Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בעקבות הפרסום ב”מגדלור ניוז”, מנהלת חקלאי פרדס חנה הוציאה מכתב להורים: “אירעו מספר אירועי אלימות בקרב תלמידים”

בעקבות הפרסום ב”מגדלור ניוז”, מנהלת חקלאי פרדס חנה הוציאה מכתב להורים: “אירעו מספר אירועי אלימות בקרב תלמידים”

בעקבות הפרסום של מגדלור ניוז ובעקבות הבאז בקרב הורים, הוציאה היום מנהלת תיכון חקלאי ברנקו וייס בפרדס חנה מכתב עדכון להורים אודות אירוע האלימות החמור שהתרחש בשטח בית ספר השבוע - ולא שכחה לעקוץ גם את "הפרסומים" האחרים. המנהלת: "באירועים האחרונים חלק מתלמידי בית הספר שימשו כ"צופים מהצד" ואף הלהיטו את הרוחות"

בעקבות הפרסום ב’מגדלור ניוז’: מנהלת בית הספר חקלאי ברנקו וייס בפרדס חנה, נטע קוסובסקי, הוציאה היום (5.12) מכתב להורי בית הספר בעקבות אירועי השבוע האחרון. בין היתר, כפי שפרסמנו לראשונה, התרחשו תקריות אלימות בשטח בית ספר השבוע, בניהן תקרית אחת אלימה מאוד באמצע השבוע – אשר לא דווחה להורים בזמן אמת אלא נמסרה לתלמידים בלבד באמצעות שיחות פנימיות.

התקרית האלימה התרחשה ביום שלישי כאשר תלמידים משכבות שונות התקוטטו. כפי שדיווחנו, אחד התלמידים הזעיק את אביו מה שגרם לבלאגן נוסף לכאורה, זאת על פי עדות שקיבלנו. קוסובסקי לא הייתה יכולה להישאר ללא מענה לאחר הפרסום, וכאמור, הוציאה מכתב להורים. “אני מבקשת להביא לידיעתכם כי בשבועיים האחרונים אירעו מספר אירועי אלימות בקרב תלמידים בבית הספר”, כתבה.

[[קראו גם >> תגרה המונית פרצה בבית הספר חקלאי ברנקו וייס בפרדס חנה: “יש מקרי אלימות שלא מדווחים להורים”]]

המנהלת הוסיפה: “בית הספר “החקלאי” ברנקו וייס, כבית חינוך לילדי היישוב, רואה תופעה זו בחומרה רבה ובאפס סובלנות.  צוות הנהלת בית הספר והח”מ עושים ככל הנדרש למגר את התופעה תוך מתן מענה חינוכי ומקצועי מיטבי. כחלק מהיותנו בית הספר הגדול ביישוב בכמות התלמידים רבה, מתרחשים מדי פעם אירועים, איתם אנו מתמודדים במקצועיות וברצינות רבה. לצערי, חלק מהאירועים הינם אירועי אלימות המהווים המשך לאירועים שהתרחשו בשעות אחר הצהריים מחוץ לכותלי בית הספר”.

המנהלת פנתה במכתבה אל ההורים וביקשה מהם סיוע הלכה למעשה “בקידום שיח חינוכי ערכי בנושא עם ילדיכם גם בשעות שלאחר תום יום הלימודים. בניהול האירועים אנו עומדים כתמיד בשותפות מלאה עם משרד החינוך, מכון ברנקו וייס, המועצה המקומית פרדס חנה כרכור ורשויות החוק”.

תקיפה בבית ספר. אילוסטרציה: צילום מסך

המנהלת פירטה במכתב את האירוע החמור באמצע השבוע: “ביום שלישי התקיים אירוע אלימות פיזית ומילולית בין תלמידים משכבות ט וי’. מקטטה בין תלמידים. האירוע הסלים והפך נפיץ במיוחד לאור התערבות של אחד ההורים שהגיע לבית הספר. ההורה נחסם ע”י שומרת בית הספר ולא הורשה להיכנס. כיוון שהאירוע התרחש בחצר בית הספר הייתה נראות גדולה והתקהלות של תלמידים. הצוות החינוכי הפריד והרחיק את ההתקהלות.

“בשלב השני נעשה בירור עם המעורבים ע”י הנהלת בית הספר בשיתוף ההורים. בשלב השלישי נעשה טיפול משמעתי. בשלב הרביעי הוחזרו התלמידים לשיח עם ההנהלה ולאחריו חזרה לשגרה. ביום רביעי, 4 בדצמבר 1920 התקיים שיח חינוכי יזום בכלל כיתות הלימוד ברצף השש שנתי בנושאים הבאים – גישת ביה”ס היא אפס סובלנות לאלימות. לא נקבל שום אלימות על כל סוגיה. – תחושות המוגנות בבית הספר קודמת לכל דבר אחר לא נאפשר אלימות מכל סוג להתקיים – במרחב הבית ספרי. באירועים האחרונים חלק מתלמידי בית הספר שימשו כ”צופים מהצד” ואף הלהיטו את הרוחות. צוות בית הספר היה צריך לבקשם להיכנס לכיתות. גם נושא זה יטופל לעומק בהנהלת ביה”ס”.

המנהלת קוסובסקי אף חתמה את המכתב בהערה כלפי הפרסומים וכתבה – “מעדכנת כי הפרסומים שיצאו בעקבות האירוע אינם נכונים וזהו העדכון האחרון בנושא”.

יש לציין כי בעיון בפירוט האירוע על ידי המנהלת נראה כי המידע שהובא שעות קודם לכן על ידי מגדלור ניוז היה מדויק וקרוב ביותר לתיאור המנהלת, שמן הסתם יודעת את פרטי המקרה טוב יותר מעיתונאים שמסקרים מבחוץ ונעזרים בעדויות מהשטח.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן