Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

צער וכאב גדול: ברק אלקובי מאור עקיבא הלך לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה

תושב אור עקיבא הצעיר ברק אלקובי, הלך הלילה לעולמו. אלקובי חלה לפני מספר חודשים במחלה קשה ונאבק על חייו בשבועיים האחרונים. כאמור, בשעות האחרונות הוא נפטר.

אחיו, רון, כתב הבוקר: “חברים יקרים, בצער רב וביגון קודר אני מודיע על פטירת אחי הבכור ברק (בקי) אלקובי ז״ל. ההלוויה תתקיים בבית העלמין באור עקיבא”.

לברק היו מכרים רבים, בניהם דור ילדי תחילת ואמצע שנות ה-80′, שספדו לו היום ברשתות החברתיות. חבריו ומכריו התקשו לעכל את רוע הבשורה על אף שידעו כי הוא נאבק על חייו.

בתקופה האחרונה התמלאו הבקשות לקריאת פרקי תהילים בכדי שייחלץ מהמצב הקשה, מה שלא צלח לבסוף.

ברק אלקובי ז”ל. צילום: מהרשת החברתית

חברו הקרוב אלון, כתב הבוקר: “כל כך הרבה קבוצות וואטסאפ משותפות אבל קבוצה אחת של ארבעתנו בלבד וזאת התמונת פרופיל של הקבוצה המיוחדת הזאת ,כי ככה זה בכל זאת הארבע צלעות האלה עברו כל כך הרבה יחד ומעטים הזיכרונות שאחד מאיתנו חסר בהם ! אנחנו שם תמיד אחד בתוך הזכרונות והחוויות של השני והיום מישהו החליט לקחת אליו את אחת מהצלעות ברביעיה הזו , החיוך ,האופטימיות הלב הענק והחברות המיוחדת שנתת לכל אחד מאיתנו !הרי מילים לנחם את המשפחה את אשתך ואת הקטנה אנחנו לא באמת נמצא מה שנשאר לנו זה להסתכל למעלה ולשאול למה עכשיו ולמה ככה… תשובות לא נקבל אבל גם זה בסדר, אל תשכח אותנו כי אנחנו בחיים לא נשכח אותך בקי שלנו .
יהיה זכרך ברוך אח יקר “.

בוקס ללב… 💔 כל כך הרבה קבוצות וואטסאפ משותפות אבל קבוצה אחת של ארבעתנו בלבד וזאת התמונת פרופיל של הקבוצה המיוחדת הזאת…

Posted by Alon Assayag on Tuesday, October 1, 2019

אלקובי היה נשוי לפולינה, ובחודש מרץ האחרון הקדיש לה פוסט לרגל 7 שנות נישואין. הפוסט, המצמרר בדיעבד, גלוי לקוראים ברשת החברתית ובו כתב: “אז בדיוק היום לפני 7 שנים עמדנו תחת חופה וקידושין ויצאנו למסע מדהים. מאז עברנו שלל דברים מיוחדים,בינהם,והמיוחד לדעתי מכל הוא היום בו החיים שלנו קיבלו משמעות אחרת והפכנו להיות אבא ואמא ללני המקסימה. אני רוצה להודות לך שאת אמא ורעיה שאני מאחל לכל גבר בעולם. אוהב בך הכל מהכללללל את החיוך שלך, את ההומור שלך, וגם את השיגעונות שלך (ולא חסר כאלו חחח). אבל בעיקר אוהב אותך! אז אשתי,חברה, ושותפה לחיים שלי אני מאחל לנו עוד המון שנים טובות ופוריות יחד ושנגדל את לני שלנו בצורה הכי טובה שיש”.

כאמור, הוא הותיר אחריו אישה וילדה. הוא נקבר ביום רביעי , 3.10 בשעה 16:00 בבית העלמין העירוני באור עקיבא.


אחיו של ברק אלקובי מאור עקיבא שנפטר לפני כשנה ממחלה קשה: “העולם שלנו הפסיד אותך”

22 בספטמבר 2020 בשעה 16:02

שנה חלפה מאז הלך לעולמו ברק אלקובי מאור עקיבא, שהיה רק בן 35, נשוי ואב לילדה קטנה, והותיר המומים את בני משפחתו, חבריו ומכריו. בסיומה של שנת האבל, כתב ביממה האחרונה רון, אחיו של ברק, פוסט ברשתות החברתיות שנגע בלבם של רבים.

“ברק אחי היקר, הנה חלפה לה שנה, אני כל-כך מתגעגע אליך, אני מתאר לעצמי שאתה יודע עד כמה”, כותב רון. “כל שנייה, כל דקה, שעה יום וכן הלאה. מאז לכתך, תהיתי עם עצמי, אולי כוחו של הזמן, אולי הלימודים באוניברסיטיה, ואולי עוד אין ספור דברים יצליחו אפילו במעט לטשטש את תחשות האובדן הבלתי נתפסת, התבדתי בקי, ובכל יום ויום אני מתבדה מחדש.

“אחי אהובי, מיום ליום הכאב שטמון באובדן רק גדל ומעמיק, ״תחושת הסכין״ שמפלחת את הלב בדיוק ברגע שאני נזכר בחיוך הכל-כך יפה שלך, זה עם העיניים שנעצמות, רק הופכת חדה וכואבת הרבה יותר מיום ליום. כל רגע קטן מזכיר לי אותך בקי, אם זה ריח בושם שהיית משתמש בו, שיר שאהבת לשמוע, הים שכלכך אהבת, ואפילו הבגדים שהיית נוהג ללבוש. כל דבר קטן משליך אותי לסיטואציה מסוימת שהייתה לי איתך, ומיד המחנק בגרון לא מאחר לבוא. אתה פשוט שם, תמיד.

“בקי, זו שנה שלמה שלא הגעת לאסוף את לני מהגן והיא עדיין לא מצליחה להבין למה ?, שלא הגעת עם חולצה לבנה והחיוך המיוחד שלך לקידוש בבית של ההורים, שלא בילנו, חגגנו וצחקנו יחד, שלא תיכננו יחד תכניות לעתיד, שנה שלמה שהעולם פשוט עצר מלכת. כמה שזה מוזר לי, ככה פתאום, משום מקום ומבלי התראה מוקדמת, פשוט הלכת מן העולם, ולקחת איתך חלק גדול מהלב ושלי ושל כל אחד ואחד מהמשפחה ומהחברים.

“בלכתך בקי, לימדת אותי ועוד רבים וטובים מהי פרופורציה, העברת לנו שיעור חשוב שמראה מהם הדברים החשובים באמת בחיינו. זהו שיעור כואב וקשה מנשוא, אך יחד עם זאת חשוב לא פחות. אחי, למדתי בזמן כל-כך קצר מה חשוב באמת, ועד כמה בריאות איתנה זה מעל הכל.

עוד במגדלור ניוז >>
קורונה בחדרה: חמישה מפרי בידוד נתפסו ברחובות חדרה, 200 דוחות חולקו בימים האחרונים
שכונה חדשה אושרה בזכרון יעקב: “זכרונה”, מעל 1,200 יחידות דיור, דיור מוגן ודירות קטנות
במהלך החג: עוד מאות נדבקים חדשים בקורונה בחדרה, אור עקיבא והמושבות

“בקי, בשנה שחלפה, אני מוצא את עצמי לעיתים רבות ממלא את מקומך, אם זה בלהחזיר את לני מהגן, לדאוג לה, לבלות איתה, או ללכת יחד איתה ועם פולי והמשפחה למסיבת חנוכה בגן ולאירועים נוספים ״ולשחק בתפקיד אבא של לני״. כמובן, זה לא משתווה ואפילו לא במעט לאבא שהיית, אבל האמן לי אח שאני מנסה, ומבטיח לעשות את הכל למען פולי ולני כפי שהבטחתי לך, הריי ככה ביקשת ממני ברגעיך האחרונים.

“אז חלפה לה שנה שלמה וזה נראה לכולנו כמו נצח, חלום רע! אני מגיע אליך כל שבוע ואמשיך להגיע עד לסוף חיי. אני מדבר איתך ומספר לך איך עוברים ונראים הימים בלעדיך, ומרגיש שאתה כהרגלך, שם יושב ומקשיב, בדיוק כפי שידעת להקשיב לי תמיד, ואפילו כשמתמזל מזלי אתה מגיע לפתע בחלום עם ״עצת הזהב״ כיצד עלינו להמשיך הלאה בהתמודדות הקשה מנשוא. אז תמשיך להגיע בקי, זה מחזק אותנו ומקנה לרגע תחושה עילאית של אופורייה כאילו שאתה נמצא כאן איתנו.

“גיבור שלי, ללא ספק העולם שלנו הפסיד אותך, את הנתינה הרבה והעזרה שלך לאנשים רבים. אך יחד עם זאת, אני בטוח שאתה ממשיך בדיוק כך גם בעולם האמת. אני אוהב אותך בקי, ודואג להמשיך את המסורת שלך בצורה הטובה ביותר. תמשיך לחזק אותי ואת המשפחה מלמעלה ולהיות המלאך השומר שלנו. נוח על משכבך בשלום אחי אהובי, זה עדיין לא נתפס ולא יתפס לעולם, זכרך לא ימוש מאיתנו לעד. אוהבים ומתגעגעים ברמה שלא ניתן להסביר במילים”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

המשטרה: “המחאה בקיסריה – בלתי חוקית” ; שני מוחים נעצרו [וידאו 🎥]

מאות מפגינים חסמו אתמול (21.3) את ציר התנועה הראשי בקיסריה במחאה ליד בית ראש הממשלה | המשטרה הגיעה למקום בכוחות מתוגברים ובמהלך הערב נעצר חשוד לאחר שקרא למפגינים לחסום את הציר | בנוסף, רכב עמוס במאות אבוקות נתפס בחשד שיועדו לשימוש במחאה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן