מגדלור ניוז

ברכות חמות לרב-סמל (מיל') מתקדם ירון אווסקר מגבעת חיים איחוד שזכה להיות מצטיין ראש השנה של מפקד אוגדה 98. בשבוע שעבר התקיים טקס מצטיינים בראשות מפקד אוגדה 98, תא״ל עופר וינטר. בין המצטיינים נבחר שליש פלוגתי בעוצבת חוד החנית, רס"ם ירון אווסקר. את ההצטיינות קיבל בזכות עבודתו הקשה והמסורה.

ירון התגייס בשנת 2000 ללוחמה בחטיבת הצנחנים. בסוף מסלול ההכשרה יצא לקורס מ"כים, ומאז שהשתחרר משרת במילואים באופן תדיר. כשנשאל על קבלת ההצטיינות סיפר: "זו תחושה טובה, שמעריכים אותך, מכירים בך ומוקירים את פועלך. בשנה האחרונה עבדתי מאוד קשה במסגרת המילואים. אני מאוד מתרגש". במועצה האזורית עמק חפר ובצה"ל בירכו אותו: "ירון, יישר כוח, והרבה הצלחה בהמשך!".

May be an image of 3 people, beard and people standing// רב-סמל (מיל') מתקדם ירון אווסקר. צילומים: דובר צה"ל

גם לחדרה יש מצטיין לחג: קבלו את רס"ם (מיל') ג' מהעיר, שזכה אף הוא כמצטיין ראש השנה של מפקד אוגדה 98, תא"ל עופר וינטר. רס"ם (מיל') ג' משמש כנהג מג"ד. את ההצטיינות קיבל בזכות עבודתו הקשה והמסורה. ג' התגייס בשנת 1992, והתחיל את דרכו ביחידה.

כשנשאל על קבלת ההצטיינות סיפר: "התחושה להיות מצטיין אדירה. אני תמיד אומר – תרצה, תתמיד ואתה שם!". בצה"ל בירכו: "ג' יישר כוח, הרבה הצלחה בהמשך!".

// רס"ם (מיל') ג'
עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן