Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

חשד: הפר מספר הרחקות מתחנת הדלק באולגה – והגיע לגנוב כסף

חשד: הפר מספר הרחקות מתחנת הדלק באולגה – והגיע לגנוב כסף

הטוען המשטרתי אמר בהארכת מעצרו של הצעיר: "מדובר במי שיש לו הרחקות גם על ידי בית משפט וגם על ידי קציני משטרה והם לא מרתיעים אותו" * השופטת לא הסכימה להאריך את המעצר בגלל "התנהלות לא ראויה שאינה תואמת את החוק ואת הפסיקה"

תושב חדרה בן 21 נעצר השבוע בחשד שהגיע לתחנת הדלק בגבעת אולגה על אף שנגדו תלויים ועומדים מספר הרחקות מהמקום מבית המשפט והמשטרה. הוא אף חשוד שהיה מעורב במספר רב של אירועים פליליים שנחקר בגינם בעבר. במקרה מסוף חודש יוני, הוא נחשד בגניבת מזומן  מתחנת הדלק בפאתי השכונה.

ש’ הובא להארכת מעצר השבוע בבית המשפט בחדרה. על פי המשטרה, לפי החשד, הוא נכנס לחנות בתחנת דלק בגבעת אולגה ב-30.6 וגנב משם סכום כסף. “הוא נחקר בגין האירוע הזה והורחק מתחנת הדלק, וכעת הוא נעצר על ידי צוות בילוש של תחנת חדרה כשהשוטרים הבחינו בו במקום”, אמר הטוען המשטרתי רס”מ רועי מסורי.

הוא הוסיף כי “מדובר במי שיש לו הרחקות גם על ידי בית משפט וגם על ידי קציני משטרה והם לא מרתיעים אותו. אנחנו מבקשים לקדם את החקירה בשאר התיקים. לגבי העבירה של ההפרה – יש איזה שהיא פעולה שאנו צריכים לעשות. אנחנו כן מבקשים שבית משפט יתן דעתו לעילת המסוכנות כאשר החשוד חוזר לאותו מקום חרף העובדה שהושתה עליו הרחקה מאותה תחנת הדלק”.

את החשוד ייצגה עו”ד דליה רוזנברג מהסניגוריה הציבורית. “לגבי הפרת הוראה חוקית הוא כבר נחקר והשוטרים תפסו אותו במקום ויש דוחות פעולה ולכן אין פעולות חקירה. לגבי שאר התיקים – זה בחקירות המשטרה והוא לא עצור בהם ולא הפר, זה יהיה בהליך הרגיל. יש מסמך רפואי פסיכיאטרי. החשוד עבר בדיקה ראשונית. אני מבקשת מבית המשפט להתרשם, אין פעולות חקירה לבצע. אם החשוד יפר שוב שייעצר. לגבי שאר התיקים שימשיכו בפעולות חקירה”.

תחנת הדלק בגבעת אולגה | צילום: Google Street View

סגנית הנשיאה, השופטת פנינה ארגמן מבית המשפט בחדרה, עיינה בחומרי החקירה. “באופן חריג עלי להתייחס לבקשה שהוגשה וגם לדוח הסודי שנמצא בתיק החקירה שכן הגם שהחשוד נעצר בעבר בגין מספר אירועים מגוונים בהם ביצע עבירות, הוא שוחרר בכל אותם התיקים ולא נמצא עצור כיום בגין מי מהתיקים, אלא הוא עצור אך ורק בגין עבירת ההפרה”, אמרה השופטת והוסיפה: “מצאה היחידה החוקרת לנכון לבקש את הארכת מעצרו בעיקר על מנת לבצע פעולות חקירה במספר תיקי חקירה. אין לי ספק שמדובר בהתנהלות לא ראויה שאינה תואמת את החוק ואת הפסיקה.

“לפיכך בבקשה זו אתייחס אך ורק לשאלה האם לאחר שקיים יסוד סביר לחשד שהחשוד ביצע את העבירה המיוחסת לו, יש מקום להאריך את המעצר לצרכי השלמת החקירה בעבירה הספציפית”.

על אף זאת, קבעה השופטת כי אין מקום להאריך את מעצרו בנסיבות הנוכחיות. היא החליטה על שחרורו בתנאים מגבילים – להתייצב לחקירה בכל עת שיידרש לכך ולחתום על ערבות עצמית בסך 2,000 שקלים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן