Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

309 מיליון שקלים: אושר תקציב 2022 בפרדס חנה-כרכור | במה הוא יושקע?

309 מיליון שקלים: אושר תקציב 2022 בפרדס חנה-כרכור | במה הוא יושקע?

מליאת המועצה המקומית פרדס חנה כרכור אישרה ברוב קולות את תקציב 2022. הצעת התקציב מסתכמת בכ-309 מיליון ש"ח, ומהווה גידול של כ-% 5 ביחס לתקציב השנה הקודמת.

חברי מליאת המועצה אישרו ברוב קולות את תקציב 2022 לאחר סקירה מפי הגר פרי יגור- ראש המועצה המקומית פרדס חנה כרכור וגזברית המועצה- רו”ח אורלי ירדן.

התקציב שאושר יעמוד על כ- 309 מיליון ש”ח שקלים ומהווה גידול של כ-5% ביחס לתקציב אשתקד. התקציב נבנה לאחר חודשים של דיונים מקצועיים של ראש המועצה, מ”מ ראש המועצה, סגני ראש המועצה, חברי הנהלת המועצה, גזברית המועצה יחד עם מנהלי האגפים והמחלקות המועצה. הוא הובא לאישור כלל חברי המליאה לאחר שחברי הנהלת המועצה אישרו אותו בישיבה שנערכה כשבועיים לפני אישור התקציב במליאה.

בתוך כך, ציינה גזברית המועצה רו”ח אורלי ירדן כי “המועצה סיימה את הפעילות הכספית שלה לשנת 2021 באיזון תקציבי. תקציב 2022 שאושר במליאת המועצה נבנה לאחר עבודה מאומצת ומקצועית של צוות אגף הכספים ונבנה בהתאם לתכניות העבודה ולצרכים שעלו ממנהלי האגפים והמחלקות, תוך שימת דגש על שיפור השירות לתושב. זה המקום להודות לכל מי שלקח חלק.

ראש המועצה ציינה כי בשלוש השנים האחרונות הגדלנו את ההשקעה פר נפש בכמעט אלף שקלים לתושב. החינוך ממשיך להיות הנתח הגדול והעיקרי של התקציב – 34% שהם 106 מיליון ש”ח. והשנה גם בשורה בהקמה לראשונה של מחלקת חינוך על יסודי. בנוסף, תוספת 3 מש”ח עבור צהרונים ותכנית ניצנים שהכנסנו לרשות. לצד ההשקעות בחינוך גם במרחב הציבורי יושקעו מיליוני שקלים. בתחום ניקיון הרחובות – 3.5 מיליון ש”ח יושקעו בין היתר בשכירת רכבי טיאוט וגרניק (לחץ מים) לשיפור ניקיון המרחב הציבורי, הכבישים והמדרכות ותוקם באגף שפ”ע מחלקת גינון ציבורי ואדריכלות נוף. בנוסף, תוקצבו מיליון שקלים להקמת מוקד עירוני פנימי (106) וקידום של אמנת שירות, הקמת רשות חנייה והגדלת מצבת כוח האדם באגף ההנדסה ובוועדת התכנון והבנייה המקומית לקידום פיתוח כלכלי ופיזי של המושבה.

בנושא ההוצאות: 500 אלף שקל צומצמו בנושא משאיות הפסולת, וכן צומצם עומס המלוות של הרשות ב-1.5 מיליון שקלים. כמו כן, תקציב הפיתוח שחותם את 2021 היה הגדול ביותר בתולדות פרדס חנה-כרכור בגובה 110 מיליון שקלים.

פרי יגור אמרה לאחר העברת התקציב: “התקציב שאושר במליאת המועצה, נבנה מתוך אחריות והסתכלות עתידית, לקראת המשימות בשנת תקציב 2022 . כ- 34% מסך התקציב יופנו לטובת מערכת החינוך שלנו! מדובר בתקציב עם בשורות לתושבי המושבה ובעיקרו חיזוק ושיפור השירות לתושב והמשך השקעה בשיפור נראות המרחב הציבורי שלנו. תודה לגזברית המועצה, מ”מ ראש המועצה, סגני ראש המועצה, חברי הנהלת המועצה ומנהלי האגפים והמחלקות”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן