Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

סניגורו של ראש עיריית אור עקיבא: “הוא פנה לשופט ואמר שאינו מעוניין בצו איסור פרסום”

עו"ד מאיר אברהם, המייצג יחד עם ד"ר יחיאל וינרוט את יעקב אדרי, במסגרת גל המעצרים בעיריית אור עקיבא, אומר בצהריים (ד'): "בסופו של דבר כל החקירות שהתקיימו ביחס למר אדרי הסתיימו ללא כלום" ● לדבריו, אדרי נראה נסער והאירוע מאוד לא פשוט מבחינתו

“אומר בזהירות ובאחריות, מתוך היריעה העובדתית שנפרסה בפנינו, מדברים שאומר מר אדרי, הנתונים העובדתיים לא מייצרים אפילו התחלה של עבירה פלילית”. כך אומר בצהריים (רביעי) עו”ד מאיר אברהם, המייצג יחד עם ד”ר יחיאל וינרוט את ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי, במסגרת גל המעצרים בעיריית אור עקיבא.

בראיון לרדיו 90 מציין עו”ד אברהם כי “נכון, בית משפט אמר משפט קשה שצוטט בכל אמצעי התקשורת: ‘ראש ההיררכיה העבריינית’. אבל הוא הוסיף מילה אחת שנוטים להשמיט אותה: ‘לכאורה’. חשוב להסביר במה מדובר. מדובר בראש עיר שיותר מראשי ערים אחרים הוא איש ציבור עד לשד עצמותיו עשרות שנים, היה שר, סגן שר לביטחון פנים, שר הבריאות, שר לענייני ירושלים, שר הקליטה, ראש בעיר אור עקיבא שנים. צבר זכויות רבות.

“האינפורמציה שלו במגזר הציבורי היא מאוד רחבה. אם דבק רבב במישהו מהאנשים שסבבו אותו ויש להם זיקה אליו, יש נטייה טבעית לגורמי החקירה לשרשר את העניין כלפי מעלה לראש ההיררכיה”.

הוא ציין עוד: “אני מעריך מאוד את היחידה החוקרת, אני מכיר חלק מהחוקרים. מדובר באנשים איכותיים. במהלך הדיון אמרה היחידה החוקרת שהחקירה מתנהלת כבר שנה. ישבו, ערכו, השיגו מסמכים או ראיות כאלה או אחרות.

“אתמול אחרי שלראשונה מטיחים את הדברים בפני יעקב אדרי, שומעים ממנו גרסה לראשונה במהלך 3 שעות סך הכל. היחידה החוקרת מבקשת להאריך את המעצר ב-8 ימים ולמה? כי מבקשים לבצע עוד 75 פעולות חקירה שונות”.

אדרי בהארכת המעצר, אתמול. צילום מסך: YNET

לדבריו , אני נוטה להאמין שהאינפורמציה שמר אדרי שיתף בה את חוקריו באופן שוטף, בהיר, מלוא הפרטים שנדרשו ואף יותר מזה, האינפורמציה הזו שפכה אור על מלוא הנתונים, והקונטקסט הנכון הוא שלפתע נדרשו 75 פעולות חקירה, שרק אלוהים יודע למה לא נעשו במהלך השנה הזו.

“היתה לנו הזכות לייצג ראשי עיר אחרים. מעצר ראש העיר נצרת גבצו התחיל בקול תרועה וצלצולים והסתיים בלא כלום. אני מאמין, חושב ומקווה ובעל יסוד מבוסס להניח שכך יקרה בעניינו של מר אדרי.

“מר אדרי נחקר במהלך השנים לפחות ארבע פעמים, בסביבות שנת 2007, גם בחשד לעבירה של טוהר המידות. יש במערכת הציבורית אנשים שהם חפצי רעתם של אישי ציבור. אני לא נכנס להתקרבנות ומסכנות, אבל בסופו של דבר כל החקירות שהתקיימו ביחס למר אדרי הסתיימו ללא כלום.

כותרות העיתונים על פרשת המעצר, הבוקר

“בסופו של דבר הצדק נעשה איתו ואין לי ספק שזה יעשה גם כאן. זו סיטואציה לא שגרתית. אתמול בסוף הדיון עלה הנושא של הותרת צו איסור הפרסום על כנו. הרבה פעמים אישי ציבור נלחמים עליו. ברגע שהנושא הזה עלה קם מר אדרי על רגליו, ואמר לשופט: אדוני השופט, אני לא רוצה צו איסור פרסום. בכל זאת, לא מקובל מהאדם עצמו שיש לו קש להיאחז בו ושמו הטוב יוגן, יעשה את זה. הוא אמר שיביא את מלוא המידע, יספר הכל”.

באשר להרגשתו של אדרי, הוסיף עו”ד אברהם כי “הוא נסער. זה אירוע מאוד לא פשוט מבחינתו. ברמה האנושית הכי הומאנית, הוא אדם בן 70, שתי בנות מקסימות שתומכות בו. מבחינה ציבורית הכתם לא פשוט וההתמדדות טעונה. אבל הלהט שמאפיין אותו מול החוקרים ואיתנו, להעביר את הדברים. לתת לנו את מלוא האינפורמציה, לסנגוריו, לסייע למשטרה להגיע לכל הפינות כדי להביא לסיום ההליך הזה שינקה את הכתם הזה משמו.  היחידה החוקרת באמת מתנהלת באופן מכובד, לא מחפשת פומפוזיות ותקשורת. אני יכול רק לפרגן על כך”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן