Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

ספיר פתרונות הצללה – למה לנסוע רחוק כשהכל קרוב ומקצועי באור עקיבא?

ספיר פתרונות הצללה – למה לנסוע רחוק כשהכל קרוב ומקצועי באור עקיבא?

"ספיר פתרונות הצללה" הנמצאת סמוך לקניון אורות באור עקיבא הופכת אט אט לשם דבר בכל הארץ. עצמאות, ל"ג בעומר, סופ"ש אביבי, או הקיץ המתקרב - אלה רק חלק מהסיבות להפוך אותם לחגיגה וכיף עם פרגולה חזקה ויפה משלכם
האביב כבר כאן, עצמאות, ל”ג בעומר ויולי-אוגוסט מתקרבים, ואין כמו לשבת במרפסת יפה, כשפרגולה איכותית נמצאת מעליכם ומביאה איתה לוק עיצובי, חוזק איכותי וצל נעים למשפחה וחברים.
“ספיר פתרונות הצללה” הנמצאת סמוך לקניון אורות באור עקיבא הופכת אט אט לשם דבר בכל הארץ.
פרגולות האלומיניום שהחברה מתקינה הפכו לפופולריות: הן מחזיקות מעמד זמן רב, אינן זקוקות כמעט לתחזוקה ומגדילות את שטח המגורים שלכם בחוץ. בין אם אתם משפרים את המראה של הגינה או מוסיפים פינה לצורך ישיבה בחצר האחורית, פרגולות האלומיניום יעזרו לשפר את ערך הבית שלכם על ידי הפיכת חלל החוץ ליפה, נוח ומזמין יותר.
סשה, אחד העובדים ב”ספיר פתרונות הצללה” באור עקיבא, מדגים לי פרגולה חשמלית שנפתחת ונסגרת בלחיצת כפתור, ומסביר על החומרים האיכותיים, לאחר שחזר מהתקנה נוספת של פרגולה.
“אנחנו מתקינים לחברות בכל הארץ אבל אסור לשכוח שאנחנו מאור עקיבא, קרובים לכל אחד באזור, נותנים את השירות הכי קרוב לבית”, הוא מסביר. “יש לנו אלפי לקוחות, מכירים את כל סוגי הפרגולות וזו ההתמחות שלנו, זאת לצד גדרות, שערים, חיפויים. כל מה שהלקוח מדמיין, אנחנו עושים”.
קראו גם: 
פרגולה מעץ או אלומיניום? עם קצת השקעה, לא תצטרכו כמעט ולתחזק את הפרגולה שכדאי לכם לבחור
תוצרת כחול לבן – היישר מאור עקיבא: הפרגולות שישדרגו לכם את הבית והעסק
לקוחות רבים עד היום סיפרו ליוני, מנכ”ל החברה, סשה והעובדים כיצד הם רואים את הפרגולה שהם רוצים. “הלקוח מגיע עם הדמיה משלו ואנחנו מבצעים לפי הדמיה של לקוח”, מסביר סשה שמציג לי אלומיניום דמוי עץ, שנראה בדיוק כמו עץ אמיתי. “זה השקעה לכל החיים”.
אגב, יוני עלה לישראל לפני 26 שנה, התגייס לצה”ל ומשם, הוא מודה, הפך להיות אדם אחר. “השירות בחיל האוויר כיוון אותי לעשייה טובה”, הוא אומר.
// לפרטים נוספים – השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם או כנסו לאתר האינטרנט של “ספיר פתרונות הצללה” בכתובת: https://www.sapir-pergola.com/
ליצירת קשר וקביעת פגישת ייעוץ, חייגו 1700-500-978

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מתנ”ס אור עקיבא יוצא לדרך עם הנהלה חדשה; איציק ניסימי יחליף את עו”ד שלום שבתאי

הוועד המנהל יורכב מהיו”ר, חבר מועצת העיר איציק נסימי, חברת מועצת העיר הילה לוי, עובדת העירייה לי אלבז ונציגי הציבור שבחרו חברי מועצת העיר, עינב חזן ואלעד מלכה. בנוסף אליהם, ייבחרו עוד נציגי ציבור וחברי החברה למתנ”סים באסיפת הוועד המנהל

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן