כמה זמן מזגן מפוצל מחזיק מעמד?

מזגן מפוצל אינו מחזיק מעמד לנצח, ובבוא העת יש להחליפו בדגם חדש. מסיבה זו הקונים החדשים צריכים להבדיל בין טווחי זמנים שונים של מערכות מיזוג האוויר שהם מחפשים לקנות
יש רק שני סוגי אנשים ששואלים כמה זמן מחזיק מעמד מזגן מפוצל: אנשים שמחפשים לקנות מזגן חדש, או אנשים שיש להם מערכת מיזוג אוויר קיימת במשך עשר עד עשרים שנים, והם תוהים אם עליהם להחליף אותה.
מזגן מפוצל אינו מחזיק מעמד לנצח, ובבוא העת יש להחליפו בדגם חדש. מסיבה זו הקונים החדשים צריכים להבדיל בין טווחי זמנים שונים של מערכות מיזוג האוויר שהם מחפשים לקנות.
מצד שני, אם מערכת מיזוג האוויר שלכם מפיקה רעשים או אינה מקררת באופן יעיל כמו בשנים קודמות, הגיוני לתהות אם אתם צריכים להחליף אותה. תוחלת החיים של מזגן מפוצל נמשכת בין 10-25 שנים.

זהו מרווח זמן ארוך למדי, ויש כמה היבטים שקובעים כמה זמן מזגן מפוצל יחזיק מעמד

לדוגמא, אפילו בדגם הטוב ביותר של מזגן מפוצל המנוע עשוי להישחק כעבור עשר שנים. אבל מזגנים מיני מפוצלים ברמה גבוהה יכולים להחזיק מעמד 25 שנים אם הם נשמרים כראוי ומתוחזקים באופן קבוע.
האמת היא שסוג המזגן הוא ההיבט העיקרי שקובע כמה זמן המזגן יחזיק מעמד. ניתן למצוא שלושה גורמי מפתח וכן צעדים קלים להארכת תוחלת החיים של מזגן מפוצל, כשמבינים את האינדיקטורים העיקריים שמציינים מתי מגיע הזמן להחליף את המזגן הקיים שלכם.

תוחלת החיים של מזגן נקבעת לפי הסוג שנבחר

כשאתם תוהים כמה זמן מחזיק מעמד מזגן מפוצל, השיקול הראשון שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא סוג המזגן. מזגנים מרכזיים ומיני מפוצלים גדולים יותר הם יקרים וקשים להתקנה, למשל. יחד עם זאת, הם יכולים להחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר הדגמים הזולים, וקל יותר להתקין אותם על חלונות, או כיחידות ניידות.
ההבדל יכול להיות די גדול, ולכן חשוב להתייעץ עם המומחים בתחום כדי לוודא שאתם בוחרים את סוג המזגן שהכי מתאים לצרכים שלכם ולמבנה החדר בו הוא יותקן. כשמשווים כמה זמן מחזיק מזגן נייד לעומת מזגן מפוצל מרכזי, ניתן לראות שיש הבדל ברור של 15 שנים. כמובן שמזגנים ניידים הם זולים וחלשים פי כמה.

כמה זמן מחזיק מעמד מזגן מפוצל? 15 עד 20 שנים

מזגן מפוצל זמין במחירים משתלמים ביותר כשהשיקולים הם תוחלת חיים ארוכה וביצועים מעולים. אורך החיים של עשרים השנים, יחד עם הדירוג הגבוה ומחיר סביר ליכולת גבוהה, הופכים אותם לתחליפים אידיאלים למערכות מיזוג אוויר מרכזיות. 
משאבות חום ומזגנים מיני מפוצלים מחזיקים מעמד בין 15 ל-20 שנים. במיוחד משאבות חום מיני מפוצלות שיש להן עיצוב מורכב הרבה יותר ממזגנים שמותקנים על חלונות או יחידות מיזוג אוויר ניידות. ההנדסה הדרושה לבניית מזגן מפוצל מיני מכוונת היטב, והחומרים האיכותיים הטובים ביותר משמשים להארכת תוחלת החיים של המזגן המיני מפוצל, עד כמה שניתן.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן