Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

פרגולה מעץ או אלומיניום? עם קצת השקעה, לא תצטרכו כמעט ולתחזק את הפרגולה שכדאי לכם לבחור

פרגולה מעץ או אלומיניום? עם קצת השקעה, לא תצטרכו כמעט ולתחזק את הפרגולה שכדאי לכם לבחור

פרגולות האלומיניום של ספיר - פתרונות הצללה מאור עקיבא מביאות אליכם את הטכנולוגיה המתקדמת, לצד חומרי גלם ועמידים ומערכת הצללה אמינה. היחס האישי רק מחזק את הבחירה שלנו

אזור התעשייה קופולוביץ, מאחורי קניון אורות באור עקיבא. מכאן ממשיכה לצאת בשורת האלומיניום וחברה מהמקצועיות בישראל בתחום הפרגולות וההצללה – ספיר פתרונות הצללה. יצאנו לבדוק איך מעניקים כאן יחס אישי לכל אחד – ובמיוחד אם שאתם מגיעים מאור עקיבא וסביבתה, קיסריה, חדרה, בנימינה-גבעת עדה, זכרון יעקב, פרדס חנה-כרכור והמושבות הסמוכות. 

פרגולות הפכו לחלק בלתי נפרד מהבתים בישראל וחלק מהנוף של כל בית עסק שהבין את היתרונות שיש בהן. אך רבים שואלים ומתלבטים בין פרגולה מעץ לעומת אלומיניום.

שנים שהעץ היה החומר השכיח ביותר לייצור פרגולות, בעוד שפרגולות מברזל ומתכת היו מוצר אלטרנטיבי. המשותף לסוגים הללו – מסיביות החומר והעמידות לאורך שנים. כיום, טכנולוגיות עיבוד חומרים ויצירה של חומרי גלם מחוזקים ועמידים הגיעו אל שוק ההצללה והציגו בפני קהל הלקוחות המחפשים מערכת הצללה אמינה, את פרגולות האלומיניום. האלומיניום הביא אל השוק עמידות וחוזק יחד עם קלות משקל, גורם זה יצר שינוי בתהליכי ייצור המערכות והגמישות האפשרית שניתן להשיג במסגרות והפרופילים של האלומיניום לעומת העץ והברזל. פרגולות אלומיניום הפכו לחומר המוביל בעולם מערכות ההצללה ולתוכו נוספו אפשרויות מתקדמות להפעלה, שמירה ועיצוב יוקרתי.

קראו גם: 
תוצרת כחול לבן – היישר מאור עקיבא: הפרגולות שישדרגו לכם את הבית והעסק
בתמונות: דוגמאות לפרגולות חשמליות של “ספיר פתרונות הצללה”

אחד מפתרונות העיצוב לשימוש יומיומי המתאים ביותר לאופי הישראלי, הביתי והעסקי – היא הפרגולה החשמלית. מדובר בפתרון מוצלח למי מאתנו שרוצה לנצל את המרפסת שלו, גם בבית, גם בדירה בבניין משותף וגם בעסק דוגמת מסעדה, בכל ימות השנה בכל העונות. הפרגולה מיוצרת כך שאפשר לכוון את הרפרפות ולשלוט בכמות כניסת האור והשמש למרפסת. בנוסף לאיטום מוחלט בחורף ופתיחתה בקיץ.

בספיר פתרונות הצללה, המספקת פתרונות הצללה ובעלת ניסיון של שנים בתכנון והקמה של פרגולות מאלומיניום, פרגולות חשמליות מתקדמות, חיפויים, גדרות ושערים מאלומיניום, מדגישים כי פרגולת אלומיניום תאפשר להם הגנה מפני שמש וגשם; לשלב עם אלמנטים אחרים, כמו הצללה צדדית, וילונות גלילה חיצוניים, קירות זכוכית ועוד; קונסטרוקציות חזקות במיוחד, עם אביזרים איכותיים, עבים מחומרי גלם מתאימים; שילוב גאדג’טים, תאורה, הגברה; תכנון המנגנון החשמלי, לדוגמה: מנגנון נסתר, מנוע ללא רעש, אחריות וגימור אסתטי, ללא נקודות קיבוע או עיגון הנשארות גלויות.

// לפרטים נוספים – השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם או כנסו לאתר האינטרנט של “ספיר פתרונות הצללה” בכתובת:

https://www.sapir-pergola.com/

ליצירת קשר וקביעת פגישת ייעוץ, חייגו 1700-500-978

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

בן 22 נדקר בקטטה באור עקיבא

אלימות באור עקיבא במוצאי השבת. בשעה 18:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על פצוע מאירוע אלימות באור עקיבא. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן