Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אם הפועל חיפה לא מנצחת את בית”ר ירושלים זה כישלון אדיר”

אם הפועל חיפה לא מנצחת את בית”ר ירושלים זה כישלון אדיר”

על הנייר הפועל חיפה אמורה לנצח הערב את בית"ר ירושלים * הפרשנים מנבאים לכרישים ניצחון קל, אז למה האוהדים פסימיים?
הפועל חיפה תארח הערב (שבת, 19:50) את בית”ר ירושלים בסמי עופר, במה שהפך כבר לסוג של קלישאה – להיות או לחדול מבחינת הפליאוף העליון. האדומים שחורים יודעים שבלי ניצחון הסיכוי להשתלב בשישייה הראשונה פוחת משמעותית.
הספונסר של חיפה, צחי נקש, התייחס ביום שישי למאזן הכוחות בתוכנית “הפאנל” ברדיו חיפה. “לא היינו טובים במשחקים האחרונים”, אמר נקש. “אני שומע כל מיני הימורים מאוד יהירים מצד אוהדים שלנו ופרשנים. להגיד שאנחנו הולכים להביס את ביתר זה לא רציתי. יש לנו עוד 3 משחקים – חייבים 3 ניצחונות. זה משחק גורלי, חייב לבוא עם הראש למטה ולנצח”.
נקש הוסיף: “אלישע צריך לחזור ליסודות. לבוא עם ביטחון, יש לנו התקפה שהיא אחת הטובות בארץ וצריך לחזור לזה. יש גם את השחקן הזר החדש ליואיץ’ שצריך לתרום. אחת הבעיות היא הפריכות שלנו בהגנה. אנחנו יכולת לקבל גול בקלות כמו שהיה מול מכבי פ”ת ואחרות. לבית”ר יש שחקנים שבהבלחה אחת יכולים לכבוש”.
הפרשן ניסאן קניאס טען כי חיפה חייבת לנצח בצורה קלה יחסית. “בית”ר במומנטום שלילי. יוסי מזרחי שהיה נקודת אור במועדון הזה – עזב. האימונים נראים כמו שמצטייר בתקשורת. במצב כזה – זה שכונה, הם ברמה של מתנ”ס. השחקנים מחפשים מפלט. המשחק בגביע של הפועל חיפה מול בני יהודה – הרבה יותר קשה מהמשחק מחר מול בית”ר”.
קניאס הוסיף כי “הפועל חיפה פגיעה במרכז המגרש, המגינים לא מספיק טובים. הם צריכים לשחק במעברים עם תורג’מן ואוז’בולט המהירים ולגמור משחקים”.
הכתב דורון בן דור אמר: “עוד ציון דרך להפועל חיפה. באה לה קבוצה בהזמנה וצריך לנצל את זה אבל צריך להיזהר. הפועל חיפה חייבת להיות בפליאוף העליון. אם מחר היא לא תנצח – זה כישלון אדיר”.

קול האוהדים: “הפועל חיפה קבוצה רכה מאוד”

אוהדי הפועל חיפה מצידם, לא כל כך בטוחים בניצחון הערב בכל הנוגע לניתוח טרום המשחק בפורומים. “אני מסתכל על ההרכב של ביתר , הרכב טוב עם שחקנים טובים ואיכותיים ….צריך לבוא מרוכזים”, אמר אוהד הקבוצה.
אוהד אחר כתב: “שום דבר אחר חוץ מניצחון לא מתקבל היום. צריך לשחק התקפי ולא להתבצר. להתנפל על בית”ר ברבע השעה הראשונה אחרת המשחק עלול להסתבך”.
אוהד אופטימי כתב: “אנחנו מנצחים 3 משחקים מתוך המשחקים שנותרו ונכנסים לפליאוף העליון , אני מאמין בשחקנים שיש לנו ובחלק ההתקפי של הקבוצה , בניגוד לכל רואי השחורות ונביאי הזעם. אני חושב שיש לנו שחקנים בחלק התקפי מהטובים בליגה ונכון אנחנו במשבר, אבל הגיע הזמן לצאת ממנו”.
במהלך השבוע נשמעו לא מעט קולות החוששים מה”פייבוריטיות” לכאורה של חיפה. “על הנייר היינו טובים מבית”ר גם בסיבוב הקודם”, כתב אוהד נוסף, “על הנייר היינו טובים ממכבי פ”ת (פעמיים). על הנייר היינו טובים יותר מהנוער של הפ.ת”א. נגד נוף הגליל הוצאנו 1:0 בשיניים ובקושי תיקו נגד הפ.י-ם. כל אלו משחקים שהיינו בטוחים בניצחוננו וחטפנו בראש. צניעות לא הזיקה לאיש”.
אוהד אחר הוסיף: ” אנחנו קבוצה רכה מאוד, אנחנו נראים רע כבר 12 משחקים, בית״ר יבואו להילחם על החיים שלהם והשחקנים שלנו בטוחים שהם באים לטיול. אנחנו הפועל חיפה אנחנו לא יודעים להרוג כאלו משחקים”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן