Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

פרס כוכבי יופי או לכלוך וזוהמה: מה מצבה האמיתי של פרדס חנה כרכור?

פרס כוכבי יופי או לכלוך וזוהמה: מה מצבה האמיתי של פרדס חנה כרכור?

לאחר שזכתה בפרס בתחרויות רשויות מקומיות, הועלה פוסט זועם שהטיל בכך ספק בליווי עשרות תמונות לא מחמיאות של המושבה עם לכלוך וזוהמה. המועצה: "חלק מהתמונות כלל לא צולמו במועד פרסומן". ומה אמרו התושבים? 

לאחרונה פורסם כי המועצה המקומית פרדס חנה כרכור זכתה בחמישה כוכבי יופי בתחרות רשויות מקומיות שמובילה המועצה לישראל יפה ומשרד הפנים. האם הפרסום הפריע למי מהתושבים על רקע תקופת הבחירות האמוציונלית? ייתכן מאוד.
ימים ספורים לאחר הזכייה, פורסם פוסט שהטיל בה ספק גדול ולווה בעשרות תמונות שתיארו מצב הפוך בפרדס חנה כרכור, החל מזבל ולכלוך, עבור בגזם וכלה בגרוטאות.

“תעלומה!!!”, גרס כותב הפוסט. “ברוב גאווה התבשרנו שחמישה כוכבי יופי הוענקו על ידי שר הפנים ליישוב פרדס חנה כרכור ברוב פאר והדר, תמונות וחיוכים. האם עשרות ערמות של זבל וגזם, שפזורות ברחבי הישוב ועשרות גרוטאות שחונות בכל רחבי היישוב, נעלמו מעיני השופטים/בוחנים/ סוקרים של המועצה לארץ יפה? גם התבשרנו על ‘מבצע ניקיון לקראת ראש השנה’. הניסיון מלמד שזו הצהרה בעלמא, שאין מאחוריה ולא כלום! בחגים, אחרי מבצעי הניקיון, היישוב יותר מלוכלך! טיול ברחבי הישוב מעיד שאנו רחוקים מלקבל את דגל היופי והניקיון”.

עוד נכתב כי “במצב הלכלוך וההזנחה של הניקיון, אפילו לקראת בחירות ולקראת ראש השנה, אין מצב שהניקיון והטיפוח שלנו ידמה לערים: יוקנעם, כרמיאל, יבנה, ראשון לציון, קריית אונו ועוד ישובים. תגובות הקוראים שרואים את האמת וחווים את ההזנחה, הביעו את דעתם ופליאתם. פתאום תמונות וחמישה כוכבים?”.

בין התגובות של התושבים המאוכזבים נכתב: “משלמים כל כך הרבה מיסים. מדוע המושבה לא נקייה? שיעבדו כל יום עובדי הניקיון אם לא מספיק יומיים”, “גאוני. להשקיע בתעודת חמישה כוכבי יופי… הרבה יותר קל מלהשקיע נכון ביופי”, כאשר תגובה נוספת פסקה כי “חד משמעית זה המצב הכי גרוע של היישוב מזה חמש שנים”.

צילום מסך

ממועצת פרדס חנה נמסר בתגובה: “ראשית, חשוב לציין כי חלק מהתמונות המתוארות צולמו בתוך עמדות הגזם (זה תפקיד העמדה) ועולה מבדיקת אגף שפ”ע וסיור שנערך עתה כי חלק מהתמונות כלל לא צולמו במועד פרסומן ומדובר בתמונות ישנות. בנוגע לרכבים, אכן יש צדק בטענה. הרשות מגבשת בימים אלו פתרון משפטי לטיפול במפגע”.

עוד הוסיפו במועצה כי “בהזדמנות זו נבקש מהתושבים לשמור על הנחיות פינוי האשפה, הגזם והגרוטאות בהתאם לפרסומי הרשות ולצד זאת תושבים הנתקלים במפגע חזותי ובכלל מתקשים לפנות למוקד 106 – 24/7. בברכת שנה טובה”.

פרויקט טיילת הנדיב בפרדס חנה-כרכור יצא לדרך

לאחרונה יצאו לדרך עבודות הפיתוח הנרחבות בטיילת הנדיב בפרדס חנה כרכור. חלק אינטגרלי מתוכניות הפיתוח המגוונות הוא סלילת שבילי הליכה ואופניים במרחב הציבורי לרווחת התושבים.

“בחודשים האחרונים עמלנו על תכנון של טיילת לכל אורך שדרות הנדיב – טיילת שתספק שפע של אפשרויות לספורט ופנאי. יהיו בה שבילי הליכה ואופניים, מתקני כושר לאורכה, פינות חמד לישיבה ופיתוח נופי חדש וירוק ומזמין”, כתבה ראש המועצה המקומית פרדס חנה כרכור, הגר פרי יגור.  לרוץ, ללכת ולרכב על אופניים בביטחון ובטיחות, פרויקט מקסים”, הוסיפה בחיוך בסרטון שפרסמה ברשתות החברתיות. “אנחנו מתחילים היום את הפרויקט ושיהיה לנו בהצלחה”. לידיעה המלאה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
8 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
19/12/2023 15:39

איזה ניקיון איזה חמישה כוכבים צמוד לשער הבית יש עמדת מזבלה ענקית התלוננתי מספר פעמים אך לא נעשה דבר

לא יודעת על איזה ניקיון מדובר

1 6 7 8
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן