Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

סיור חינוכי עם קרן קיסריה באור עקיבא: “אנחנו משקיעים טיפול, ערכים וידע בבוגר שאנחנו רוצים לראות בעתיד”

סיור חינוכי עם קרן קיסריה באור עקיבא: “אנחנו משקיעים טיפול, ערכים וידע בבוגר שאנחנו רוצים לראות בעתיד”

נציגת קרן קיסריה ערכה ביקור מקצועי באור עקיבא, במהלכו ניתנה לה סקירה מקיפה על ההשקעות הכספיות של הקרן במגוון תחומי החינוך בעיר | בין היתר ביקרו הנציגה ונציגי הקשות בבתי ספר וגני ילדים | מנהלת אגף החינוך: "שיתוף הפעולה בין אור עקיבא והקרן הוא מצוין"

סיור משותף עם נציגת קרן קיסריה בנושא שלל התוכניות שמתקצבת הקרן בנושאי חינוך התקיים באור עקיבא. הסיור התקיים בשיתוף עמותת יפתח, המטפלת בכספי הקרן עבור העירייה וכן נציגי הרשות המקומית.

המפגש המיוחד עם מנהלת תפעול מענקים בקרן קיסריה, אדווה רז-אלחלל, החל בישיבה במשרדה של מנהלת אגף החינוך סיגל אלבז, בהשתתפות מנכ”ל עמותת יפתח ירון מכלוף ומ”מ ראש העיר אלי אנקונינה.

יש לציין כי קרן קיסריה תומכת בהשכלה בישראל בתרומות שהיא מעבירה על בסיס הכנסותיה, בעיקר משיווק קרקעות ומהרווחים על ההשקעות הפיננסיות שלה. ההסכם קובע סף תרומות לארגונים ויישובים למיזמים לאומיים לפי מטרות הקרן ובתיאום עם משרד האוצר, וכך גם תמיכה באור עקיבא והסביבה.

// מעבדת מחשבים חדישה ב”אמית עתידים”. צילומים: תקשורת עיריית אור עקיבא 

יום המפגש כלל סיור של נציגת הקרן במוסדות ומבני חינוך ורווחה בעיר המשלבים חינוך פורמלי, בלתי פורמלי וטיפולי כמו במעבדת המחשבים החדשה בחטיבת הביניים “עתידים” וצפייה בשיעור במעבדה, תוכנית הבין-דורית של החטיבה העליונה בעתידים עם כ-60 תלמידים.

כמו כן, נערך סיור בגן ילדים בו נערכת עבודה מתוקשבת וצפו בהסבר של הגננת, ביקור ביחידה לקידום נוער, חינוך בלתי פורמלי ונוער בסיכון וכן סיכום יום הסיור במרכז להורה וילד.

“אדווה עובדת עם אור עקיבא מספר שנים ובשיתוף פעולה מצוין”, סיפרה סיגל אלבז. “היא מתעניינת ודוחפת. אנחנו מקיימים תוכנית גדולה וענפה בזכות הקרן במערכת החינוך באור עקיבא ומשלבים לא רק לימודים רגילים, אלא ערכים, ידע וטיפול, כמו שהיינו רוצים לראות את הבוגר שלנו יוצא ממערכת החינוך שלנו”.

// מרכז חינוכי רגשי באמית עתידים 

מנכ”ל עמותת יפתח, ירון מכלוף, ציין כי “שיתוף הפעולה בין העיר והקרן מבורך. אנחנו מתרגשים כל פעם מחדש כשאנחנו חונכים מעבדת מחשבים או רובוטיקה. הגנים בעיר עברו שדרוג משמעותי והכל בזכות הכספים של הקרן”.

מ”מ ראש העיר אלי אנקונינה ציין כי “העיר עברה לא מעט קשיים וטלטלות בשנתיים האחרונות, אבל מערכת החינוך שלנו שמרה על ההישגים שלה. למרות תוכנית ההבראה, הקיצוצים והחשבת המלווה, הצלחנו לשמור על תקציב עמותת יפתח לחינוך, תרבות וגם קצת ספורט.

“ההשקעה בשנים האחרונות הייתה גבוהה מאוד, ושמרנו על מסגרת התקציב הזו לטובת חינוך. אור עקיבא היא אחת הערים המובילות בחינוך בכל המרחב, 92.5 אחוז זכאי בגרות ואנחנו עוקפים רשויות חזקות הרבה יותר כמו בנימינה וזכרון יעקב וזה מקור לגאווה והתפעלות”.

במחלקת החינוך ציינו את ההשקה הגדולה במיחשוב ורובוטיקה בבתי הספר וגני הילדים, כיאה לעולם שצועד לעבר עתיד טכנולוגי יותר. בנוסף, הושקעו משאבים רבים בטיפולים פרא-רפואיים לגיל הרך, על מנת לשמור על ההישגים ולתת מעטפת גדולה יותר לילדים מגיל צעיר ועד לבגרות.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן