Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

לא יוקם ההוסטל בזכרון יעקב; התושבים מוחים על הפיצוי שנדרש לשלם

לא יוקם ההוסטל בזכרון יעקב; התושבים מוחים על הפיצוי שנדרש לשלם




המאבק נגד הקמת ההוסטל לדרי רחוב ונפגעי התמכרויות בזכרון יעקב: בית המשפט הביא הצדדים בשבוע שעבר להסכם פשרה לפיו ההוסטל לא יוקם במושבה. מדובר בניצחון של מאבק התושבים, שמחו נגד הכוונה להקים את ההוסטל שיועד לדרי רחוב, עוברי חוק, נפגעי התמכרויות וזנות.

“ניצחנו – ההוסטלים לא יפתחו”, הכריז עדי גולדברג ממטה המאבק, “נחתם הסכם פשרה אשר קיבל תוקף של בית המשפט ביום 18.2.2019. ההוסטל לדרי רחוב, עוברי חוק, נפגעי התמכרויות וזנות לא יקום ולא יהיה, לא נפתח ולא יפתח בזיכרון יעקב.

“הסכם הפשרה נחתם לאחר שניתן המשקל המתאים לסיכונים והסיכויים של היבטי המאבק השונים”. 

 


הפגנה נגד ההוסטל בזכרון יעקב בחודשים האחרונים || צילום ארכיון

על פי ההסכם, ההוסטל שעמדה חברת “קידום” לפתוח ברחוב בן גוריון 5 בגבעת עדן – לא יפתח, הסכם שכירות הנכס על ידי חברת “קידום” – יבוטל, חברת “קידום” ובעליה לא יפתחו ולא יפעילו בזיכרון יעקב בדרך כלשהי הוסטל לדיירים מהסוג של דרי רחוב, עוברי חוק, נפגעי התמכרויות וזנות, בעלי הנכס התחייבו שלא להפעיל הוסטל בנכס או הוסטל לדיירים מהסוג הנ”ל בכל נכס אחר שלהם ובעלי הנכס חויבו על ידנו להכניס את היד לכיס ולשאת בחלק משמעותי מהסכום שישולם לחברת “קידום” וזאת בנוסף לנזק שיגרם להם מהפסד הכנסה מדמי שכירות במשך תקופה ארוכה והעלות הגבוהה של התאמת הנכס מחדש למגורים.

בנוסף, וזוהי הנקודה שהותירה במחלוקת את ההסכם, לחברת “קידום” יוחזר חלק מסכום ההוצאות בגין ההשקעות שביצעה כבר בנכס וההוצאות הרבות שהיה עליה להוציא לשם התגוננות בפני ההליכים המשפטיים. “כעת לאחר שיועבר אל חברת קידום הפיקדון שהופקד בבית המשפט, נותר לנו לגייס סך של כ- 199,000 ש”ח להשלמת הסכום שישולם לקידום”, ציין גולדברג. 

“אנו תיקווה כי הלקח נלמד והנזק התדמיתי והכספי שנגרם לבעלי הנכס יהווה תמרור אזהרה לכל בעל נכס וגורם תיווך כזה או אחר בעתיד – כוחנו באחדותנו. כדי שהסכם פשרה זה יצא לפועל אנו צריכים שוב כל אחד ואחד מכם כשותף ליישום”, סיכם גולדברג. 

במושבה, יש כבר המוחים נגד ההסכם לאור הסעיף הקובע כי יש לפצות את חברת “קידום”. “למה פיצוי כל כך גדול?”, תהה תושב המושבה. “מפני שה”ועד הפעולה” גרר את “קידום” ומשרד הרווחה למאבק משפטי מאוד ארוך, שעלה הרבה מאוד, ובסופו של דבר הועד והמתנגדים הפסידו בבית המשפט (את זה הם לא מזכירים”. 




מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

כתב אישום נגד צעיר מאור עקיבא ו-4 נוספים שתקפו באלימות קשה אוהד במשחק כדורסל

על פי החשד, לאחר סיום משחק כדורסל באולם היכלי שלמה ביום 23.3.24 בין הפועל תל אביב להפועל חיפה, חזרו מספר אוהדים לתוך האולם, כשחלקם רעולי פנים והיכו אוהד מהקבוצה היריבה, תוך שימוש במוטות, חגורות, וחפצים שונים | האירוע זיעזע את המדינה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן