מתחם מסחרי חדש ייפתח בשכונת חופים בחדרה. מה צפוי להיפתח בו?

המרכז החדש מוקם בהשקעה של כ-35 מיליון שקל (ללא עלות הקרקע), ויהיה השישי במספר של חברת "קרסו"

חברת קרסו פותחת מרכז מסחרי שכונתי נוסף, השישי במספר של החברה, הממוקם בשכונת חופים במערב חדרה בחדרה. המרכז ישתרע על פני 3,350 מ"ר, ויכלול גם 60 מקומות חנייה תת קרקעיים לרשות המבקרים בשטח של כ-2,100 מ"ר. החברה צופה קבלת טופס 4 (אישור אכלוס) עד לסוף השנה, כשהפתיחה לקהל הרחב מתוכננת לרבעון השני של שנת 2023. עלות הקמת הפרויקט מוערכת ב-35 מיליון שקל ללא עלות הקרקע.

החברה מדווחת כי למעלה מ-75% משטחי המרכז כבר הושכרו, כשבין השוכרים ניתן למנות את רשת המרכולים "סופר בונוס" שתפתח סניף בשטח של כ-950 מ"ר; בית מרקחת מרשת בי-פארם בשטח של כ-500 מ"ר; סניף קופת חולים כללית בשטח של כ-570 מ"ר; בית מאפה ופיצרייה מקבוצת זיו בק"ק בשטח של כ-230 מ"ר, ועוד. בימים אלה מתנהל משא ומתן מתקדם עם רשת מכוני כושר ידועה.

// הדמיה: באדיבות קרסו

שכונת חופים בחדרה עוברת בשנים האחרונות תנופת בנייה ופיתוח משמעותית, והיא כוללת כיום מאות יחידות דיור במגדלים חדשים הרחוקים מאות מטרים מקו הים, כאשר בתכנון עוד כ-1,000 יח"ד במהלך 5 השנים הקרובות. השכונה מהווה מוקד משיכה עבור משפחות צעירות ומשפרי דיור המחפשים סביבת מגורים ירוקה וצעירה, מוסדות חינוך טובים וחיי קהילה.

לדברי יוני ישראלי, סמנכ"ל, מנהל חטיבת נכסים מניבים בקרסו, "כמובילת שוק בתחום המרכזים המסחריים השכונתיים, אנו שמחים על השלמתו הקרובה של המרכז בחדרה שיצטרף לשורה ארוכה של מרכזים מסחריים שהקמנו. אנו בטוחים בהצלחתו לאור הפיתוח המואץ שעוברת השכונה כולה, ובמקביל אנו תרים כל העת אחר הזדמנויות עסקיות על מנת להרחיב את פורטפוליו הנכסים המניבים בחברת קרסו, הן בענף המרכזים המסחריים, הן בתחום המשרדים והן בתחום המרלו"גים".

המרכז בחדרה מצטרף למספר מרכזים שכונתיים של החברה שכבר פעילים: קרסו מנהלת כיום מרכזי מסחר במתחם בצלאל במרכז תל אביב, מרכז נחלים הדר גנים בפתח תקוה,  בשכונה הירוקה ביבנה, באבן יהודה ובמעלה אדומים.

ישראלי מוסיף, כי "בימים אלה אנחנו נמצאים בעיצומו של תכנון מרכזי מסחר שכונתיים נוספים ובינהם פאוור סנטר בסמוך לפורדיס על כביש 67 ושטחי מסחר ייחודיים בתוך פארק העסקים VICA בפתח תקווה אותו אנחנו מקימים יחד עם חברת ויתניה והוא עתיד להיות מהגדולים והאיכותיים במדינה בשטח של 125,000 מ"ר ועוד. אנו גם בוחנים רכישת קרקעות או מרכזי מסחר שכונתיים קיימים שאינם בשימוש המיטבי ושאותם נוכל לשדרג".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן