Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

“הארץ” בדיווח מטלטל: זו הראייה המרכזית נגד יעקב אדרי בחשדות השוחד נגדו [וידאו]

אתר עיתון “הארץ” מפרסם היום (6.7) ראייה מטלטלת נגד ראש עיריית אור עקיבא – יעקב אדרי. על פי הכתב ג’וש בריינר, ראש העיר תועד סופר 30 אלף שקל במזומן שקיבל לפי החשד כשוחד.

“ראש העיר שחשוד בקבלת שוחד מקבלן, צולם מקבל כסף במעטפה ומבהיר לכאורה שישתמש בו לצורכי בחירות. בחקירתו בעניין אמר כי אין לו הסבר לכך: “אני מספיק הגון להגיד שיש לזה השלכות קשות עליי”.
בכתבה הובא וידאו, שכבר הספיק לתפוס תאוצה בעיר, בו נראה אדרי סופר את הכסף ומדבר עם האישה שהביאה לו את השטרות – והיא זו גם מי שצילמה את המתרחש.

עו”ד טל שפירא מסר מטעמו של ראש אדרי לאתר “הארץ” כי מרשו “דוחה בתוקף את החשדות המיוחסים לו. במספר ישיבות שימוע שארכו למעלה מ-15 שעות שטחנו בפני הפרקליטות בפירוט נרחב את טענותינו כנגד החשדות המיוחסים לאדרי, ואנו ממתינים בימים אלה להחלטת הפרקליטות בנושא. אנו מביעים צער על ההדלפות הסלקטיביות והמגמתיות של חומרי החקירה בתיק זה, אשר בוודאי אינן משקפות את המצב הראייתי לאשורו. נדגיש כי אין בכוונתנו לנהל את הגנתו של מר אדרי מעל דפי העיתון, וזאת בפרט שעה שאנו כפופים לצו איסור פרסום אשר מונע מאתנו, בשלב זה, להביא את התייחסותנו לדברים”.

התיעוד נגד אדרי | הטמעת סרטון מתוך יו טיוב אתר הארץ

כזכור, פרשת המעצרים בעיריית אור עקיבא התפוצצה בחודש נובמבר 2020. בינואר 2022 הודיעה פרקליטות מיסוי וכלכלה, על דעת פרקליט המדינה, כי נשקלת העמדתו לדין של אדרי בכפוף לשימוע (שהתקיים בחודש יוני 2022) בגין עבירות של לקיחת שוחד של מאות אלפי שקלים בשש פרשות שונות; וכן בגין עבירות מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי עובד ציבור, הלבנת הון, שיבוש מהלכי משפט – אותן ביצע לכאורה במסגרת תפקידו כראש עירייה; עבירות אלימות ועבירות מס. כן נשקלת העמדתם לדין של עוד 14 חשודים בפרשה, בגין עבירות של מתן שוחד, הצעת שוחד, לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים, סיוע לגניבה בידי עובד ציבור והלבנת הון, כל אחד לפי חלקו.

הפרקליטות החליטה לשקול הגשת כתב אישום נגד ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי

לכתבה באתר “הארץ”

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן