Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

פועל להצלת חיים והוא רק כבן 20: אחיה דהרי מחדרה זכה להוקרה ממד”א

פועל להצלת חיים והוא רק כבן 20: אחיה דהרי מחדרה זכה להוקרה ממד”א

אחיה, תושב חדרה, זכה להוקרה לאחר שסיים שנה ראשונה כחובש רפואת חירום ונהג אמבולנס. הוא תורם מעבר לשעות הפעילות בהדרכות ובעזרה לצוות המנהלה של המרחב, מסייע לכלל בני השרות, מטפל במקצועיות וביעילות בכל חולה ונפגע

בטקס הוקרה מיוחד שנערך בקרית מד”א ברמלה, נפרדו במגן דוד אדום מ-335 בני ובנות השירות הלאומי בארגון בהם מתרימי דם, חובשי רפואת חירום, תורני מוקד החירום 101 של מד״א ועוד שמסיימים בימים אלו את תפקידם. בנוסף, במהלך הטקס חולקו 29 תעודות למצטיינים ואותות מופת לבני ובנות השירות.

אירוע ההוקרה הסתיים בחלוקת תעודות הצטיינות ואותות למופת ל-29 מבני ובנות השירות על פועלם בשנה ובשנתיים האחרונות. מופת מרחב שרון של מד”א זכה לקבל אחיה דהרי (אגודה להתנדבות). אחיה, תושב חדרה, מסיים שנה ראשונה כחובש רפואת חירום ונהג אמבולנס. הוא תורם מעבר לשעות הפעילות בהדרכות ובעזרה לצוות המנהלה של המרחב, מסייע לכלל בני השרות, מטפל במקצועיות וביעילות בכל חולה ונפגע.

במסגרת השירות הלאומי מתנדבים בני ובנות השירות משמונה עמותות שונות במד״א למשך שנה או שנתיים, בתפקידים שונים, מאתגרים ומעניינים בהם חובשי רפואת חירום, מדריכי עזרה ראשונה, חובשים במוקד 101, מתריימי ומסייעי התרמות דם, תפקידים מנהלתיים רבים ובשנים האחרונות גם כפראמדיקים בניידות לטיפול נמרץ ברחבי הארץ. לאחר סיום תפקידם – בני ובנות השירות יכולים לבחור האם להצטרף למגן דוד אדום כעובדים בשלל תפקידים.

בן שירות למופת מרחב שרון של מדא אחיה דהרי (אגודה להתנדבות). צילום: טימור מזוז, דוברות מד”א

אירוע ההוקרה נערך השנה בפעם הראשונה ביוזמת עו”ד שני דניאלס-ורמוס מנהלת אגף ארגון ומנהל ומנהלת מחלקת משאבי אנוש במד”א, אהובה ברכה מנהלת מדור משאבי אנוש שרות לאומי וקורסי פראמדיק במד”א ואודי אדרי מנהל מערך הגיוס במד”א ובנוכחות צביקה בנדיק סמנכ”ל מינהל ורכש במד”א, ד”ר אלי יפה סמנכ”ל קהילה במד”א, ראובן פינסקי מנכ”ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ירון לוץ מנכ”ל האגודה להתנדבות, מנכ”לי העמותות, מנהלי מרחבים במד”א וסגניהם, רפרנטים של השירות הלאומי במרחבי מד”א, ובכירים נוספים.

עוד במהלך האירוע, שמעו בוגרי ובוגרות השירות הלאומי את סיפורן האישי ומעורר ההשראה של שלוש עובדות מד”א שהחלו בשירות לאומי, בהן פראמדיקית ורכזת הדרכה במחלקת הצלב האדום במד”א רחלי אכר, מנהלת לשכת מנכ”ל במד”א שירה חובב וקצינת משמרת במוקד 101 של מד”א במרחב ירושלים עידית בנין. קיבלו סקירה על אפשרויות העבודה העתידית בארגון, לצד הרצאה בנושא התנהלות כלכלית נכונה ושמעו קטעי שירה של מתנדבת נוער מד”א נועה סאנאנס מתחנת מד”א בחולון.

צביקה בנדיק, סמנכ”ל מינהל ורכש במד”א שהנחה את הטקס פתח בדברי ברכה: “מתנדבי ומתנדבות השירות הלאומי פועלים במד”א עוד מתחילת שנות השמונים במגוון רחב של תפקידים. במהלך השנים נוכחנו במד”א לדעת שבנות ובני השרות הלאומי מהווים חלק משמעותי ביותר ובלתי נפרד ממערך משאבי האנוש בארגון ויחד עם העובדים והמתנדבים הנם ההון האנושי המיוחד של מד”א, המוכן תמיד להיענות לכל קריאה, הן בשגרה והן בחירום. על כך מגיע לבני ובנות השירות שלנו יישר כוח גדול ותודה רבה”.

מנכ”ל רשות השירות הלאומי-אזרחי ראובן פינסקי: “אני רוצה לברך את מתנדבות ומתנדבי השירות הלאומי-אזרחי המשרתים במד”א על תרומתם ועשייתם המשמעותית בשנה החולפת – תעשו את החשבון 550 מתנדבים, 5 משמרות בשבוע, כמה חיים הצלתם וכמה מרגש לקחת חלק בזה! מבקש גם לברך את מד״א והעומד בראשה, מר אלי בין, על ניהול מערך השירות הלאומי במד״א וההוקרה של המשרתים לאורך השנה. השירות הלאומי אזרחי הוא חלק בלתי נפרד מארגוני ההצלה והמשרתים בו פועלים ולוקחים חלק באירועים המרכזיים והמשמעותיים ביותר שקורים במדינה לאורך השנה, מצילים נפשות, מקדשים את החיים, ומקיימים את מאמר חז״ל ״כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם ומלואו”

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן