Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

לאחר שנה בלבד בתפקיד: מנהלת בית ספר “רוטשילד” באור עקיבא התפטרה

לאחר שנה בלבד בתפקיד: מנהלת בית ספר “רוטשילד” באור עקיבא התפטרה

"בחרתי לפנות לדרך חדשה, המהווה עבורי הזדמנות להתפתחות מקצועית ואישית ופותחת בפניי דלת לקידום משמעותי", כתבה עדי ישי להורים במכתב סיכום שנתי * בבית הספר אירעו בשנה החולפת מספר אירועי אלימות והיתה מתיחות בין הנהלת בית הספר לבין מספר הורים

לאחר שמונתה בקיץ שעבר לאחר פרישתה לגמלאות של אביבה נילי, מנהלת בית הספר הממלכתי “רוטשילד” באור עקיבא, עדי ישי, הודיעה על התפטרותה מתפקידה.  

במכתב שכתבה להורי תלמידי בית הספר, בו סיכמה את העשייה בבית הספר בשנת הלימודים החולפת תשפ”ב, כתבה ישי בסיום: “השנה נפלה בחלקי הזכות לקבל מינוי לניהול בית הספר רוטשילד. שמחתי להיות חלק ממנו ולהשתלב במרקם הנפלא של צוות חם, מסור ואיכותי ושל קהילה מגובשת ואוהבת.

“ברצוני להודות למחנכות ולתומכות הלמידה כמו גם למירב, רוברט ודני על הצעידה יחד. ברצוני להודות לכם הילדים וההורים על ברכת הבוקר טוב מידי יום בשער ועל ההערכה בה זכיתי. תודה לאגף החינוך, לסיגל אלבז ולניסים משעלי על האמון שנתתם בי לאורך השנה ולקב”ט העיר על שיתוף הפעולה. תודות מיוחדות: למפקחת ביה”ס, זיוה רון על הליווי והמקצועיות לה זכיתי ממך לכל אורך השנה תודה על גיבוי מלא ואכפתיות כלפי כל אחד ואחת מאנשי הצוות. תודה נוספת למפקחת על הייעוץ, עדנה כהן, על הכוונה מקצועית. תודה לאיריס פלומין יועצת בית הספר – היית לי לעזר רב.

“בחרתי לפנות לדרך חדשה, המהווה עבורי הזדמנות להתפתחות מקצועית ואישית ופותחת בפניי דלת לקידום משמעותי. אני בטוחה שייעשה מאמץ מצד כלל הגורמים למצוא מנהל/ת חדש/ה וראוי/ה לתפקיד, אני מצידי אדאג כמובן לחפיפה ולהכנת ביה”ס לשנת הלימודים הבאה ומאחלת הצלחה לבית ספר שהוא משפחה אחת גדולה”.

השנה האחרונה לא היתה שקטה במסדרוונת בית הספר. בחודש ינואר פרסמנו על ארבעה תלמידי בית הספר שלא הלכו ללימודים מזה מספר שבועות, לאחר שלטענתם ולטענת הוריהם, מורה שהצטרף בתחילת השנה לצוות המורים בבית הספר ומלמד אותם, התנהג אליהם בצורה לא הולמת ואף בעייתית לכאורה במקרים מסוימים.

שלוש אימהות מהכיתה המדוברת התלוננו אצל כלל הגורמים, ושתי אימהות אף הגישו תלונות במשטרה, תלונות שנחקרות עד לרגע זה. מנגד, המורה עצמו מכחיש התנהגות בלתי הולמת וטוען לרדיפה של חלק מההורים כלפיו. במשרד החינוך טוענים כי הנושא מטופל בדרגים הגבוהים של המשרד, ואילו הורים אחרים בכיתה המדוברת – מביעים תמיכה גורפת במורה המדובר וטוענים כי הוא מורה מצוין שהביא רוח פורה ולימודית לתלמידים – שאוהבים אותו מאוד. הכתבה המלאה – כאן. 

כחודש לאחר מכן פרסמנו על אירוע אלימות שהתרחש בין שני תלמידים בבית הספר, כאשר האם של אחד התלמידים המעורבים הגיעה לבית הספר על מנת לשוחח עם המנהלת אך לא הורשתה להיכנס – ושם החל עימות.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן