Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מספר הארכות מעצר לתושב חדרה שחשוד שתקף את אשתו וחנק אותה בכבל של מטען סלולרי

המשטרה עצרה בימים האחרונים גבר בן 29 מחדרה, בחשד שבימים האחרונים תקף את אשתו בשעת צהריים, משך בשערה, דחף אותה על המיטה וניסה לחנוק אותה עם כבל של מטען טלפון סלולרי וגרם לה לחבלות. הוא הובא להארכת מעצר יממה לאחר מכן (17.6). הטוען המשטרתי רנ”ג קובי פלדמן, אמר לבית המשפט כי השוטרים עצרו את הצעיר בביתו וכי יש תמונות המתעדות את חבלות האישה.

על פי סניגורו, עו”ד מסראווה מהסניגוריה הציבורית, החשוד טען כי האישה תקפה אותו קודם לכן. “אני סומך את ידי שבית משפט יעיין בראיות. החשוד טען בפני וגם למיטב הבנתי בחקירה שלו שאותה מתלוננת תקפה אותו, תקיפה הגורמת חבלה, גרמה לו חבלה ביד שלו יש לו סימנים והוא הראה את זה לחוקרת שהוא נחקר תחת אזהרה. לא יעלה על הדעת שהמשטרה תנהג איפה ואיפה, הגבר מאחורי סורג ובריח כאשר האשה משוחררת. נציג המבקשת טוען שיש לו חמישה עדים, כאשר ברור שלא היו עדים בבית בשעת קרות האירוע. בנסיבות אלה נבקש לשחררו ולחילופין לצמצם את הימים המבוקשים”.

תקיפה. אילוסטרציה, תמונה להמחשה בלבד

השופטת טל תדמור-זמיר, שעיינה בחומרי החקירה, שוכנה כי יש ייסוד סביר לחשדות נגד הצעיר. על כן, האריכה את מעצרו ב-3 ימים. בהמשך החקירה הובא הצעיר להמשך הארכות מעצר, כאשר בית המשפט מאריך את מעצרו בלפחות עוד מספר ימים.

בדיון שהתקיים לפני יומיים (21.6), החליטה השופטת קרן אניספלד כי החשוד ישהה במעצר יומיים נוספים ואז ישוחרר בהתאם לממצאי חקירה. “לפניי בקשה להאריך את מעצרו של החשוד במסגרת הארכת מעצר שלישית ולמשך 5 ימים. החשוד נעצר ביום 16.6.22 ומעצרו הוארך עד היום בשל חשדות לעבירות אלימות במשפחה כמתואר בסעיפים 2 ו- 5 לבקשה.

“בתוך כך התחוור בדיון לפני היום כי העבירה של תקיפה סתם שורבבה לבקשה הנוכחית בטעות ואילו החשש לשיבוש הוא בהתייחס למהלכי חקירה ולא למהלכי משפט כפי שצוין. שמעתי את טענות הצדדים ועיינתי בחומר שבתיק החקירה. החשד הסביר כלפי החשוד התחזק מאז הדיון הקודם ואינו דומה בשום צורה ואופן לחשדות שהחשוד כאן ייחס למתלוננת, לגביהם היא נחקרה באזהרה. בשלב הזה לא מדובר בגירסה אל מול גירסה ויש לגירסת המתלוננת תימוכין חיצוניים שאינם ממקור אחד.

“בתוך כך”, הוסיפה השופטת, “עיון מדוקדק בהחלטת כב’ השופט גופמן מיום 19.6 מעלה כי לא נקבע באופן נחרץ כי לדיון הנוסף ככל שיהיה, על היחידה החוקרת להגיע עם הצהרת תובע או כתב אישום. בדיון היום הוצגה רשימת השלמות שהתבקשו על ידי פרקליט מלווה ולאחר עיון בכל המצוי בתיק,4 מצאתי כי הן אכן נחוצות לסיום החקירה. מדובר בפעולות חקירה מהותיות ולחשוד יש יכולת לשבש, כאשר יכולת וכוונה מסוימת לשבש נלמדת מתוך כל המצוי בתיק באופן פרטני…

“במכלול השיקולים הללו לא ניתן לשקול כעת שחרור לחלופה בלי לחוות דעה באשר להיתכנות או להצדקה של מעצר עד תום ההליכים בתיק זה. יחד עם זאת את הפעולות המבוקשות ניתן לבצע בתוך פרק זמן קצר מזה שהתבקש. לשם כך יוארך מעצרו של החשוד עד יום 23.6.22 בשעה 12:00 , אז יובא בפני השופט התורן באמצעות יחידת הליווי, ככל שלא ישוחרר קודם לכן בתנאים או ללא תנאים בתחנת המשטרה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן