Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

רצח בפרדיס: בן 20 נורה למוות בכפר. מניין ההרוגים בחברה הערבית מתחילת השנה – 190

בבית החולים הלל יפה שבחדרה מת מפצעיו צעיר כבן 20 לאחר שנורה בפרדיס. בשעה 22:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על פצוע מאירוע אלימות בכפר. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו להמשך טיפול במצב אנוש כשהוא מחוסר הכרה עם פציעה חודרת. בהמשך נקבע מותו. 

פאראמדיקית מד”א שולמית ארינוס סיפרה: “הפצוע שכב ברחוב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו כשאזרחים ביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה שכללו הנשמות, עיסויים ועצירת דימומים”.

מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי, ערך הלילה (בין חמישי לשישי) הערכת מצב מיוחדת בעקבות רצח תושב הכפר, בסיומה הטיל את החקירה על היחידה המרכזית מחוז חוף. שוטרי תחנת זכרון יעקב פתחו בחקירה וסריקות מבצעיות, עם קבלת הדיווח על האירוע. 

מניין הנרצחים מהחברה הערבית מתחילת השנה עלה ל-190. הרצח בפורדיס מגיע אחרי שבוע מדמם במיוחד במגזר הערבי, בין היתר בעקבות סכסוכים פליליים בין משפחות, כשהמשטרה לא מצליחה לעצור את הסחף. מוקדם יותר השבוע התרחש טבח בבסמת טבעון, כש-5 בני משפחה אחת נורו באכזריות בתוך ביתם על ידי רעולי פנים. במשטרה כינו את הרציחות כ”פיגוע לכל דבר”.

זירת הרצח, בפרדיס. צילום: דוברות המשטרה

באירועים נוספים השבוע, נעצרו שני חשודים בירי ופציעת אדם בדליית אל כרמל; תושב אריאל נפצע מירי בכפר קאסם; אירוע רצח מחריד לאור יום בחיפה לאחר שרעולי פנים חסמו רכב בכביש מרכזי וירו למוות בנהג; נעצר בחשד שאיים לירות בסגן ראש העירייה באקה אל-גרביה; בן 6 נפצע מירי בלוד ועוד. 

אישום בחשד לרצח בחדרה: הבן נאשם שהרג את אביו באכזריות, השוטרים הצילו את חיי האם

שרון לוי | 22/09/2023 | 10:52

בתום חקירת היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב מנשה הוגש השבוע (21.9.23) כתב אישום נגד שלמה קטורזיה, תושב חדרה בן 43 באשמה שרצח את אביו עם סכין וניסה לרצוח את אימו, כל זאת בבית בעיר.

שוטרי תחנת חדרה שהוזעקו בתאריך 27.08.2023  בשעה 14:00 עם קבלת דיווח על אירוע אלימות בבית ברחוב חובבי ציון בעיר, חתרו למגע ופרצו את הדלת בשת”פ לוחמי כב”ה והצילו את חייה של האם ששכבה על הרצפה ומעליה רכן החשוד שחנק אותה כשהסכין בידו, כאשר בסריקות בדירה איתרו השוטרים את גופת האבא כאשר החשוד ערף את ראשו עם סכין.

על פי הפרטים הידועים עד כה, ההורים מצרפת הגיעו לישראל לבקר את הבן – וזה חשוד שרצח את האב, ניסים בן ה-80, לאחר שערף את ראשו בדירה וניסה לחנוק את אימו למוות. לכתבה המלאה

 

 

דילוג לתוכן