Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

קורס אחד – ותקבלו את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להתחיל לסחור

קורס אחד – ותקבלו את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להתחיל לסחור

קורס מסחר בשוק ההון, אחד, מקצועי, שמקנה ידע נרחב והכל בליווי אישי של התלמידים. אלירן זנטי, הבעלים של EZ טרייד עם שיטת הלימוד שתתן לכם את הכלים והידע להתחיל לסחור בבורסה ובשוק ההון - והכל בקורס אחד מרוכז

מהי בורסה? מי הם הגורמים המובילים הפועלים בשוק? והאם כדאי לי לקנות מניה שיועץ השקעות בבנק המליץ עליה? ברשת תוכלו למצוא כל מיני קורסים שמבטיחים לכם את הידע הדרוש כדי להתחיל לסחור בבורסה ובשוק ההון. אבל את השיטה אתם לא תאהבו בכלל: רוכשים קורס אחד במחיר מפתה, ואז מגלים כי מדובר בשיעור אחד או שניים וכדי לדעת עוד תצטרכו לשלם עוד ועוד. סכומים שמגיעים לכדי אלפי שקלים.

אלירן זנטי בדיוק בא כדי לעצור את הטרפת הזו: קורס מסחר בשוק ההון, אחד, מקצועי, מקנה ידע נרחב והכל בליווי אישי של התלמידים.

“אני דואג להציג את הכל בצורה אמיתית, בלי סודות ובלי למכור קורסים נוספים”, מסביר זנטי, הבעלים של EZ טרייד, המציעה תוכנית הכשרה וכלים פרקטים שמשמשים לאורך כל המסחר, החל ממבוא לשוק ההון עד לאסטרטגיות הכי מתקדמות עם ניהול סיכונים נכון שגורם לרווחים.

“כשבניתי את הקורס החלטתי לספר הכל בפעם אחת, בלי לחלק את הקורס לעוד ועוד חלקים שלא נגמרים. בנוסף, אני דואג להביא לתלמידים שלי את השולחן עבודה שלי, התלמידים מקבלים בצורה נוחה את התשובה לשאלה “איך אני סוחר?”, בלי להתעכב עם הבניה של תצוגת הסחירה.

קראו גם: 

המדריך למשקיע המתחיל: כך תלמדו לסחור בבורסה באמצעות הקורס המצוין של “EZ טרייד”

הקורס הדיגיטלי של EZ טרייד בנוי מ-13 שיעורים מצולמים, מקולטים, עם גישה לכל החיים וצפייה מתי שרוצים, ללא הגבלה. כל שיעור אורך 20-25 דקות.

שני השיעורים הראשונים מוכוונים לאנשים ללא רקע, ובהם התלמידים מקבלים את המידע הראשוני, מילון מושגים והסבר על כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים.

“מהשיעור השלישי אנחנו מתחילים לנתח מניות ואת השוק, להבין איך מנתחים, בין אם בפן הפנדומנטלי ובין אם בפן הטכני”, מסביר זנטי. “התלמידים מקבלים מטלות לבית והליווי נעשה מא’ ועד ת’, כדי לבדוק שאכן החומר הובן. אנחנו לומדים על כלים נוספים שמשתמשים בהם ומיישמים אותם בצורה פרקטית, גם במערכת המסחר וגם באתרים, עם הכלים שאנחנו מספקים”.

זנטי מדגיש כי לא מדובר רק בהבנת הכלים. הקורס מדריך את סדר הפעולות, נקיטת עמדה, כניסה ויציאה – מושגים חשובים בעולם הסחר. “האסטרטגיה שאנחנו פועלים בה היא מאוד חשובה”, הוא מסביר.

נושא נוסף בו נוגע הקורס הוא ניהול סיכונים – כמה כסף משקיעים ואיך מנהלים את הדרך נכון כדי למקסם רווחים.  לבסוף, עוסקים בהסקת מסקנות ובניתוח השוק.

והאם צריך תוכנות מחשב מסוימות? “כל תלמיד פותח חשבון במערכת המסחר, והתלמידים שלנו מקבלים הטבת הצטרפות שכוללת החזר עמלות של 50$ למשך 3 חודשים”.

כל תלמיד מקבל גישה לדמו של המערכת בחינם, המיועדת למצטרפים של EZ טרייד. “העדיפות היא לסחור דרך המחשב, אבל נוכל לסחור גם דרך הטלפון. מבחינת נוחות, המחשב הוא הרבה יותר נוח ולסחור”.

EZ טרייד מציעה שיעור ראשון מהקורס בחינם, (לקבלת השיעור – הקליקו כאן).
רוצים להיכנס לעולם המניות? הקליקו כאן לפרטים נוספים: https://www.eztrade-stocks.com/ או חייגו 054-3317611. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

בין נועה קירל לסטטיק ובן אל: הרקדנית מתלמי אלעזר לא מפסיקה לכבוש פסגות

מיה אגסי רוקדת היפ הופ מאז שהיא זוכרת את עצמה, ובגיל 23 בלבד הרזומה העשיר שלה כולל שיתופי פעולה עם כוכבים בארץ ובחו”ל ● עכשיו היא שוהה בארה”ב כדי להוציא ויזת אמן ולא עוצרת בדרך למעלה ● בראיון טרנס אטלנטי היא מספרת על הקליפים הנוצצים, הטורים ברחבי תבל, המרחק מהמשפחה והאמן הגדול שהיא חולמת לרקוד לצידו ● ריקוד בפול ווליום

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן