Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

“הבכי השתחרר ממני, עברתי תקופה לא פשוטה”: סינגל חדש לליעד אלון מפרדס חנה-כרכור [וידאו]

“הבכי השתחרר ממני, עברתי תקופה לא פשוטה”: סינגל חדש לליעד אלון מפרדס חנה-כרכור [וידאו]

בתחילת המלחמה הוציאה ליעד את 'בוא הביתה' המייחל לחזרת החטופים והחיילים לשלום. השיר זכה לחיבוק חם מתחנות הרדיו השונות והוא מושמע בהן באופן יומיומי ואף הושמע מספר פעמים בגל'צ ובכאן מורשת | עכשיו היא מוציאה את תגיד לי" שהיה אמור לצאת מיד אחרי החגים

ליעד אלון, מוזיקאית ויוצרת מוכשרת ומסקרנת שאי אפשר להישאר אדישים לקולה הוציאה השבוע סינגל חדש, “תגיד לי”. על העיבוד וההפקה אחראי המוזיקאי מתן זגורי, הגיטריסט המוכשר של שולי רנד, אשר יצר הפקה מרשימה ומרגשת המייצגת נכונה את השיר.

בשירתה המרגשת נוגעת ליעד בעצבים החשופים ומאפשרת לעצמה להטיח את כאבה ולבקש ישועה והסברים. היא מתארת בשיר את מכאובי הגוף כמראה לנפש ואת ההקשבה ללב כדרך למציאת פתרון.

האזינו ל”תגיד לי” (מתוך עמוד היוטיוב של ליעד אלון) >> 

“השיר הזה היה מוכן והיה אמור לצאת מיד אחרי החגים”, היא מספרת. “אני זוכרת את הרגע בו כתבתי אותו ואת הבכי שהשתחרר ממני תוך כדי… זה היה לפני מספר חודשים, עברתי תקופה לא פשוטה שדרשה התמודדות פיזית ורגשית. עברתי שתי הפלות והרגשתי שעולמי חרב עליי. הרגשתי חוסר אונים ותחושת אין מוצא, חיפשתי משמעות. ניסיתי להבין מה אלוהים רוצה ממני ובאתי אליו עם שאלות קשות.

“בדיוק כשהשיר היה אמור לצאת, פרצה המלחמה הנוראה הזו שטלטלה את כולנו. פתאום הרגשתי שהכאב הפרטי שלי מתגמד לעומת האסון הנורא שפקד אותנו כעם. אנשים פה מתמודדים עם דברים גדולים וכואבים ועל מה אני מתלוננת… אבל אחר כך הבנתי שלכל כאב יש מקום, ושכולנו מתמודדים עם קשיים ואתגרים. אני מאמינה שכל מי שיקשיב לשיר ימצא את עצמו בתוכו. כרגע כל כך הרבה אנשים זקוקים לנחמה, לריפוי…

“אין לי באמת את התשובות ללמה דברים קרו, נראה לי שלאף אחד אין. אבל אני מאמינה שלכל דבר יש סיבה ומחפשת איך אפשר לצמוח מזה. הייתי רוצה שהשיר יביא לתקווה ולנחמה לכל שומע באשר הוא. כל אחד יכול להזדהות עם הכאב מהמקום האישי שלו”.

צילום: אביה כהן

אלון, זמרת יוצרת, היא בת להורים מוזיקאים, אמה פסנתרנית קלאסית ואביה מוזיקאי. מגיל 13 החלה לכתוב ולהלחין על גיטרה ובהמשך גם על פסנתר. יצירותיה מבטאות רגש וכנות בגובה העיניים, מתוך חיבור לנשמה יחד עם הסתכלות מיוחדת על המציאות ומורכבותה. כל אלו מאפשרים למאזין להתחבר לתוכן ולחוש הזדהות עמו.

בימים אלו עובדת ליעד יחד עם זגורי על אלבום בכורה שעתיד לצאת וכן ממשיכה להופיע ולפגוש את הקהל מקרוב.

בתחילת המלחמה הוציאה ליעד את ‘בוא הביתה’ המייחל לחזרת החטופים והחיילים לשלום. השיר זכה לחיבוק חם מתחנות הרדיו השונות והוא מושמע בהן באופן יומיומי ואף הושמע מספר פעמים בגל’צ ובכאן מורשת.

האזינו ל”בוא הביתה” (מתוך עמוד היוטיוב של ליעד אלון) >> 

קראו גם >> 

"הזמן עוד ירפא את כל שברי הלב": האזינו ל"בוא הביתה", סינגל חדש לליעד אלון מפרדס חנה-כרכור

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן