Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תושב גבעת עדה זועם: “לא מתייחסים אלינו. הרחובות הרוסים”

תושב גבעת עדה זועם: “לא מתייחסים אלינו. הרחובות הרוסים”

תושב גבעת עדה אביב היטר שלח למערכת מגדלור ניוז צילומים וסרטונים בהם הוא מציג בורות, אספלט שבור ולבנים לא ישרות ומסוכנות ברחובות שונים במושבה ובטיילת שוני. היטר: "נמאס לנו". המועצה: "מעולם לא היתה תנופת עבודות תשתית כפי שקורה בשנים האחרונות"

“אין מדרכות, הכבישים הרוסים והזבל ברחובות חוגג”: כך אומר תושב גבעת עדה אביב היטר, ששלח באמצעות המסר האדום של מגדלור ניוז מספר צילומים מרחבי המושבה, בה נראים בעיות תשתיתיות בדרכים השונות במושבה.

כך, למשל, ברחוב הגפן, נראה החלק השמאלי בכביש הצמוד למדרכה צרה, כאשר הוא אינו סלול. ברחוב הרימון, מפנה היטר למדרכה עם קטעי אספלט מסוכנים. “המפלסים לא ישרים, ויש מלא בורות. אני כבר נפלתי. מה יקרה אם תושב בן 70 או 80 ייתקל בזה?”.

בצילומים אחרים, מפנה היטר לטיילת שוני, בה נראים לבנות שביל לא ישרות, כאשר בקלות ניתן להיתקל באחת מהן, למעוד וליפול.

רחוב הגפן בגבעת עדה. צילום: אביב היטר

“המועצה לא אכפת לה”, זועם היטר. “לא מתייחסת ליישוב, הכל הרוס, זבל ברחובות, לא מנקים, לא שמו דגלים ליום העצמאות, לא מתייחסים אלינו התושבים. הכל מעבירים, כאילו לא היה כלום. נמאס לנו. השירות על הפנים.

“התושבים חזרו 50 שנה אחורה, לעידן דרך עפר, דרך ללא מדרכות, דרך לעשבייה, דרך לזבל ברחובות. הכבישים הרוסים, טיילת שוני הרוסה, הגנים. מה יהיה”

טיילת שוני בנימינה. צילום: אביב היטר

ממועצת בנימינה-גבעת עדה נמסר בתגובה: “טענותיו של מר היטר מוזרות לאור העובדה שרחובות המועצה נקיים ומטופלים, דגלי ישראל נתלו ברחבי שתי המושבות, פניות תושבים נענות ומטופלות ובכל שנות המועצה מעולם לא הייתה תנופת עבודות תשתית וסלילת כבישים ומדרכות כפי שקורה בשנים האחרונות.

“אם למר היטר יש תלונות אלו ואחרות באשר לחזות פני המושבות, הוא מוזמן לפתוח פניות במוקד 106 ולא להעלות אותן מעל דפי העיתון. אנו מבטיחים שנתייחס אליהן ברצינות כפי שאנו מתייחסים לכל פנייה”.

בתוך כך, במועצה פרסמו ביממה האחרונה עדכון באשר להתקדמות העבודות בטיילת שוני בנימינה. “בהמשך לסיכום בין המועצה לבין קק”ל על התחייבות האחרונה לביצוע העבודות, נערכה לפני מספר ימים פגישה בשטח בין מהנדסת המועצה אדר’ שרון פישמן לבין צוותי הביצוע של קק”ל בראשות מהנדס החברה וקבלן הביצוע שנבחר מטעם קק”ל.

“ישנו עדיין פער בין פורמט התכנון שהוגש לקק”ל לביצוע (תכנון שבוצע כזכור על ידי המועצה) לבין תקצוב הפרויקט על ידי קק”ל. בימים הקרובים יימשך השיח בין הצדדים על מנת לסכם את מפרט ביצוע העבודה הסופי ואנו נמשיך לעדכן בהתפתחויות”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן