Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

פרדס חנה כרכור צפויה לזכות להכנסות מתחנת הכוח ‘אורות רבין’ בחדרה

פרדס חנה כרכור צפויה לזכות להכנסות מתחנת הכוח ‘אורות רבין’ בחדרה

ראש מועצת פרדס חנה-כרכור התגאתה שנפגשה עם שר הפנים בנושא חלוקת ההכנסות מארנונה עסקית שצפויות להגדיל משמעותית את הקופה הציבורית. עם זאת, כבר לפני כשנה וחצי התקבלה פנייה בנושא מיו"ר המשמר החברתי, נושא שנדחה. כעת, בעקבות הפרסום ב'מגדלור ניוז', האיצה המועצה את המגעים בנושא. אריאב: "רגע לפני הבחירות מחפשים כותרות"

“בפגישה שערכתי עם אנשי משרד הפנים בירושלים ובראשם השר משה ארבל, העליתי יחד עם סגני יעקב צדקה את סוגיית חלוקת ההכנסות מאזור התעשייה קיסריה, כמו גם דרישה חד משמעית לחלוקת הכנסות הוגנת יותר למועצה – גם מאסדת לוויתן וגם מתחנת הכוח ‘אורות רבין’. כמועצה המקומית הגדולה ביותר במדינה, אמשיך להתמקד בפיתוח כלכלי ובהעלאת רמת החיים שלנו”.

כך התגאתה בשבוע שעבר ראש מועצת פרדס חנה כרכור, הגר פרי יגור, בפוסט שפרסמה בדף הפייסבוק שלה. חרף ההישג המשמעותי, שצפוי להכניס מיליוני שקלים לקופת המועצה מארנונה עסקית, עיתוי הפרסום והפגישה תמוהים.

לפני כשלושה שבועות פרסמנו כאן ב’מגדלור ניוז’ על הפספוס הגדול של אותם כספים בדיוק עבור פרדס חנה כרכור, שכן פנייה לראש המועצה בנושא נעשתה כבר לפני כשנה וחצי על ידי הפעיל החברתי ויו”ר המשמר החברתי במושבה, ארז אריאב.

בפנייתו ציין אריאב כי כ-20 איש מתושבי המושבה מתים מדי שנה מזיהום אוויר המגיע מתחנת הכוח, הדגיש כי לצד ה’שותפות’ בזיהום ובאסונות הרצון הוא לקחת חלק גם בארנונה ואף הסתמך על תקדים מסוף שנת 2021, לפיו התקבלה החלטה היסטורית במסגרתה ההכנסות מהארנונה של מפעלי ים המלח יחולקו בין עשר רשויות.

במועצה הכחישו נמרצות את אותה פנייה ואף סירבו להגיב לכתבה, אך גורם המקורב מאוד למועצה עדכן כי מיד עם הפרסום ב’מגדלור ניוז’ מיהרה פרי יגור ליצור קשר עם משרד הפנים ולקדם את הנושא הלכה למעשה. כעת, כאמור, הגיעה החותמת בדמות הפגישה עם אנשי משרד הפנים.

עוד חדשות פרדס חנה-כרכור במגדלור ניוז >>
האם פרדס חנה-כרכור מפספסת הכנסות מתחנת הכוח ‘אורות-רבין’ בחדרה?
פרדס חנה-כרכור: מעבר חציה שנצבע בצבעי דגל הגאווה מעורר סערה
תושבי פרדס חנה -כרכור נגד הרחבת אזור התעשייה: “התוכנית הזו ‘תקבור’ אותנו סופית”

אריאב עצמו התקשה להתרגש מהבשורה: “כבוד ראש המועצה פרסמה שעלתה לירושלים לדיון בסוגיה, וניתן לראות שהלחץ התקשורתי גרם לה לחשוב ולפעול, אם כי באיחור של שנתיים”, אמר. “לצערי, ראש המועצה אינה פועלת לכאורה על פי הנחיות משרד

ארז אריאב

הפנים, שכן בתגובתו אלי כבר בשנת 2021 נכתב כי ההליך מתחיל בהחלטת מליאת המועצה, בעוד שככל הידוע לי, המועצה כלל לא דנה בסוגיה זו”.

עוד הוסיף אריאב כי “אני קורא לראש המועצה לעזוב את הסיפורים ולהתחיל לעבוד עבור תושבי היישוב – העלי את הנושא לסדר היום וכנסי את מליאת המועצה לאשר אותו בהקדם. עצוב שרגע לפני הבחירות מחפשים כותרות ורצים לירושלים. לטעמי זה מאוחר מדי. מעבר לכך, קיבלתי פניות ממספר מועמדים לראשות המועצה שהבטיחו לטפל בנושא מיד עם היבחרם. בכל זאת, מדובר במיליוני שקלים לטובת הקופה הציבורית של פרדס חנה כרכור”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

בין נועה קירל לסטטיק ובן אל: הרקדנית מתלמי אלעזר לא מפסיקה לכבוש פסגות

מיה אגסי רוקדת היפ הופ מאז שהיא זוכרת את עצמה, ובגיל 23 בלבד הרזומה העשיר שלה כולל שיתופי פעולה עם כוכבים בארץ ובחו”ל ● עכשיו היא שוהה בארה”ב כדי להוציא ויזת אמן ולא עוצרת בדרך למעלה ● בראיון טרנס אטלנטי היא מספרת על הקליפים הנוצצים, הטורים ברחבי תבל, המרחק מהמשפחה והאמן הגדול שהיא חולמת לרקוד לצידו ● ריקוד בפול ווליום

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן