Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אמא לתלמיד בבית הספר רוטשילד הורחקה מבית הספר לכ-10 ימים בעקבות תקרית עם מאבטחת בכניסה לבית הספר ובהמשך – הגישה תלונה נגד אותה המאבטחת במשטרה. כך נודע ל”מגדלור ניוז”.

על פי מה שנודע לאתר, בתחילת חודש פברואר התרחש אירוע אלימות בין שני תלמידים בבית הספר. האמא של אחד התלמידים המעורבים הגיעה לבית הספר על מנת לשוחח עם המנהלת. אז, על פי מה שדווח לאתר, היא נתקלה בסירוב בכניסה למוסד הלימודי ובעקבות כך החל בין השומרת לאם דין ודברים בטונים גבוהים ואף כמעט אלימות. האמא מצידה טוענת כי היא זו שהותקפה.

אל המקום הוזעקה משטרה האמא זומנה לחקירה ושוחררה בהמשך. לדברי האם, היא הגישה נגד שומרת בית הספר תלונה למשטרה מצידה. האם ציינה בנוסף כי רק לאחר התקרית, שלחה הנהלת בית הספר “נוהל” כניסה לשטח בית הספר בזמן הלימודים.

מהמשטרה נמסר: “האימא נחקרה והורחקה”

מהאמא המעורבת נמסר: “ביום רביעי 2.2.22 בני חווה אלימות ממספר תלמידים אשר תפסו אותו בזמן שתלמיד אחד בועט בו בכוח רב. כתוצאה מכך בני שבר את ידו ואף גובס לאחר מספר שעות במיון.

“בעקבות מקרה האלימות הקשה כלפי בני הגעתי לבית הספר ביום חמישי בבוקר 3.2.22 לשוחח עם מנהלת בית הספר. לצערי, שומרת בית הספר אמרה לי שאסור להיכנס מה שמעולם לא נאמר, תמיד נכנסתי לבית הספר בלי בעיה. שום הודעה לא יצאה בנושא איסור כניסת הורים לשטח בית ספר. שומרת בית הספר ניסתה בגופה להדוף אותי אך התעלמתי ממנה והמשכתי לכיוון הכיתה של בני בכדי לדבר עם מנהלת בית הספר.

“כתוצאה מההתעלמות שלי, שומרת בית הספר סגרה את השער של בית הספר מנעה ממני לצאת,  הזמינה משטרה ובדתה סיפור שתקפתי אותה. בנוסף שומרת בית הספר השתוללה, קפצה וצעקה בלי הפסקה”.

קראו גם >>
עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן