Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את בעלי בית”ר ירושלים לשעבר: “חשד לגניבה, זיוף ועבירות מין”

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את בעלי בית”ר ירושלים לשעבר: “חשד לגניבה, זיוף ועבירות מין”

ראשיתה של החקירה בחקירה סמויה שהחלה ביאח"ה לפני למעלה משנתיים בשל חשדות לכאורה כי איש העסקים משה חוגג ונוספים, גייסו כספים רבים ממשקיעים בישראל וברחבי העולם, לטובת הקמה לכאורה של מיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים, בעוד שבפועל, רוב הכסף שגויס לא שימש להקמת המיזמים אלא לשימושים פרטיים

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את איש העסקים ובעלי בית”ר ירושלים לשעבר משה חוגג בעבירות רבות, בהן עבירות מרמה בנסיבות מחמירות, גניבה, הלבנת הון ועוד.

ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח”ה) בלהב 433, הסתיימה חקירה מורכבת ורחבת היקף בעניינם של איש העסקים חוגג ואחרים, בנוגע לעבירות מרמה בנסיבות מחמירות, גניבה על ידי מורשה, הלבנת הון ועבירות נוספות.

ראשיתה של החקירה בחקירה סמויה שהחלה ביאח”ה לפני למעלה משנתיים בשל חשדות לכאורה כי איש העסקים משה חוגג ונוספים, גייסו כספים רבים ממשקיעים בישראל וברחבי העולם, לטובת הקמה לכאורה של מיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים, בעוד שבפועל, רוב הכסף שגויס לא שימש להקמת המיזמים אלא לשימושים פרטיים.

משהסתיימה החקירה הסמויה ועם המעבר לחקירה גלויה בנובמבר2021, בוצעו פעולות חקירה רבות ומגוונות, שכללו בין השאר חקירה של כ-180 מעורבים, ביצוע עשרות חיפושים, תפיסה של למעלה מ-900 מוצגים, תפיסות כספים ורכוש לשם חילוט, ביצוע חיקורי דין במדינות רבות ועוד. כלל פעולות החקירה, סמויות כגלויות, הובילו לביסוס תשתית ראייתית כנגד החשודים.

משה חוגג בבית המשפט | צילום מסך סרטון- וואלה

מתוך חומר הראיות הרב שנאסף, עולה לכאורה תמונה לפיה במהלך השנים 2017 – 2018 גייסו חוגג ושותפיו סך של כ-290 מיליון דולר ממשקיעים, עבור ארבעה מיזמי קריפטו, תוך הצגת מצגי שווא, ריקון קופות המיזמים ונטילת כספי המשקיעים לשימושם הפרטי.

החקירה המורכבת נוהלה כאמור ביאח”ה, בליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה ובשיתוף רשות המיסים – יחידת יהלום וחקירות מכס ומע”מ ת”א והמרכז, הרשות לניירות ערך, הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור במשרד המשפטים ויחידת החילוט האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים.

עם סיום החקירה, ניתן לומר כי התבססה תשתית ראייתית נגד משה חוגג, לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, רישום כוזב במסמכי תאגיד, זיוף, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון, עבירות מס ועבירות נוספות.

בנוסף, התבססה תשתית ראייתית נגד חשודים נוספים בפרשה, בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, רישום כוזב במסמכי תאגיד, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ועבירות מס. תיק החקירה מועבר היום לעיון והחלטה של פרקליטות מיסוי וכלכלה.

עוד יצוין, כי במסגרת החקירה נחקר בנוסף חשד נגד משה חוגג לביצוע עבירות מין ופגיעה סדרתית בפרטיות כלפי נשים. פרשיה זו לוותה ע”י פרקליטות מחוז ת”א (פלילי) ותיק החקירה בעניין החשד לביצוע עבירות כלפי נשים, מועבר אף הוא היום לעיון והחלטת הפרקליטות.

בתיק הכלכלי ישנו צו איסור פרסום האוסר פרסום עצם קיומם של עדים או כל פרט הקשור אליהם וכן עצם קיומו של הצו. תוקפו של הצו עד ליום 20.9.23.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן