במרץ רב לקליטה מיטבית של הילדים וליצירת תהליכים וביסוסם. תהליכים כגון תפיסה חינוכית של יחס אישי לילדינו. כל אחד הוא יחיד ומיוחד. מתן מענה חינוכי-רגשי, חברתי ולימודי רחב לכלל הילדים על מנת שיוכלו למצות את הפוטנציאל שלהם. תהליכים של פדגוגיה מוטת עתיד, פרקטיקות למידה והוראה שונות ומגוונות ולמידה ובמרחבים שונים במבנה ביה”ס ומחוצה לו. יצירת והעמקת תחושת הגאווה והשייכות לביתם החדש – חטיבת הביניים קריית חינוך ע״ש יצחק נבון”.

דוד בלומנפלד, מנהל חטיבת הביניים תיכון חדש בית אליעזר

נשוי, אב לארבעה ילדים ומתגורר בבנימינה. בעל תואר ראשון בכלכלה, תואר שני במדעי המדינה. איש צבא לשעבר בחטיבת הצנחנים (מלוחם ועד מפקד גדוד בצנחנים). מאז שהשתחרר עבר להובלת תהליכים חינוכיים. היה חלק מהקמת מגמת המנהיגות של חטיבת הביניים בית אליעזר, חינך כיתות, ריכז שכבה. מתייצב כעת להמשיך ולהוביל את חטיבת הביניים בתיכון חדש בית אליעזר.

בנימה אישית: “עשייה חינוכית הינה שליחות והמורים הם אלו שעומדים בחזית העשייה הזאת, הם אוהבים, מעצימים ובעיקר…לא מוותרים! המחשבה החינוכית אומרת שבכל רגע נתון יש הזדמנות לחוויה מעצבת, להקניית מיומנות, ידע או ערך. בעשייה החינוכית של המורים מתקיים תהליך מתמשך של בניית בוגרות ובוגרים משמעותיים לעצמם ולחברה הישראלית”.

מעין קופרברג-שושנה, מנהלת בית ספר “צליל”
תושבת פרדס חנה-כרכור, נשואה ואמא לשלוש בנות, בעלת ותק של 22 שנים במערכת החינוך. בעלת תואר ראשון בהוראת החינוך היסודי ג’-ו’ ותואר שני בחברה ואומנויות. במהלך השנים מילאה תפקידי חינוך שונים: מחנכת, חברת צוות ניהול, רכזת שכבה ומנחה מחוזית בתחום החינוך החברתי. הובילה ובנתה לאורך השנים קבוצות מנהיגות והעצמת תלמידים במספר יישובים באזור.

בנימה אישית: “בית הספר הינו בית חם אשר מאפשר את צמיחתם האישית של תלמידינו, דרך חוויות, התנסויות ולמידה יזמית פורצת גבולות. מאמינה בשילוב ערכי הכבוד, השיתוף והנתינה אשר ילוו אותי בשיח עם התלמידים, הצוות וההורים וביחד נמשיך בגאווה את רוח העשייה וההתחדשות תוך הקשבה ובגישה אישית כלפי כל באי ביה”ס. באיחולי שנה טובה ומוצלחת, שנה של התחלות חדשות, התרגשות ושמחה”.

דניאל הרץ, מנהל בית הספר המשחק בשכונת הפארק
נשוי לאסנת ואב לשלש בנות – נעמה, הגר ועדי. ב-13 השנים האחרונות מתגורר בקיבוץ רמות מנשה. לפני מספר שנים היה בשליחות הוראה במרילנד ארה”ב, שם ניהל פעילויות חווייתיות ותרבותיות לילדים בבתי ספר יסודיים.

מאז ומתמיד עוסק בחינוך. החל את דרכו בחינוך הבלתי פורמלי, בתחום של ניהול וריכוז תוכניות לילדים ונוער. כמו כן, עוסק בתהליכי גישור ותהליכי צדק מאחה. לפני כעשור החליט לעבור לחינוך הפורמלי, “מתוך אמונה גדולה בחשיבותם של בתי הספר”. בתפקידו האחרון ניהל שכבה בחטה”ב כרמים, בנימינה.

בנימה אישית: “אני מאמין שעל בית הספר להוות מקום משמעותי עבור כל ילד וילדה ועבור הקהילה כולה. על בית הספר להוות דוגמה לחברה בטוחה, שוויונית ומקבלת ולכן מוטלת על בית הספר אחריות חברתית לצד אחריות לימודית. אני מאמין בחשיבותו של בית הספר כמקום שצריך להכיל את כל הבאים בשעריו ולהציב רף ערכי גבוה. אני מבקש לאחל לכל קהילת בית ספר ‘פארק’ המשך צמיחה ושותפות. בתקופה הקצרה שלי בבית הספר למדתי להכיר את האנשים הטובים המעורבים בקהילה והרוצים בטובתה ואת האהבה העצומה הקיימת בבית הספר. אני מודה לכל מי שקיבל אותי עד כה ומצפה להמשך עשייה משמעותית בבית הספר”.

יפתח כהן, מנהל בית ספר “מוריה”
יליד חדרה, נשוי לקרן ואב לארבעה. בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול לוגיסטיקה ותואר שני במנהל חינוכי ותעודת הוראה. בוגר בה”ד 1, סרן במילואים. לימד וחינך בכפר הנוער “תורה ומדע” בחרב לאת וביצע בהצלחה תפקידים רבים – מחנך כיתה, רכז שכבה, רכז תקשוב ורכז פדגוגי.

בנימה אישית: “חשוב לי שהאקלים הבית ספרי – היחס בין המורה לתלמיד יהיה איכותי. שהצוות החינוכי יהיה שמח להעניק לילדים שלנו את החינוך הכי טוב שיש, את המיומנויות החברתיות  והכישורים החברתיים בצורה איכותית ולהצמיח אותם להיות בוגרים ציונים דתיים ערכיים ולומדים. אפעל לפדגוגיה חדשנית המותאמת לתפקודי הלומד במאה ה-21, תוך מצוינות ואיכות בהוראה. אני שואף שבוגרי בית הספר “מוריה” יצליחו לשמור על החוסן הערכי שקיבלו בבית הספר היסודי בחמ”ד, ויוכלו לשאת בהצלחה את השילוב בין מקצועות הקודש למקצועות הליבה”.

ורד חזן, מנהלת בית ספר “ניצנים”
תושבת פרדס חנה, נשואה ואם לארבעה ילדים. בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני במנהל ומנהיגות חינוכית. בעלת ניסיון של למעלה מ-24 שנים במערכת החינוך בתפקידי ניהול והוראה. בשנים האחרונות ניהלה את בית הספר הדמוקרטי גבעול בגבעת אולגה ואת בית הספר הממלכתי קציר.

בנימה אישית: “אני מביאה איתי חדשנות פדגוגית ותפיסות עולם המשלבות את החינוך הדמוקרטי והממלכתי. תפיסת העולם שלי מתבטאת בראיית התלמיד בצורה הוליסטית על מגוון כישוריו ויכולותיו. תוך שימת דגש על הפרט בתוך הכיתה והכלתו ועל חיזוק קשר אישי בין תלמיד למבוגר משמעותי.  קשר עמוק המבוסס על כבוד והקשבה יצור אווירה אשר תאפשר לכל אחד מאיתנו לממש את יכולותיו וכישוריו. מאחלת לכולנו שתהא זו שנה מלבבת של שיח פורה והקשבה. שנה בה נפעל יחד – צוות, הורים ותלמידים למען שיתוף פעולה אשר יוביל את בית הספר לשיאים חדשים ונפלאים של עשייה פורייה ומשמעותית”.

// צילומים: דוברות העירייה 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

נתונים אישיים נגנבו? הביטוח הלאומי בהודעה בעקבות פרסום סרטון ארגון פרו-פלשתיני

בדוברות הביטוח הלאומי הגיבו לסרטון שפורסם ברשתות החברתיות: “מערך המחשוב ואבטחת המידע ערוך בכל שעות היממה, על מנת להבטיח את ביטחון המידע וניסיונות מתקפת מניעת שירות כאלה ואחרות ככל שיהיו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן