Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בדיקת “מגדלור ניוז”: כמה זמן אתם מבלים בקניונים ובמתחמי הקניות באזור?


הקיץ כבר ממש בשיאו, חודש אוגוסט שבחלקו הגדול מבלים ההורים עם הילדים אוטוטו מגיע, ומרכזי הקניות מתחילים להתמלא. אם זה המזגן הנעים כשבחוץ לח וחם, אם זה האפשרות לאכול משהו טעים שהילדים גם אוהבים, ואם להתפנק בבגד חדש או מוצר שכל השנה חשבתם עליו – הקניונים ומרכזי הקניות הם הלהיט מדי קיץ, גם השנה.

לכבוד הקיץ שהגיע, כמאמר השיר, בדקנו ב“מגדלור ניוז” את מרכזי הקניות באזור – הוותיקים לצד החדשים – וביררנו כמה אתם אוהבים אותם וכמה זמן אתם מבלים בהם. הבדיקה נעשתה על פי ביקורות שכתבו גולשים ב”גוגל” וכן באמצעות ניטור של חברת “גוגל” באשר למיקום וזמן ממוצע של ביקור בכל מתחם ומתחם.

למקום הראשון עם 4.2 כוכבים מתוך 5 בדירוג גוגל, הגיע מתחם אלון עין שמר. המתחם שודרג לפני מספר שנים למראה עדכני ומלא עיצוב, כאשר מתחם החנויות נמצא תחת כיפת השמיים, במבני וינטאג’ מעוצבים. במתחם אתם נוהגים לשהות בין חצי שעה לשעה וחצי בממוצע לביקור.

Θ  למכירה ברימקס-אור קיסר: דירת ארבעה חדרים בקומה 12 בבנין מפואר, דירה גדולה ורחבה, נוף מהמם. מחיר מעולה. בבלעדיות ברי/מקס אור קיסר. לפרטים חייגו:0747290744 [פרסומת]

 

מיד אחריו, במקום השני, מדורג קניון “מול זכרון” שבזכרון יעקב עם 4.1 כוכבים. במתחם אתם נוהגים לבקר כ-25 דקות עד שעתיים בממוצע. לא מזמן, נפתח במתחם “סינמה סיטי” – מה ששדרג והוסיף לזמני השהות במקום.

למקום השלישי עם 4 כוכבים בדירוג גוגל, הגיעו מספר מתחמי קניות: קניון “עופר” לב חדרה – בו אתם שוהים בין 45 דקות לשעה וחצי; מתחם “מיקס” חדרה – בו אתם נמצאים בכל ביקור בין 45 דקות לשעתיים בממוצע, מתחם “סי סנטר” החדש בשכונה 13 בקיסריה (לו אין כרגע זמן ממוצע של ביקור) והמתחם החדש דנדש “מול החוף וילג'”, – בו אתם כבר נוהגים לבקר בין 45 דקות לשעתיים בממוצע.

למקום הרביעי הגיע קניון “מקס” אורות באור עקיבא – בו נוהגים לבקר כשעה ורבע בממוצע לביקור, והוא זכה ל-3.8 כוכבים.

במקום החמישי“ביג” פרדס חנה, עם זמני ביקור שנעים בין 20 דקות לשעה בממוצע ו-3.9 כוכבים.

ובמקום השישימתחם שערי חדרה – עם 20 דקות עד שעה וחצי בממוצע לביקור ו-3.8 כוכבים.

קניון “של” בנימינה והמתחם המסחרי “מבנה גן שמואל” – לא דורגו במנוע החיפוש הפופולארי. ועכשיו תורכם – כתבו לנו בתגובות היכן אתם הכי אוהבים לעשות את הקניות שלכם ומאיפה אתם נמנעים מלהגיע?

יש לכם סיפור מעניין שתרצו שיתפרסם? שתפו אותנו במסר האדום.


[fbcomments]

 [blog_news title=”עוד חדשות” style=”” count=”4″ category=”” category_multi=”” excerpt=”0″ link=”” link_title=””]

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן