Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

החשד להתעללות במעון הילדים בחדרה | דרמה בנוגע למעצרן של הגננת וסייעת המעון (וידאו)

החשד להתעללות במעון הילדים בחדרה | דרמה בנוגע למעצרן של הגננת וסייעת המעון (וידאו)

בית משפט השלום בחדרה החליט לשחרר את הגננת וסייעת המעון אלא שמשטרת חדרה הגישה ערר לבית המשפט המחוזי בחיפה - שהחליט לעריך את מעצר השתיים * בחודש שעבר החליט משרד החינוך על סגירת הגן בצו ל-60 יום * השבוע נחשפו סרטונים מהחשד להתעללות בפעוטות

פרשת החשד להתעללות גננת בגן ילדים “גן חגית” בחדרה ממשיכה ליצור דרמות סביב אחד המקרים הקשים שנחשפו בשנים האחרונות באזור חדרה בנוגע לחשד להתעללות בילדים ופעוטות חסרי ישע. 

אתמול (רביעי, 12.7) המשטרה עצרה סייעת וגננת גן הילדים בחשד לתקיפת קטינים חסרי ישע. החקירה נפתחה בתחילת חודש יוני ועסקה בחשד להתעללות בקטינים חסרי ישע כבני שנה עד שלוש שנים בגן ילדים בחדרה. בתוך כך במשטרה התקבלו מספר תלונות מהורי הפעוטות כאשר עפ״י החשד גננת וסייעת בגן התעללו בילדיהם. בהמשך לחקירה נחקרו 2 הסייעות בגן, תושבות חדרה (20 ,52) ובתום חקירתם נעצרו.

הבוקר (חמישי, 13.7) הגיעו הורים רבים לבית משפט השלום בחדרה תוך שהם מביעים כעס וזעם רב על הגננת והסייעת. שופט בית המשפט אהוד קפלן החליט לא להעתר לבקשת המשטרה להאריך את מעצרן של השתיים. “השתיים נעצרו ב-12/7/23 בחשד להתעללות פיזית ונפשית בקטין ותקיפת סתם של קטין”, נכתב בהחלטת השופט. “מדובר בחקירה שהחלה לפני כחודש, במהלכה נחשפתי מספר פעמים לחומרי החקירה בתיק ולבקשת המשטרה להוציא צו מעצר נגד השתיים ונגד חשודה נוספת. בקשות אותן דחיתי משום שקבעתי שלא קיימת כיום עילת מעצר שתצדיק מעצר מאחורי סורג ובריח כי פעולות החקירה שבוצעו ממצות פחות או יותר את החקירה ולא נותרו פעולות בנות שיבוש”.

בית המשפט בחדרה החליט לשחרר את השתיים בכפוף להפקדת ערבויות ואיסור עיסוק עם ילדים למשך 6 חודשים, אך הדרמה לא נעצרה כאן. משטרת חדרה הגישה ערר לבית המשפט המחוזי בחיפה שהחליט להאריך את מעצרן של השתיים. ״בית המשפט צפה בסרטון אחד ביחס לכל משיבה, מה שניתן לראות באותם שני סרטונים כדוגמא בלבד הוא בלשון המעטה מחריד , קשה לתת אימון במשיבות אשר הורים הפקידו בידיהן את היקר להן מכל שאלה תכבדנה את החלטת בית במשפט , ועל כן הערר מתקבל ומעצרו מוארך עד ל 18/7/23″, כתב בהחלטתו השופט איל באומגרט, שופט בית משפט המחוזי בחיפה.

נלך קצת אחורה לתחילת הפרשה. בית משפט השלום בחדרה הורה ב-13.6 לשחרר את הגננת למעצר בית לאחר שתפקיד ותחום על ערבויות מתאימות, והרחיק אותה מהגן למשך שבוע וחצי. ב-21.6 אישר בית המשפט צו סגירה לגן למשך 60 יום שניתן על ידי משרד החינוך.

ביום ראשון השבוע (9.7) נחשפו סרטונים המתעדים את מעשי צוות הגן על ידי אורלי אלקלעי כתבת ‘כאן חדשות’, שגם חשפה את הפרשה. “שוב חשד להתעללות בגן, שוב החשד הוא על גן בחדרה, שוב מטייחים אתכם ההורים ומי שמאמין להודעת הווטסאפ הזו , ושולח קרואסונים לגננת בשביל זה אני פה”, כתבה אלקלעי ברשתות החברתיות. “העובדות הן שהגננת במעצר בית עד ליום 18/6 , איסור כניסה לגן או יצירת קשר עד 25/6 , הפקדת ערבויות כספיות לשיחרורה. שלום לכם במשרד החינוך נא לפעול מהר יותר להוצאת צו הסגירה”.

השבוע התקיימה הפגנה של הורי הגן מול ביתה של הגננת והסייעת בה נתלו שלטים כמו: “הכאיבו לי ולא יכולתי לספר” (בתמונה).

ילדה בגן. צילום להמחשה. לצילום אין קשר לכתבה. צילום: PEXELS

הגננת שלחה הודעות להורים בנוגע לתלונה שהוגשה נגדה. “ברצוני לעדכן אתכם שלפני כשבוע הוגשה נגדי תלונה ע”י עובדת שהיתה בשלושה ימי ניסיון ולאחר שמצאתי לנכון שאינה מתאימה לאופי ולמקצועיות הנדרשת בתפקיד החלטתי לא להמשיך את העסקתה. ראוי לציין שהתלונה הוגשה לאחר ששחררתי את העובדת. לאחר חקירה שבה הוברר שאין לתלונה שום בסיס. אך הפרוטוקול מחייב את היעדרותי והעדרותה של אור עד לתאריך 25/6. (כמובן שאנחנו מערערים על כך על מנת לקצר את זמן העדרותי)”.

עוד כתבה הגננת בהודעה: “סמוכה ובטוחה ביושרה ובמקצועיות שלי ושל הצוות שלי ושהאמת תצא לאור. אף ברם לא יצליח לבטל שנים של בה ומסירות אין קץ לילדים שלנו בתקווה שהעננה תחלוף במהרה. הגן ממשיך לפעול כרגיל… אעדכן בכל פרט ובמידה ויהיה”.

לאחר שהוחלט להרחיקה מהגן, ערערה הגננת על החלטת הקצין והגיעה לדיון דחוף בבית המשפט. בית המשפט קבע לשחררה בתנאים לפיהם “העוררת תחתום על התחייבות עצמית של 10,000 ₪ ושני ערבי צד ג’ יחתמו על ערבות צד ג’ על סך של 10,000 ₪ (יחתמו במשטרה) להבטחת שחרורה, היא תשוחרר למעצר בית בביתה עד ליום 18/6/23 בשעה 06:00 והרחקה מהגן עד ליום 25/6/23 ונאסר עליה ליצור קשר עם המתלוננת ועם עובדות הגן האחרות. כמו כן, העוררת תפקיד סך של 5,000 ₪ עד מחר בשעה 16:00 וההפקדה לא תעכב שחרורה. ככל שיהיה צורך תוכל המשטרה לבקש את הארכת התנאים והסנגור יוכל להתנגד”.

באתר וואלה דווח כי “במהלך החקירה, המשטרה תפסה סרטונים ממצלמות האבטחה מהגן, בהם נראים מה שגורם במשטרה תיאר כמעשים “מזעזעים”. בעקבות כך, נחקרה הגננת גם בגין שלושה מקרים נוספים, באחד מהם חשודה כי האכילה מספר ילדים באותה כפית ומאותה צלחת”.

כאמור – לאחר מכן החליט משרד החינוך על סגירת הגן. “בתוקף סמכותי …לחוק הפיקוח על מעונות יום לפעוטות… אני מורה בזאת על הפסקת פעילות מעון היום לפעוטות “הגן של חגית” בחדרה, בדרך של סגירת המסגרת באופן מידי ממועד מסירת צו זה ולתקופה בת 60 יום, וזאת בשל אפשרות ממשית לפגיעה מיידית בשלומם של הפעוטות השוהים במסגרת”, נכתב בצו של לשכת סמנכ”ל ומנהל מינהל רישוי בקרה ואכיפה במשרד החינוך.”תוקף צו ההפסקה המנהלי – 60 ימים מיום נתינתו, הוא היום 20/8/20″.

עדכון אחרון: 12.7.23, 15:45
עדכון ראשון: 14.6.23, 16:36

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
07/08/2023 23:31

לצערנו בתי משפט פשטו רגל. גננת כזו מפלצת אין לה חלק ונחלה לא בעולם הזה ולא בעולם הבא קשה לאכיל איך גננת מגעילה כזו יכולה עוד לחיות עם מה שהיא התעללה בחסרי ישע ילדים תמים זכים יש שער מנשה כדי לאשפז אותה עד סוף חייה ן

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן