Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אישום באור עקיבא: העירה לשכן על רעש בדוד אלעזר, הוא יצא למסע נקמה נגדה

האישום נגד תושב אור עקיבא הוגש בעקבות מספר אירועים בהם הוא חשוד בהיזק לרכוש במזיד, איומים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו * בין היתר זעם על שכנתו שהעירה לו * הוא גם מואשם שביצע ונדליזם בדוכן קוסמטיקה בקניון אורות

סכסוך השכנים באור עקיבא הסתיים בכתב אישום. המשטרה הגישה לאחרונה כתב אישום לבית משפט השלום בחדרה נגד מישל א’ (47), בעקבות מספר אירועים בהם הוא חשוד בהיזק לרכוש במזיד, איומים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו, הסגת גבול פלילית, גניבה ועוד.

על פי כתב האישום במועד הרלוונטי התגורר הנאשם בשכנות לשתי המתלוננות, ברחוב דוד אלעזר באור עקיבא. במקרה אחד בו הוא מואשם, בתאריך 8.4.2022 שעה 21:00 לערך, השמיע הנאשם בדירתו מוזיקה רועשת בעוצמה גבוהה. משכך, ניגשה אחת השכנות לדירתו וביקשה שינמיך את עוצמת המוזיקה, בהתחשב בשעה ומאחר ומדובר בערב שבת.

הנאשם סירב לבקשה ואמר לשכנה שיעשה מה שהוא רוצה. בהמשך הודיעה השכנה לנאשם כי היא מתכוונת להזמין משטרה, וזה בתגובה השיב שתעשה כן. כעבור דקות, משחזרה לדירתה, שמעה השכנה רעשים חזקים. כאשר הביטה מהחלון לראות במה מדובר, גילתה כי הנאשם, אשר מתגורר בדירה מתחתיה משליך אבנים ותפוזים לעבר רכבה. כאשר התעמתה איתו בעניין, השיב לה הנאשם כי עד כה כיבד אותה בגלל אחיה, אך אם צריך הוא ידקור את אחיה וגם את הגרוש שלה. גם כאשר הגרוש ביקש לשוחח עימו, צעק הנאשם כי “אני לא אנמיך את הווליום, מי שידבר איתי אני אדקור אותו בגרון”. לבסוף כוח משטרה שהגיע למקום עצר את הנאשם לחקירה.

רחוב דוד אלעזר באור עקיבא | צילום ארכיון: מגדלור ניוז, למצולמים אין קשר לכתבה

בהמשך כתב האישום מתוארים מקרים נוספים, בהם מואשם האיש. כך למשל, במקרה שארע מספר ימים לאחר מכן, איים הנאשם על אותה השכנה כי ידקור אותה בכל הגוף ויביא חברים “לפרק” אותה במכות. במקרה נוסף בתאריך 13.4.2022 בשעה 12:00 לערך, התקשר הנאשם למוקד מד”א ולמוקד המשטרה ודיווח שהוא פצוע וזקוק לטיפול רפוי וכן כי שכניו איימו עליו שישרפו אותו. אך כאשר צוות מד”א הגיע למקום, סירב הנאשם לפתוח את דלת דירתו, צעק, קילל ואף השליך לעבר הצוות הרפואי חתיכת ברזל. תוך כדי כך, השליך הנאשם לימונים לעבר רכבה של שכנה נוספת ואמר: “אני בסוף אהרוג אתכם, אין לי מה להפסיד. ישבתי 3 פעמים בגללך, אני אהרוג אתכם וזהו”.

גם כאשר השוטרים הגיעו למקום, סירב הנאשם לפתוח את דלת הדירה וצעק כי ידקור אותם. משהתמיד הנאשם בסירובו לפתוח את הדלת, זומן למקום צוות כיבוי אש אשר פרץ את דלת הדירה וכן דלת אחד החדרים בהם הסתגר. לבסוף, נעצר הנאשם ונלקח לחקירה. אך גם במהלך הנסיעה לתחנת המשטרה, השתולל הנאשם בניידת, בעט בדלתות, הטיח גופו, תוך שהוא מאיים על אחד השוטרים כי: “נרד מהניידת ואני אגמור אותך” וכן “אם לא תשב בבית סוהר אני ארצח אותך”.

במקרה אחר, בתאריך 16.4.2022 בשעה 22:00 לערך, הגיע הנאשם לקניון אורות באור עקיבא וביקש להיכנס, למרות שהייתה זו שעת הסגירה והשומר מסר לו כי אינו יכול להיכנס. עם זאת, נכנס לקניון והחל לשוטט במקום, כאשר הגיע לדוכן קוסמטיקה, החל להסיר מעליו את כיסוי הבד שסגר עליו. בשלב זה החל הנאשם להיכנס ולצאת מהדוכן לסירוגין, כשבכל פעם לקח מתוכו רכוש – מכשיר לשיוף ציפורניים, 10 בקבוקוני לק וקופת צדקה מלאה במטבעות, ללא רשות, במרמה ובחוסר תום לב.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

המבורגר בדרך לטיסה: זו המסעדה החדשה שתוקם בנתב”ג

קבוצת המסעדות BBB זכתה במכרז להקמת ותפעול מסעדת המבורגרים בטרמינל 3 בשדה התעופה בנתב”ג, תחת המותג MOSES | זו הפעם הראשונה בה קבוצת BBB נכנסת לשירותי ההסעדה בנתב”ג, אחרי שכבר מספר שנים היא מפעילה סניף של רשת “בורגרים” בשדה התעופה רמון

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן