הכירו: זו תחנת הדגל של טיפת חלב בחדרה

מטרת הקומפלקס הוא לתת מענה הוליסטי לילדים בגיל הרך – מניעה, התפתחות, בריאות, העשרה, הדרכה וטיפול – ולתחנת טיפת החלב תפקיד מרכזי בשרשרת, כאשר הכל תוך שיתוף פעולה של כל הגורמים העירוניים

בטקס מרגש נחנכה אתמול (רביעי) התחנה החדשה, הגדולה ביותר והמרשימה של טיפת חלב במרכז ההוליסטי לגיל הרך בחדרה, במעמד מ"מ ראש העיר בפועל, ניר בן חיים, רופאת המחוז ד"ר סוניה חביב, רופא הנפה ד"ר אליעוז חפר, מפקחת מחוזית בתיה מג'אר, מפקחת נפתית עדנה רוזנפלד, מפקחת אזורית חדרה ורד ברדה-ברק, מ"מ מנכ"לית העירייה זיוה הימברג ובכירים נוספים ממשרד הבריאות. תחנת טיפת חלב אקליפטוס היא חלק מקופלקס של המרכז ההוליסטי לגיל הרך, המורכב משלושה גני ילדים וממרכז פ.ל.א לגיל הרך שכולל משחקייה חדישה ופעילות להורים צעירים עם מיטב אנשי המקצוע והמרצים.

תחנת טיפת החלב במרכז, אותה מנהלת הדס גולדשטיין, היא תחנת הדגל של נפת חדרה והחליפה שלוש תחנות טיפות חלב בגזית, ביאליק ובששת הימים. שתי התחנות האחרונות היו מהגדולות בעיר וכעת לתושבי האזור יש תחנה מודרנית וחדשנית שתעניק להורים הצעירים שירות טוב ומתקנים חדישים.

המרכז נמצא מול עיריית חדרה ומדובר בפרויקט מושקע וייחודי, אשר מימונו מתקציב עיריית חדרה, משרד החינוך ומשרד הרווחה וכן תרומה מקרן ווינברג דרך הקרן לפיתוח חדרה. מטרת הקומפלקס הוא לתת מענה הוליסטי לילדים בגיל הרך – מניעה, התפתחות, בריאות, העשרה, הדרכה וטיפול – ולתחנת טיפת החלב תפקיד מרכזי בשרשרת, כאשר הכל תוך שיתוף פעולה של כל הגורמים העירוניים.

"אני מברך על פתיחת תחנת טיפת חלב חדשה שעומדת בסטנדרטים עכשוויים ומודרניים ותספק שירות מצוין לקהילה. המרכז החדש שהוקם על ידי עיריית חדרה מספק מענה הוליסטי לילדים מגיל לידה ועד גיל 6, במגוון תחומי החיים ומלווה את ההורים הצעירים" כך אמר ניר בן חיים, מ"מ ראש העיר בפועל.

חדוה כהן, המנהלת האדמיניסטרטיבית של נפת חדרה: "אנו רוצים להודות לעיריית חדרה, לקרן וינברג ולקרן לפיתוח חדרה על הרעיון ועל הביצוע של המקום המיוחד הזה, שיהווה דוגמא ומהווה את תחנת הדגל בנפה כולה, עם שירות לכחצי מיליון תושבים. בימים אלה תחנת טיפת חלב בגבעת אולגה עוברת חידוש ושדרוג, כדי לתת מענה ושירות במבנה חדיש יותר לתושבי מערב העיר. אלו ימשיכו ויובילו את השירות המיטבי עבור תושבי העיר, בתחנת אקליפטוס ובשאר התחנות בבית אליעזר, נווה חיים וגבעת אולגה".

// צילומים: דוברות העירייה

המבורגר בדרך לטיסה: זו המסעדה החדשה שתוקם בנתב"ג

קבוצת המסעדות BBB זכתה במכרז להקמת ותפעול מסעדת המבורגרים בטרמינל 3 בשדה התעופה בנתב"ג, תחת המותג MOSES | זו הפעם הראשונה בה קבוצת BBB נכנסת לשירותי ההסעדה בנתב"ג, אחרי שכבר מספר שנים היא מפעילה סניף של רשת "בורגרים" בשדה התעופה רמון

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן