Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תמורת כ-33 מיליון ש”ח: נמכרו זכויות בנכס מסחרי באור ים באור עקיבא

תמורת כ-33 מיליון ש”ח: נמכרו זכויות בנכס מסחרי באור ים באור עקיבא

על פי הדיווח, שווי המתחם בספרי החברה ברבעון הראשון של השנה הוערך ב-29 מיליון שקל

השבוע, עדכנה קבוצת  “חנן מור” כי חברת בת שבבעלותה תמכור את זכויותיה במתחם מסחרי ברחוב הראשי בשכונת אור ים בדרום אור עקיבא לצד שלישי, תמורת 33 מיליון שקלים. כך דווח באתר “ספונסר”.

על פי הדיווח, שווי המתחם בספרי החברה ברבעון הראשון של השנה הוערך ב-29 מיליון שקל. עוד דווח כי ההכנסות השנתיות הצפויות מדמי שכירות כאשר המתחם יהיה בתפוסה מלאה יעמוד על סכום של כ-2.4 מיליון שקלים.

בדיווח צוין כי “מדובר במימוש של 1,200 מ”ר של שטחי מסחר על קרקע של 28.3 דונם. שטחי המסחר הם חלק מפרויקט גדול יותר הכולל גם בניית 370 יחידות דיור, 225 מתוכן יחידות דיור במסגרת “מחיר למשתכן” ו-145 יחידות דיור בתנאי שוק חופשי. סיום הפרויקט צפוי במהלך השנה”.

בתוך כך, נמשכת בנייתו של המרכז המסחרי החדש ‘אור ים’ שיעניק שירותי בילוי, תעסוקה ופנאי לתושבי השכונה בפרט ולתושבי אור עקיבא והסביבה בכלל. המרכז שתוכנן על ידי משרד גורדון אדריכלים ומתכנני ערים בע”מ יציע תמהיל עשיר של שטחי משרדים, בתי עסק ונותני שירותים, ויכלול גם שדרת חנויות מרכזית בסגנון Street Mall וחניון מקורה בעל 2 מפלסים שיספק כ-200 מקומות חניה.

בחודש אוגוסט האחרון דיווחנו בין השוכרים שכבר הבטיחו את מקומם, הוא סניף של רשת שוק העיר מקבוצת ביכורי שדה שתפתח את הסניף הכי צפוני שלה.

שכונת אור ים באור עקיבא. צילום: איתי טטרו

שוק העיר מפעילה היום אתר אינטרנט למשלוחים עד הבית ו-9 סניפים ברחבי הארץ. מדובר שרשת סופרמרקטים המציעה שפע של מוצרי מזון טריים ואיכותיים במחירים מוזלים. מחלקות הפירות והירקות, הדגים טריים, האטליז והמעדנייה הן גולת הכותרת של הרשת.

קופת חולים ‘כללית’ תשכור קומה אחת מתוך שלוש בשטח של כ- 930 מ”ר במגדל המשרדים החדש. עם השלמת העסקה עם “שירותי בריאות כללית”, נפתח באופן רשמי שיווק יתרת השטחים במגדל המשרדים הממוקם בלוקיישן. המגדל יהווה חלק בלתי נפרד מהמרכז המסחרי. עוד נודע כי סניף של רשת “בורגר סאלון”, רשת המבורגרים ובשרים מוכרת, ייפתח במתחם.

ומה עוד צפוי? מרכז רופאים חדשני של קופת החולים “מכבי שירותי בריאות”, סניף פארם של רשת BE של שופרסל, סניף של מאפיית אגמי, גלידריית פינולי – Pinoli Gelato, רשת גרעיני עפולה Well-Green וכן חנויות בוטיק, בתי קפה, חנויות מזון, מספרה, חנות חיות ועסקים נוספים.

“בזכות המיקום המנצח, התכנון היצירתי והתמהיל המנצח שנבנה, המרכז המסחרי יהפוך ללא ספק לעורק ראשי ולמרכז חיים משמעותי של השכונה והעיר. יש למה לחכות”, נמסר אז מהחברה לפיתוח קיסריה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

“עלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים”: אזהרת משרד הבריאות מהוודקה הזאת

המוצרים אינם עומדים בתקן הרלוונטי כאשר חלק מן המוצרים מכילים כמויות חריגות של מתנול וחלקם מכילים ריכוז של חומר פיגול מסוג בוטנול שלישוני, חומר שאסור לשימוש במוצרי אלכוהול ועלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן