מגזין שישי ● בגן עדן: הקורונה עשתה טוב לעדן חלילי מאור עקיבא, עם סרט, סדרה ופרויקט חדש

מאז שפרצה הקורונה, עדן חלילי מאור עקיבא הספיקה להשתתף בסרט קולנוע שעתיד להתחרות באוסקר האמריקאי ולהשתתף בסדרת דרמה עם עדן פינס ועמיר בניון ● אבל מה שהכי מחזיר את הכוריאוגרפית, השחקנית והדוגמנית הצעירה הביתה הוא הסטודיו שלה, שמנסה להמציא עצמו מחדש כדי להעצים את הנוער של העיר

עדן חלילי השתתפה בסט הצילומים של סרט הדרמה "אסיה" באוגוסט 2019. הסרט, שהיה אמור לצאת לאקרנים בחודש דצמבר לפני כשנה, נדחה בעקבות התפרצות הקורונה בעולם, וטרם הגיע לקולנוע. זה לא מנע מהסרט המסקרן לזכות בפרס אופיר – מה שיזכה אותו בהתמודדות באוסקר האמריקאי.  

הבכורה העולמית של "אסיה" הייתה בפסטיבל הסרטים טרייבקה, שזיכה את הסרט וצוותו בפרסים.  בטקס פרסי אופיר לשנת 2020 הסרט היה מועמד ל-13 פרסי אופיר והיה לזוכה הגדול של הטקס לאחר שזכה ב-9 פרסים, לרבות עבור הסרט העלילתי הטוב ביותר.

"הקורונה עצרה את יציאת הסרט והאמת? כולם התבאסו", מודה חלילי, שזהו הצעד הראשונה שהיא עושה בתעשיית הקולנוע.

הסרט מגולל את סיפורה של אסיה בת ה-35,עולה ותיקה ואם חד הורית לויקה בת ה-17. מצבה המתדרדר של ויקה מחייב את אסיה לקבל על עצמה לראשונה את אימהותה ולקחת אחריות על חייה של ביתה ועל הזמן שנותר להן יחד.

"התפקיד שלי לא ראשי, ובכל זאת מדובר בתפקיד שעבורי הוא משמעותי", מודה חלילי. "אני משחקת את נטלי, החברה הכי טובה של ויקה, ובעצם קצת לא מודעת למה שעובר עליה. תפקיד מדהים עם הבימאית רותי פרי-בר המוכשרת".

מהקמפיין של חברת האיפור "מילוקה". צילומים: מהאינסטגרם
קראו גם:
השבוע של עדן חלילי: כוכבת הקליפים החדשים של סטפן ומרגי ולידור 
יפה לה: עדן חלילי מאור עקיבא משתתפת בסרט חדש ומככבת בקמפיין אופנתי (וידאו)
לוהטת: עדן חלילי מאור עקיבא בקמפיין חדש ל”יפו-תל אביב”
צפו: עדן חלילי מאור עקיבא מככבת בקליפ החדש של חן אהרוני
בקרוב תראו אותה גם בסדרה החדשה ב"יס"

הקורונה עשתה טוב לדוגמנית והכוריאוגרפית, שכאמור הפכה גם לשחקנית, עדן חלילי (22) מאור עקיבא. אמנם הסטודיו שהיא מנהלת באור עקיבא וחריש עצר את פעילותו, אבל בזמן הזה השקיעה באהבות הגדולות שלה – משחק, ריקוד ודוגמנות. "זו תקופה הרבה יותר שקטה", היא מחייכת, "נפתח לי פתח של זמן  לעבוד במשחק, בריקוד ולהשקיע בעצמי, בשביל להתפתח ולהיות טובה יותר. כמובן, יחד איתי גם הבנות, שהן ברמה מדהימה, אחרי שנתיים ושלוש שעובדות איתי. הן מתחטבות, נהיות חזקות, גם מנטאלית וגם פיזית. אנחנו מנסים לשרוד את התקופה, יודעים להתגבר על קשיים".

אבל יש סוגיה שתמיד עולה: בנות שעובדות יחד, בתחום הריקוד. יש הרבה תשומת לב למראה החיצוני.
"נכון, אבל השיח אצלנו פתוח. אם יש בעיה אנחנו מדברות".

צילום: אלברט שמאייב

בין לבין לוהקה חלילי גם כשחקנית בסדרת דרמת הפשע החדשה שתעלה בקרוב ב"יס" – "בני אור". הסדרה בהשראת אירועים אמיתיים, מספרת סיפור על התבגרותם של חבורת נערים אשר חולמים לשנות את המציאות היומיומית שלהם, להפיק מהמינימום את המקסימום, ובדרך משתלטים על עולם הפשע הבאר שבעי.

"משחקים בסדרה כוכבים באמת מרשימים, עמיר בניון, עדן פינס, אמנם אני בתפקיד לא ראשי, משחקת את האחות של הכוכב הראשי בסדרה, אבל יפה היה לראות בסט שחקנים חדשים ששיחקו לראשונה בחייהם, מוכשרים ומדהימים. היתה חוויה, צוותים מדהימים".

היא תשתתף במספר פרקים, והצפי לעליית הסדרה הוא בסוף החודש או בתחילת ינואר 2021.

הפרויקט החדש: להעצים את הנוער ואת הבית

למרות כל העשייה הקולנועית והטלוויזיונית של חלילי – כשבין לבין הצטלמה גם לקמפיין של חברת האיפור "מילוקה", כאשר היא חוזרת לסטודיו שהקימה בעשר אצבעותיה, ורגליה, זה המקום שבו היא מרגישה בבית – ושאותו תמיד תטפח.

לאחרונה, בעקבות מגבלות הקורונה, הסגרים וסגירת הפעילות, הקימה את פרויקט "פליים פרוג'קט" (על שם הסטודיו, "פליים סטודיו"). "אני עובדת עם הבנות הבוגרות שלי בסטודיו", היא מתארת, "מפקחת עליהן, הן מתלמדות עדיין, עבדו בתקופת הקורונה, למדו והשתפרו.

מתוך הסדרה "בני אור" שתעלה ב"יס"

"הפרויקט בעצם פותח במה תעסוקתית יוצרת לבני נוער. כל מי שמגיע לסטודיו מתחייב קודם כל, ללמוד ולסיים מטלות בית ספריות. זה תנאי קבלה שהוא חוק. התלמידות כאן גם לומדות, גם רוקדות וגם עובדות במשהו שהן אוהבות".

חלילי מספרת על איפור, שיער, צילום וקוסמטיקה שהבנות החלו לתפעל ולהציע כשירות מקצועי. "למשל, התחלנו גם בעיצוב חדרים. הבנות לוקחות חדרים בבתים ומעצבות בתשלום מוזל. זה מאפשר הכנסה גם לתלמידות ולמשפחות שלהן וגם להרוויח בעצמנו, כסטודיו".

חלילי מודאגת ממצב הנוער בעקבות משבר הקורונה ורואה את ההשפעות השליליות של התקופה – מקרוב. "חשוב מאוד להוציא אותם מהבית כי הנוער נמצא במצב מאוד קשה, מתדרדר מרגע לרגע.

"אני שומעת ונחשפת להרבה תופעות. הפרעות אכילה, בעיות בהתנהגות, ילדים לא מצליחים להתרכז. ההורים מתחננים שנפתח את הסטודיו, ונעבוד, אבל אנחנו לא יכולות. אני מקווה שהפרויקט יוציא מהם הרבה ויחזיר אותם למסלול. בסופו של דבר זה פרויקט חברתי – להרים את הנוער ולהרים את אור עקיבא. אני מקווה וגם רוצה להאמין שזה יצליח".

הסיבוב השני בבחירות 2024 לרשויות המקומיות באור עקיבא, פרדס חנה-כרכור, בנימינה-גבעת עדה וחריש | עדכונים שוטפים

באור עקיבא התמודדו שמחה יוסיפוב ואלי אנקונינה | בבנימינה-גבעת עדה – גיל חנניה מול מיכל אורון עזעני | בפרדס חנה-כרכור: הגר פרי יגור מול יוני חכימי | עדכונים שוטפים לאורך היום במגדלור ניוז

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

אור עקיבא על המפה: מתחם 'ביג' בעיר צפוי להגדיל משמעותית את הכנסות החברה

לפני 6 שנים פרסמנו כי מרכז הקניות “ביג” ייפתח באור עקיבא, כאשר שלט שהוצב בסמוך לתיכון “עתידים” ושכונות “נוף ים” ו”מבואות קיסריה” | מאז עברו הרבה מים בנהר אך נראה כי השנה המרכז סוף סוף צפוי להיפתח

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן