מגדלור ניוז

בחירות 2023

אורלי שחר מנשירוב, שמתגוררת בשכונת היובל, הצטרפה לרשימת "חזון והגשמה" של משה ביטון ותהיה מס' 4 . משה ביטון אומר: "אורלי מתנדבת וותיקה במספר מוקדים בקהילה באור עקיבא במשך שנים רבות. בעל מוטיבציה אדירה להמשיך להיות חלק מהתפתחות העיר. היא אישה יוצאת דופן בעלת תשוקה, רוח קהילתית ומחויבות לעתיד טוב יותר לעיר האהובה שלנו".

אורלי שחר מנשרוב, אישה מסורה ואם גאה לשניים, עם ניסיון של למעלה מ – 20 שנה כקוסמטיקאית בעלת שם באור עקיבא, ובנוסף היא מפיקת אירועים חברתיים, קהילתיים ופרטיים. כקוסמטיקאית וותיקה, הקשר של אורלי עם התושבים הוא על בסיס יום -יומי. היא קשובה לתושבים ונרתמת לעזרה בזמנה הפנוי, וכעת ובנוסף לכל הנ"ל, אורלי הצטרפה לרשימת "חזון והגשמה" ומתמודדת כמספר 4 בבחירות הקרובות לעירייה לתפקיד מחזיקת תיק תרבות, פנאי וספורט!

אורלי נולדה וגדלה באור עקיבא וליבה פועם בהרמוניה עם הקצב של העיר. היא מקומית אמיתית שמתגוררת בשכונת היובל. עם לב זהב, היא לקחה את התשוקה שלה ליצור אירועים תוססים ויצקה אותה לקהילה שלנו – הכל בהתנדבות. אורלי היא הפנים הידידותיות מאחורי הקלעים, מה שמבטיח שאור עקיבא, תחייה עם פעילויות שגורמות לנו לחייך, להתחבר ולשגשג.

אורלי שחר ביטון. צילום: יח"צ

אורלי מתנדבת פעילה בעמותת "מדור לדור", ששם לעצמו כמטרה לחבר בין הדור הצעיר ודור הוותיק בארץ של העדה הקווקזית וכלל האוכלוסייה. בנוסף, היא מקדישה מזמנה להיות חלק מסיירת ההורים העירונית. המסירות שלה באה לידי ביטוי גם כשהתנדבה במועצת ההורים בגני הילדים, בבית הספר "רוטשילד" ובבית הספר "עתידים" – דברים אלו מראים שהיא תומכת תמידית לרווחת ילדינו ולצמיחה של הקהילה.

זה מה שמייחד את אורלי – המסירות הבלתי מעורערת שלה לקהילה שלנו. באמצעות מאמצי ההתנדבות שלה, היא רואה ממקור ראשון את הצמא של המתבגרים שלנו לפעילויות משמעותיות ולמרחב בטוח להתכנס. היא האור המנחה הזה, תמיד מוכנה להקשיב ולהיות מערכת תמיכה.

אורלי צופה עתיד שבו אור עקיבא פורחת עם הזדמנויות לכל הגילאים. משיעורים מעשירים לגיל הרך ועד לפעילויות מרתקות לגיל השלישי, היא מאמינה בקהילה שפורחת יחד. אורלי היא חסידה אמיתית לפיתוח ותמיכה של תנועות נוער, כמו הצופים ובני עקיבא, כי היא יודעת שאפשר וצריך לשזור ערכים חזקים, סובלנות, בריאות ומצוינות בחיי הצעירים שלנו באמצעות מאמצים אלה.

ספורט, בעיני אורלי, הוא יותר מסתם משחק – הוא פלטפורמה לבניית אופי, קידום רווחה וחתירה לגדולה. היא רואה בעיני רוחה מסגרות ספורט שפועלות יד ביד עם מוסדות החינוך שלנו כדי להעצים את ילדינו להצטיין הן בלימודים והן בספורט. אבל היא לא רוצה ללכת בדרך הזו לבד – היא מאמינה בקהילה מאוחדת שבה נשמע קול התושבים, מאמצים רעיונות ותומכים ביוזמות.

בסיעת "חזון והגשמה" אומרים :"זוכרים את "לילות קיץ" הבלתי נשכחים האלה שכולנו הוקרנו? אז אורלי מסורה להצית מחדש את הרגעים הללו וליצור פעילויות ששומרות על הנוער שלנו מעורב, פעיל ומחוץ לרחובות בשעות הדמדומים הללו. וכן חברים יקרים, בואו נתגייס מאחורי אורלי שחר ברצון להגשים את חזונה לאור עקיבא דינמית ומכילה. עם ליבה נטוע עמוק בקהילה שלנו ומחויבותה הבלתי מעורערת, אורלי היא מגדלור אמיתי של תקווה ושינוי. סיעת חזון והגשמה – לא מדברים, עושים! הצטרפו אלינו!".

משה ביטון פונה לתושבי אור עקיבא ואומר: "אמרנו 50/50 וזה לא היה דבר סרק מהפה החוצה, זו הייתה כוונתי המלאה המקומות 2-4-6-8 שמורים לנשים, ולאחר ששני יוסף מוקמה במקום השני , כעת אורלי שחר מנשרוב מוקמה במקום הרביעי. אורלי מתנדבת בעמותת "מדור לדור", מחברת בין הדור הצעיר והדור הוותיק של העדה הקווקזית, מתנדבת בסיירת ההורים ומסורה מאוד לעשייה ציבורית רבת שנים, ויש לה תוכניות גדולות לעשייה עתידית בעירנו, היא אישה יוצאת דופן בעלת תשוקה, רוח קהילתית ומחויבות לעתיד טוב יותר לעיר האהובה שלנו, ואני יודע שיש לנו על מי לסמוך".

דילוג לתוכן