Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

נחשף: למה כביש הכניסה לאור עקיבא מצומת ברניצקי לא מקבל שדרוג?

אחרי שחבר המועצה ביטון הלין על הכניסות לעיר, לראש העירייה יעקב אדרי, היה נימוק מדוע העירייה לא משקיעה בכביש הכניסה לעיר מצומת ברניצקי

הכניסות לכל עיר משמשות כמעט על פי רוב כתעודת הזהות לעיר, ומותירות את הרושם הראשוני למבקרים בה. חבר מועצת עיריית אור עקיבא, משה ביטון, העלה את נושא טיפול הכניסות לעיר בישיבת המועצה האחרונה (מאי 22′), במיוחד מכיוון צומת ברניצקי – אור עקיבא-בנימינה, וקיבל תשובה מפתיעה מראש העירייה.

ביטון אמר כי כתב זה מכבר מכתב לממונה על המחוז במשרד הפנים וביקש דיון במועצה באמצעות ישיבה שלא מן המניין על המצב בעיר. “לצערי זה נגרר מסוף מרץ”, אומר ביטון ומוסיף: “אני חייב לציין שכיום המצב בעיר מבחינת ניקיון, תברואה והגינון – גרוע. למשל, באזור התעשייה הגינון…בקושי עבדו שם לאחרונה. אזור התעשייה הוא פח אשפה. הוא אמור להיות מזמין, מקור ההכנסה שלנו. אנחנו ממש בזים למי שמשלם שם ארנונה. הם מתביישים להזמין מבחוץ אורחים. זה לא מכבד אותנו. 2 הכניסות לעיר הם באמת גועל נפש. התמונה הראשונה שאתה נכנס לעיר – זו התמונה שתלווה אותך. ככה למשל ברניצקי – כל הכביש הזה מביש, בושה וחרפה. הרושם הוא לא טוב עבור כל אדם שמבקר פה”.

הכביש בין ברניצקי לאור עקיבא. לא ישודרג ע”י העירייה | צילומים: מגדלור ניוז

לראש העירייה יעקב אדרי, היה נימוק מדוע העירייה לא משקיעה בכביש הכניסה לעיר מצומת ברניצקי. “הכניסה מהאזור הזה אכן נראית רע מאוד”, אמר אדרי והסביר: “השיקול שלי בכל זאת – לא להשקיע שם. הסיבה היא שעוד מעט מתחיל שם פיתוח של פרויקט דיור ענק, כל הצד המזרחי, זה נוגע גם לכביש ואזור התעשייה – והכל ישתנה שם. בנוסף, נתיבי ישראל הולכים להתחיל שם עבודות גדולות בחודש הבא בצומת”.

בנוגע לאזור התעשייה, התייחס גם חבר המועצה אברהם כהן: “אני החזקתי 5 שנים את תיק מנהלת התעשייה. עשינו שם דשא סנטטי, ניקיון, עצים. השארתי שם חצי מיליון שקל כשעזבתי. מדוע נסגרה המנהלת שהייתה עם כוח אדם קטן אבל דאגה לכל מה שקורה שם?”.

מ”מ ראש העיר אלי אנקונינה הסביר: “לא הייתה הצדקה כלכלית להשאיר את המנהלת. מנהלת מחלקת שפ”ע פבל ייליזרוב הקצה לשם 2 עובדי ניקיון, משאית ועוד”.

ביטון אף התייחס לנושא פחי האשפה הביתיים, נושא שעלה לפני מספר שבועות לדיון. “אני מסתובב בעיר ויש פה בעיר מאות פחים שבורים. הייתה הצעה לסדר עם התניות – ושום דבר לא נעשה עם זה. זה מפגע תברואתי ואסתטי. או שמחלקים לתושבים או מסבסדים”.

אנקונינה התייחס: “מאות פחים נקנו על ידי תושבים, ואנחנו נזמין עוד. התושבים מוזמנים לרכוש”. ביטון אמר לו כי יש צורך בפרסום, ולא שווה שהמידע הזה נותר בין כותלי העירייה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן