Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

זכאות לבגרות בין חדרה לעתלית בשנת תשע”ט: אילו תיכונים בראש הרשימה?

אמי"ת עתידים מאור עקיבא מוביל ברשימת התיכונים בזרם החינוך הממלכתי בין חדרה לעתלית, בזכאות לבגרות בשנת תשע"ט || בחינוך הממלכתי-דתי: אולפנית אור עקיבא ובי"ס ממ"ד זכרון יעקב

תיכון אמי”ת עתידים באור עקיבא ממוקם בראש טבלת הזכאות לבגרות בקרב בתי הספר התיכונים בין חדרה לעתלית, בזרם החינוך הממלכתי. כך עולה מהנתונים שפורסמו היום (רביעי) על ידי משרד החינוך.  

על פי הנתונים המתייחסים לשנת הלימודים תשע”ט, ישנם 96.6% זכאות לבגרות בקרב תלמידי בית הספר. בזרם החינוך הממלכתי-דתי, באולפנית אמי”ת בני עקיבא באור עקיבא ובתיכון ממ”ד בזכרון יעקב ישנם 100% זכאות לבגרות. חשוב לציין כי בבתי הספר הממלכתיים-דתיים לומדים מספר יחסית קטן של תלמידים בשכבת י”ב, בהשוואה לבתי הספר הממלכתיים.

בזרם הממלכתי, תיכון מבואות עירון בעין שמר נמצא במקום ה-2 עם 95.4% זכאות לבגרות ומיד אחריו במקום ה-3 תיכון המושבה בזכרון יעקב עם 94.3% זכאות. אורט בנימינה במקום ה-4 עם 85.7% זכאות לבגרות.

קראו גם: 
> משרד החינוך חושף: מהם התיכונים המצטיינים באזור חדרה, אור עקיבא וסביבתן בשנת תש”ף?
> נתונים חדשים: עלייה בזכאות לבגרות באור עקיבא בשנת תשע”ט, ירידה בזכאות ל-5 יחידות מתמטיקה

את המקום ה-5 באזור בזרם הממלכתי, תפס תיכון כפר גלים עם 85.4% זכאות לבגרות. את הטבלה סוגר תיכון טכנולוגי נעמ”ת בחדרה עם 20.5% זכאות לבגרות.

מוסדות החינוך והזכאות לבגרות בשנת תשע”ט, בין חדרה לעתלית

בזרם החינוך הממלכתי-דתי, כאמור, אולפנית אמי”ת באור עקיבא ותיכון ממ”ד בזכרון יעקב בראש הטבלה ומיד לאחריהם אולפנית בני עקיבא מבשרת ברוך עם 95.6% זכאות לבגרות בתשע”ט.

התיכון האזורי דתי לבנות אלישבע בפרדס חנה מיד לאחר מכן עם 92.9%. ישיבת בני עקיבא בחדרה עם 83.3% ולאחריה ישיבת נתיבות “דרור” באור עקיבא עם 82.4% זכאות.

לפי נתוני המשרד, נרשמה ירידה קלה בשיעור הזכאות הארצי לתעודת בגרות בקרב מסיימי כיתה י”ב בשנת הלימודים התשע”ט. 69.7% מהתלמידים זכאים לתעודה לעומת 69.9% בשנה שקדמה. מפילוח לפי מגזר ניתן לראות כי שיעור הבנות הזכאיות לתעודה עומד על 71.8% ושיעור הבנים על 67.2%.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן