Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

יש כבר 3 מסעדות: טרנד הכשרות כובש את נמל קיסריה

יש כבר 3 מסעדות: טרנד הכשרות כובש את נמל קיסריה

שתיים לא היו כשרות ופתוחות בשבת, השלישית היתה הכשרה היחידה בנמל והפכה לכשרה למהדרין: היצע המסעדות לקהל המסורתי והדתי שמבקר בנמל ממשיך לגדול

הקורונה שינתה את עולם התיירות בכל רחבי הגלובוס, וגם בקיסריה, בנמל העתיק, אחד מאתרי התיירות המטוילים בישראל, התחוללו לאחרונה שינויים, בין אם באטרקציות המוצעות ובין אם בעולם האוכל. 

המסעדה שהפכה לאחרונה לכשרה היא פורט קפה שהפכה את שמה ל”פורט לוקאל ביסטרו קיסריה” שנמצאת ממול הים. היא מציעה מטבח חלבי איטלקי בכשרות של רבנות מועצה אזורית חוף הכרמל.

השינוי קרה בחודש מרץ האחרון. “שינסנו מותניים ויצאנו למסע שמטרתו היא ברורה – לחבר כמה שיותר מרכיבים כשרים באיכות פרימיום לכדי ביס מושלם, כזה שחולמים עליו בלילות, חלומו של כל שף”, כתבה המסעדה לעוקביה ברשתות החברתיות.

“אפילו לא דמיינו שהרעיון שהתחיל בעומקה של מגפה יהפוך את הקערה על פיה ויעזור לנו להביא בשורה חדשה שנתגאה בה כל כך. לא נשקר, לא היה קל והמסע התארך והתארך, וכל צלחת שעברה את מבחן הטעם הביאה חגיגה גדולה למטבח וחיזקה אותנו להמשיך ולעבוד קשה עבור היעד הנכסף. מקץ חודשים רבים אנחנו גאים לפתוח את הדלת למעוז הקולינרי החדש, הנקודה היפה בישראל – פורט, לוקאל ביסטרו.  הפעם במהדורה כשרה.

“בקצרה, מה חדש? תפריט כשר ומהמם שכולל : ארוחות בוקר עשירות בטעמים, מדוייקות מאוד ומשביעות (בכל זאת הארוחה החשובה ביותר…), עסקיות צהריים משגעות בניחוח גורמה, לצד הגלים ונוף עוצר נשימה. וגולת הכותרת – ארוחות ערב עם טוויסט קולינארי מפתיע.

לפני כשנה דיווחנו כי שתי מסעדות מרכזיות שפועלות בנמל מזה שנים, שינו את רמת כשרותן: האחת, הצל בנים, שהפכה ממסעדה שפתוחה בשבת ושמוכרת פירות ים למסעדה כשרה הסגורה בשתות וחגים, והשנייה, מסעדת “ארסטו” האיטלקית, שהפכה לכשרה למהדרין.

קראו גם: 

הפתעה בצלחת: איזו מסעדה מפורסמת בקיסריה הפכה להיות כשרה?

ארסטו קיבלה לאחרונה את כשרות “בד”צ בית יוסף”, והיא תהיה חלבית למהדרין. חבר מועצת העיר אור עקיבא, משה אבועזיז, כתב היום: “בדיוק ביום ההילולא של רבי מאיר בעל הנס, וממש ברגעים אלה, מתחולל כעת נס גלוי במסעדות קיסריה, ארסטו והצל -בנים שהופכות למסעדות כשרות למהדרין (בינתיים ארסטו החלבית), אף סגורות בשבת קודש.

“מן הראוי לחזק את ידי הבעלים שמונעים בממונם וגופם חילול שבת המוני ועושים קידוש ה’ גדול כראוי לממשיכי דרכו של רבי עקיבא שמסר נפשו על קידוש השם ממש כאן בקיסריה! חזקו ואמצו ובזכות הכשרות ושמירת השבת תחול ברכה והצלחה במעשי ידיכם”.

מי ששם לב, יכול ודאי לראות כי עם הפיכתו של “פונדק הצלבנים” למסעדה כשרה, שונה שמה ל-“הצל בנים”. המילים “הצל” ו”בנים” נפרדות המקבלות משמעות עברית יהודית.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן