Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אישום: הפעילו תחנת סמים והפיצו קוקאין ברחבי חדרה ואור עקיבא

אישום: הפעילו תחנת סמים והפיצו קוקאין ברחבי חדרה ואור עקיבא

כתב האישום נגד השניים מתבסס על תצלומי חלק מהעסקאות כפי שתועדו על ידי השוטרים, עדויות של רוכשים, מחקרי תקשורת, מעצר הנאשמים כשברשותם הטלפונים שבאמצעות בוצעו התיאומים לפני ביצוע העסקאות וכן בתיק האזנות סתר

כתב אישום הוגש נגד שני צעירים בחשד כי ניהלו תחנה לממכר סמים שממנה הופצו סמים ברחבי חדרה ואור עקיבא.
השניים – נאטה ק’ (37) ו-חסן א”ו (23) מיפו וערערה – נעצרו על ידי שוטרי תחנת חדרה ומעצרם הוארך מעת לעת עד להגשת כתב אישום, שכלל עשרה סעיפי אישום, כל אחד על פי חלקו.

מהחקירה עולה כי הנאשמים, יחד עם אדם נוסף, מסרו במספר הזדמנויות סמים לקונים שונים תמורת כסף, וזאת לאחר תיאום טלפוני מראש באמצעות טלפונים שונים, ששימשו את מפעילי תחנת הסמים.

כפועל יוצר מכך, היו הקונים מתקשרים למספר הנייד של תחנת הסמים, מתאמים עם הנאשמת את רכישת הסמים, בהתאם לסוג הסם ומחירו. הקונים היו מגיעים למקום המפגש שנקבע זה מכבר אל מול הנאשמת, נפגשים עם הנאשם או עם שותפם, מקבים לידיהם את הסם ומעבירים בעבורו את התשלום.

עוד עולה מהחקירה, כי הנאשמת, שמואשם גם בהפרת תנאים מגבילים בהם הייתה אמורה להיות,  החזיקה ברכב שכור מחברת השכרה, אשר שימש את הנאשם בחלק מביצוע העסקאות, כפי שתוארו בכתב האישום.

כאמור, כתב האישום כולל 10 סעיפי אישום, המיוחסים לנאשמים (כל אחד על פי חלקו), ובהם פירוט של עסקאות קוקאין, אשר התבצעו במקומות שונים בחדרה ובאור עקיבא, כשבכל עסקה נמכרו משקלים שונים של קוקאין תמורת עשרות ומאות שקלים.  עם מעצרם של הנאשמים נתפסו במקומות שונים גם סמים מסוג קוקאין וקנאביס.

כתב האישום נגד השניים מתבסס על תצלומי חלק מהעסקאות כפי שתועדו על ידי השוטרים, עדויות של רוכשים, מחקרי תקשורת, מעצר הנאשמים כשברשותם הטלפונים שבאמצעותם בוצעו התיאומים לפני ביצוע העסקאות וכן בתיק האזנות סתר.

“מהאזנה לשיחות הרבות ניתן להתרשם מהיקף הסחר שביצעו הנאשמים, התחכום והשיטתיות בכלל העסקאות”, ציינה התביעה המשטרתית. “כאשר מיד לאחר קבלת השיחות בעמדה מהקונים השונים, שם הזדהו כצורכי סמים, שלחה הנאשמת את הנאשם לביצוע הסחר תוך שהעבירה לו כתובת מדויקת וכן לקונים העבירה תיאור של הנאשם לצורך איסוף הסם והעברת הכסף”.

עוד פלילים במגדלור ניוז >>
שוטרים עצרו רכב בחדרה וגילו בתוכו אלפי שקלים חשודים
תושבת אור עקיבא ל-18 שנה לכלא לאחר שהורשעה בהמתת אחותה בחדרה באמצעות כלי מטבח
קטין הותקף מינית ביער עופר; משטרת זכרון יעקב עצרה חשוד במעשה

חרף ראיות אלו, הנאשמים שמרו בחקירותיהם על זכות השתיקה, כשהנאשם הודה רק בהחזקת קנאביס לשימוש עצמי.

לצד כתב האישום, הוגשה בקשה למעצרם עד תום ההליכים. בבקשת המעצר נטען כי הנאשמים הינם חלק משרשרת הפצת סם, ולא מדובר באירוע חד פעמי. “מדובר במי שסוחרים בסמים כדרך קבע”, ציינה התביעה. “כשהנאשמת הפכה עיסוק זה לעיסוקה העיקרי”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

עקב יום העצמאות: סגירות כבישים וחסימות צירים בפרדס חנה-כרכור | כל הפרטים >>

עדכון סגירת כבישים ושינויים בתחבורה הציבורית ביום העצמאות בפרדס חנה-כרכור: בהתאם להנחיות המשטרה, החל משעה 14:00, ייסגרו הכבישים במרכז המושבה לחלוטין. הנהגים מתבקשים לשים לב לחסימות, בהתאם למפה המצורפת. שינויים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן