Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

500 זוגות כבר מחכים: נחנך רשמית “פרויקט אחרי החתונה” באור עקיבא [וידאו]

אמש נקבעה המזוזה במקלט הסמוך לבית ספר עציון בשכונת קנדי, לאחר ששופץ ועבר שדרוג אינטנסיבי בחודשיים האחרונים בסיועם של מאות מתנדבים מהעיר * במסגרת הפרויקט, מוצעים לבני זוג נשואים טריים מוצרים לבית - והכל ללא עלות

מספר חודשים לאחר שהחל את הפרויקט שלו באופן עצמאי בחדר סניקה באחד מבנייני המגורים בעיר, חנך אתמול (שלישי, 24.5) אוריה כהן, תושב אור עקיבא, את מוקד “פרויקט אחרי החתונה” – במקלט ציבורי שהושמש מחדש לטובת הפרויקט בשכונת קנדי בעיר.

אם התחתנתם לאחרונה ואתם צריכים סיוע, את אוריה אתם חייבים להכיר. הוא אוסף מוצרים פגומים קלות ממפעלים כדי לעזור לזוגות הצעירים שמתחתנים. “פרויקט אחרי החתונה”, הוקם על מנת לסייע לזוג הטרי, החל מרגע לפני לפני החתונה ועד שנתיים לאחריה. בני הזוג מגיעים, בוחרים את המוצרים שהם צריכים, אורזים שקיות ויוצאים לדרך החדשה שלהם – והכל בחינם.

// מבנה המקלט המשופץ ל”פרויקט אחרי החתונה”. צילומים: איתי טטרו, מגדלור ניוז

כהן הוא סוכן מכירות שטח במפעל שמייצר קרטונים. “בעבודה שלי אני מסתובב במפעלים במקומות גדולים של יבואנים וכלי בית. פתאום אחד העובדים אומר לך – ‘יש מוצרים בצד, לך תיקח לך מוצרים מהחזרות, מהפגומים’. אני רואה את המוצרים ואומר: ‘למה לא לעשות עם זה משהו טוב במקום שייזרקו לפח או לגריסה?’ כל המוצרים כאן, אם לא היתי לוקח אותם ומביא אותם, היו הולכים לגריסה ופשוט נעלמים”.

אמש הגיעו ממלא מקום ראש העיר אלי אנקונינה ורב העיר אליהו אילוז יחד עם בני משפחה, חברים, מכרים ותושבים מהעיר, לקבוע מזוזה ולחנוך את המקלט מחדש, לאחר ששופץ ועבר שדרוג אינטנסיבי בחודשיים האחרונים בסיועם של מאות מתנדבים מהעיר. המקלט, הנמצא בשכונת קנדי סמוך לבית ספר “עציון”, נשרף לפני מספר חודשים ונגרם לו נזק כבד. המתנדבים פעלו להוציא ממנו ציוד הרוס ולשפצו מהיסוד. לדברי כהן, כ-500 זוגות לאחר נישואין או כאלה שעתידים להינשא בקרוב כבר יצרו עמו קשר לגבי הגעה למבנה המיזם, רגע לפני שיתחילו את חייהם המשותפים כזוג נשוי.

ממלא מקום ראש העיר, אנקונינה, בירך אתמול את כהן ואמר כי “לפני חודשיים-שלושה פנו אליי דיירים מבניין ברחוב דוד המלך ואמרו כי השתלטו להם על חדר הסניקה. היתה שם בעיה ורצו לפנות, עירבו את הביטחון העירוני. אמרתי ליהודה, קב”ט העיר, שיש לנו מקלט שאפשר להקצות אותו לטובת הגמ”ח והפעילות שלו. אנחנו בהליכי הקצאה מסודרת למבנה והוא ישמש לטובת הפעילות”.

רב העיר, אליהו אילוז אמר בברכתו: “נאחל לעשות מקום של חסד. זה דבר גדול. בתקופת המשנה לא היו לכלות איפה להתחתן. היתה קופה של צדקה ממנה היו מחתנים את החתן והכלה. אוריה שיהיה בריא, הרים את הכפפה ועשה את הדבר הזה. נודה לאלי אנקונינה ממלא מקום ראש העיר על הרוח הגבית החזקה להניע את כל זה. זה דבר גדול, כל המשמח חתן וכלה זוכה לחמישה קולות. כל המשמח חתן וכלה כאילו בנה אחת מחורבות ירושלים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן