Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

הניקיון ברחובות באור עקיבא: פחים חדשים מותקנים ברחובות, משאית טיאוט אחת בלבד פועלת בעיר

לא אחת דובר על הניקיון ברחובות אור עקיבא, כאשר גלי התלונות בנושא לא פסחו על אף שבוע בשנה האחרונה. התושבים, בעיקר בשכונות הותיקות בלב העיר, טוענים להזנחה, חוסר בניקיון והיגיינה ברחובות כאשר מערומי אשפה ניצבים בחלקים שונים בעיר.

מתחילת אוגוסט החלה לפעול בעיר חברת משכ”ל (החברה למשק וכלכלה של הרשויות המקומיות), והחליפה את קבלן הניקיון הקודם שעבד באור עקיבא. תחילה התכנון היה כי החברה החדשה תיכנס במלוא הכוח לעיר עם 2 משאיות טיאוט רחובות, אך ל’מגדלור ניוז’ נודע כי בפועל נכנסה רק משאית אחת לפעילות והיא עובדת ברוב החודש בעיקר בשכונות הדרומיות – אורות וגני רבין.

“יש בעירייה מעל 25 עובדי ניקיון שהעירייה מספקת להם פרנסה וזה חשוב, אז המטרה היא להתמקד במקומות שהעובדים לא מגיעים לשם, כמו אורות, ואת מרכז העיר להשאיר להם”, אמר גורם ל’מגדלור’.

עוד כתבות במגדלור ניוז >>

ובתוך כך, בעירייה השלימו בימים האחרונים את רכישתם והצבתם בחלק מהרחובות של פחי אשפה חדשים, עליהם אף דובר בישיבת המועצה שלפני למעלה מחודש וחצי. אז סיפר חבר המועצה משה ביטון על פחים משודרגים שנכנסו לפעילות ברשויות מקומיות רבות, כאשר הם טובים יותר מהפחים המוטמנים וכמובן פחי הגלגלים הרגילים.

אגף שפ”ע בעיר סיים להציב את הפחים החדשים, עם קיבולת של מעל 3,500 ליטר – ברחובות שונים בעיר והמגמה היא לעבור אליהם. “הם מאוד נוחים וסטריליים”, אמר ביטון.” מפנים אותם בצורה עילית ובקלות, בלי ריחות ולכלוך”.

דילוג לתוכן