Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

“התושבים והאוהדים משלמים תמיכות של 5.5 מיליון ש”ח בשנה להפועל חדרה – מי מפקח על הכסף הזה?”

חבר המועצה רונן הילף העלה את נושא התמיכות במיליונים לקבוצת הכדורגל בישיבת המועצה: "צריך מפקח, אבל אין מפקח כזה. לא היו גם דוחות תקופתיים של המועדון לעירייה של הכנסות והוצאות כנדרש" • העירייה: "לאור חשיבות העניין, תפעל ההנהלה הנוכחית לתיקון הליקוי הקיים"

מידי שנה מעבירה עיריית חדרה כ-3 מיליון שקלים לתמיכה בקבוצת הפועל חדרה בכדורגל, המשחקת בליגת העל. בנוסף, 2.5 מיליון שקלים מועברים כתמיכה מהחברה הכלכלית של העיר.
בישיבת המועצה האחרונה בחדרה, העלה חבר המועצה רונן הילף הצעה לסדר, בה ביקש להבין מי מפקח על הסכומים המועברים למועדון והאם העירייה או מי מטעמה – מקבל דוחות מסודרים בנושא, כפי שמחייב חוזר מנכ”ל בנושא פיקוח על כסף ציבורי.

“לאור בקשות ודברים שהגיעו אליו, אנחנו רוצים להבין האם אנחנו מקיימים את ניהול הארגון כשורה. לפי חוזר מנכ”ל, על פיו שאנחנו מעבירים את הכספים להפועל חדרה. בדקתי – ואנחנו לא מעבירים את הכספים לא על פי חוזר מנכ”ל”.

הילף ציין כי בדוח המבקרת לשנת 2016 נכתב – תקציב התמיכות לקבוצה אינו מפורט. עוד הוסיף בנושא הפיקוח על הכסף הציבורי – “אנחנו בכלל לא עומדים בפרוצדורות. הרשות צריכה לקיים פיקוח מלא לשימוש בתמיכה שניתנה. אחד העובדים אמורים לבצע את הפיקוח. ב-2016 נאמר בדוח המבקרת – צריך מפקח, אבל אין מפקח כזה. לא היו גם דוחות תקופתיים של המועדון לעירייה של הכנסות והוצאות כנדרש.

רונן הילף בישיבת המועצה | צילום מסך
איצטדיון הפועל חדרה בעיר | מגדלור ניוז

“למה יש מבקרת עירייה אם אנחנו לא מתקנים את הליקויים שהיא מציגה? זה חתיכת כשל פה. לא לפקח על כסף ציבורי זה חתיכת כשל מערכתי. להגיד ש’אנחנו נמנה…נתקן…’…זו אינה תשובה. על פי חוזר מנכ”ל – עיריית חדרה לא רשאית בכלל להעביר את התמיכות האלה להפועל חדרה. איפה המדידות ודיווחים האובייקטיבים? איפה זה?”.

מהעירייה נמסר: ” הנהלת העיר הנוכחית מאמינה ביכולותיה וכישוריה של הקבוצה, אכן מדובר בקבוצת כדורגל בעלת חשיבות לעיר, שלאור הישגיה המרשימים ומיקומה בליגת העל מביאה כבוד רב לעיר. כחלק מהליך בחינת הבקשות המוגשות לתמיכה, מתבצע פיקוח עבור תמיכה מתב”ר הפיתוח, ובאשר לתקציב השוטף נדרשות העמותות לצרף נספח הצהרה על השימוש בכספי התמיכה משנה קודמת (נספח ד’). לאור חשיבות העניין, תפעל ההנהלה הנוכחית לתיקון הליקוי הקיים מן העבר ותפעל לייעול עבודת ועדת התמיכות בכך, שתסמיך את גזברית העירייה למנות מפקח אשר לו הכישורים המתאימים לנושא”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן