Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מאסר ל-2 צעירים שהתחזו לשוטרים ושדדו רכב ‘פורשה’ מבעל אולם אירועים מאור עקיבא

חקירת המשטרה חשפה ניסיון לחטיפת בעל אולם האירועים תוך התחזות לשוטרים * הם הקימו מחסום, שנראה כמו מחסום "משטרתי", ביציאה מאזור התעשייה בעמק חפר וניסו לחטוף אותו * הוא הצליח להימלט * בהמשך הוגש כתב אישום נגד שלושת הצעירים

אחרי למעלה משנה מאז האירוע, ניתן השבוע גזר דין בתיק פלילי של שוד איש עסקים ובעל אולם אירועים מאור עקיבא, עת יצא מהעסק שלו באזור התעשייה עמק חפר. אז, במרץ 2021, ניסו שלושה נאשמים לשדוד את מכונית היוקרה שלו, תוך שהם מתחזים לשוטרי תנועה, במה שנשמע כאילו לקוח מתוך סרט מתח הוליוודי.

כתב האישום המקורי שהוגש נגד שלושה – דניאל איבגי, אליאב אלמליח ונדב יגודייב בשנות ה-20 לחייהם, תושבי טבריה וכפר יונה, ייחס להם שוד בנסיבות מחמירות בצוותא, ניסיון חטיפה והתחזות כעובד ציבור.

על פי פרטי האישום, חקירת המשטרה חשפה ניסיון לחטיפת אדם תוך התחזות לשוטרים וביצוע שוד של רכב יוקרה. שלושת החשודים הקימו מחסום, שנראה כמו מחסום “משטרתי”, ביציאה מאזור התעשייה בעמק חפר (24.3.21). הם  חבשו כובעי משטרה, הורו לקורבן, לעצור את רכבו מסוג “פורשה” היוקרתי.

לאחר שהקורבן עצר את רכבו בצד הדרך, ניסו החשודים, תוך שימוש בכוח, להכניס את הקורבן למושב האחורי של רכבו. המותקף שהבין כי מדובר בניסיון לחטוף אותו, הצליח להימלט מידי החשודים תוך שהוא זועק לעזרה: “מנסים לחטוף אותי, מנסים לחטוף אותי”. בשלב זה, גנבו הצעירים את רכב היוקרה השייך לקורבן ונמלטו מהמקום לחניון רכבים בבניין בכפר יונה, בו מתגורר אחד מהם.

שוטרי משטרת תחנת שדות שהוזעקו לטפל באירוע של חשד לניסיון חטיפת אדם, הצליחו תוך זמן קצר לאתר את רכב הפורשה שנגנב ועצרו שניים מהחשודים תושבי טבריה בני 21 ו-22. החשוד השלישי תושב כפר יונה בן 28 נעצר כעבור מספר ימים. אגב, באמתחתם נמצאן גם אלפי שקלים שעל פי החשד, נגנבו מבעל אולם האירועים ביום השוד.

התשתית הראייתית נגדם התבססה על עדויות שנגבו, נתונים מחברת איתוראן, צילומי אבטחה, איכונים, מחקרי תקשורת וראיות נוספות. בין הצדדים, נערך על ידי השופט טרסי הליך גישור ממושך, ועל רקע קשיים ראייתיים, תוקן כתב האישום והצדדים עותרים במשותף לגזור על הנאשמים מאסר בפועל בן 10 חודשים וענישה נלווית.
על הנאשם איבגי כתב השופט כי “בעברו הרשעה בעבירה של החזקת סכין והרשעה שלא מן העניין. עברו הפלילי של אלמליח מכביד חרף גילו הצעיר וכולל הרשעות רבות בעבירות של סחר בסמים, ועבירות אלימות בגינן ריצה מאסרים.

שופטת בית המשפט המחוזי מרכז, מרב גרינברג, כתבה בגזר הדין שניתן אתמול (27.6) כי “עונש המאסר לו עותרים הצדדים אין בו כדי לגלם את חומרת המעשים המיוחסים לנאשמים, גם לאחר תיקון כתב האישום, אך מאחר שהסדר הטיעון נבע מקשיים ראייתיים והוא פרי הליך גישור שהתקיים לפני השופט טרסי, אכבדו.
“באשר לפיצוי – אין ספק כי למתלונן נגרמה עוגמת נפש רבה, ויש לשקלל נתון זה לצד נסיבות הנאשמים ומצבם הכלכלי”.

על כן פסקה השופטת את העונשים הבאים למעורבים:
איבגי, שיוצג על ידי עו”ד יובל זמר, נשלח ל-10 חודשי מאסר, כן הוטלו עליו מאסר על תנאי, קנס בסך 3,000 שקלים ופיצוי בסך 5,000 שקלים.
אלמליח, שיוצג על ידי עו”ד גיא מימון,  נשלח ל-10 חודשי מאסר, כן הוטלו עליו מאסר על תנאי, קנס בסך 3,000 שקלים ופיצוי בסך 5,000 שקלים.
יגודייב, שיוצג על ידי עורכי הדין יעקב מלול וישראל קליין, נשלח ל-23 יום מאסר, בניכוי ימי מעצרו, כך שלמעשה הוא סיים לרצות את עונשו. עוד הוטלו עליו מאסר על תנאי וקנס בסך 3,000 שקל.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן