מגדלור ניוז

המשטרה הגישה לאחרונה כתב אישום לבית משפט השלום בחדרה נגד מנחם נ' (62) מגאולים, בגין תקיפת זקן הגורמת חבלה, איומים והיזק לרכוש במזיד, לאחר שעל פי החשד תקף קשיש שהזמין את שירותיו לבניין בבעלותו.

על פי כתב האישום, במועד הרלוונטי לכתב האישום, היה המתלונן (83) בעל בניין מגורים ובו שלוש דירות ברחוב האצל בחדרה. בראשית חודש מרץ 2021, פנו השוכרים לבעל הבית בטענה כי אין מים חמים ועל כן, פנה המתלונן לנאשם, שהינו מתקין דודי שמש במקצועו. ב-8.3.2021, הגיע הנאשם לבצע את התיקון ובסיום העבודה, כאשר המתלונן רצה לשלם, החל ויכוח בין השניים לגבי המוטב שירשם על הצ'ק.

רחוב בחדרה | לתמונה אין קשר לידיעה | גוגל סטריט ויו

משסירב המתלונן לכתוב שם שונה על הצ'ק, החל הנאשם לצעוק ולהשתולל וגרם לנזק לרכוש במקום. בין היתר זרק חפצים בבית, לרבות כיסאות, מיקסר, מיקרוגל ושולחן שנשברו. כמו כן, באותן הנסיבות דחף הנאשם את המתלונן בעוצמה, כך שהוא נפל ונחבל בידיו. בהמשך איים עליו בפגיעה ואמר: "יא בן זונה.. כוס עמק תרשום אני אכניס לך שולחן לפנים… אתה מת".

בעקבות המעשים, הוזעקו למקום פרמדיקים של מד"א אשר בדקו את המתלונן והוא הובהל לבית החולים "לניאדו", שם אובחן כי הוא סובל מהגבלת תנועה באצבעותיו.

בשלב זה ניגש האב אל הנאשם והרחיק אותו מהאם שנמלטה מהבית. אלא שאז הפנה הבן את חמתו אל אביו כאשר אחז בחולצתו, איים עליו עם מזלג והקל להאשים ולקלל על כך שהאם גנבה ממנו כסף. בהמשך, הרפה מהאב, נטל עציץ והשליך אותו על ארון זכוכית בסלון, אשר נשבר. מיד לאחר מכן ניגש לאגרטל אחר בעודו מחזיק מצית בידו השנייה ואמר לאביו כי ישרוף את הבית.

בהמשך כתב האישום נטען כי האב הצליח להימלט מהבית ולהזעיק את המשטרה. כאשר הגיעו השוטרים לבית, הנאשם הניף לעברם מגב, ועל כן דרשו ממנו להתלוות אליהם לתחנת המשטרה, למורת רוחו. לבסוף לאחר שסירב להירגע ולהתלוות אל השוטרים, נאלצו השוטרים לרסס את הנאשם בתרסיס פלפל ולעצור אותו.

בסיכום כתב האישום נטען כי אירוע התקיפה המתואר איננו הראשון וכי שבועיים קודם לכן, במקרה אחר, סבר הנאשם כי אביו לקח לו את הסמים ועל כן ניסה לתקוף אותו באמצעות מערוך. כמו כן, במקרים נוספים נהג לומר להוריו כי ישחט אותם.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן